nemohu posoudit
Prosím všechny, kteří se tu chtějí ubytovat, ať se prvně podívají na internetové stránky penzionu Blanský les, kde je napsáno, že ubytování je možné pouze do 20:00 hod. To my jsme v zakoupeném voucheru přes společnost Slevomat neměli uvedeno, takže jsme byli velice překvapeni, když i po komunikaci formou sms zpráv, kde jsme pana majitele informovali o času našeho příjezdu, byli z jeho strany po příjezdu v 22:05 hod. přivítání se slovy: , , Co tady chcete, vypadněte". Už to zní jako slova profesionála. Pan majitel je velice svéhlavý a arogantní, nedokáže připustit, že se může cokoliv stát po cestě (tak jako v našem případě – komplikace s provozem a asistence při dopravní nehodě) a klidně Vás vyhodí se slovy: , , je mi jedno, kde budete spát, spěte si kde chcete, to není moje starost" To, že mu napíšete sms zprávy, které si stejně ani nepřečte, tak jako v našem případě, neuznává jako formu komunikace, musíte volat. Jakoukoliv formu omluvy nepřijímá a to že máte zaplacený pobyt předem, je pro něho pouze informace a nechá Vás stát se zavazadly před penzionem a s výsměchem do obličeje odjede pryč.
Za mě ta nejhorší zkušenost a přístup, co jsem kdy zažil, nikdy bych sem už nejel ani bych toto ubytování nedoporučil největšímu nepříteli.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Děkuji za příspěvek. Jasně jste napsal, že je potřeba zjistit si důležité informace. Přijel jste po pracovní době a nazval jste mne "hovadem" jen proto, že jsem se Vám slušně snažil vysvětlit, že ubytování je pouze do 20,00 a je uvedeno na našich webových stránkách. Zapomněl jste také uvést, že jste na mne poslal Policii ČR ..... Komunikace i formou sms bez zpětné odezvy není komunikace. Pokud jsem Vám způsobil jakoukoliv újmu, věřte, nemohl jsem jinak.