-zamestnanci hovorily všetci česky, slovensky (nie všade je to bežne)
-vstricnost
-ochota
-usmevy
-pozornost
(bol som na druhy den tiež u 5* konkurencii a zdaleka sa nevyrovnaly Grand Marku, minulý rok som bol v 2 lepšich hoteloch a obydva sú odstavené , snad to nepostihne Grand )
prajem uspech, za vykonanú pracu a tesim sa dalšiu navstevu (mam este voucher do reštauracie)
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
jsme rádi, že se Vám v naší restauraci líbilo a byli jste s našimi službami spokojeni.
Snídaně velmi dobra … spa taky moc hezké a zahrada top.
Večeře nebyla úplně na jedničku … obsluha velmi pomalá … maso tvrdé … hotel ani přes voucher není nejlevnější za dvě noci 9000 korun …to zaplatím v Buddha bar hotel a mám o něco lepší pokoj i služby .
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s našimi službami. Když budete mít čas a napíšete nám něco konkrétnějšího na náš e-mail restaurant@grandmark.cz rádi s Vámi dané věci probereme. Stále je co zlepšovat a my doufáme, že i přesto se k nám v budoucnu vrátíte.
S přátelským pozdravem,
Alžběta Blažková
F&B Supervisor
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s našimi službami. Když budete mít čas a napíšete nám něco konkrétnějšího na náš e-mail restaurant@grandmark.cz rádi s Vámi dané věci probereme. Stále je co zlepšovat a my doufáme, že i přesto se k nám v budoucnu vrátíte.
S přátelským pozdravem,
Alžběta Blažková
F&B Supervisor
Hotel super, pokoje super, slečna Klaudie u večeře skvělá…
Parkování 950kč na den, wellnes nebyl neomezený aniž by nám to někdo řekl, a když už pro nás ve wellnesu našli místo, tak byly obe sauny vypnuté…
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Je nám líto, že parkování a wellness nenaplnilo Vaše očekávání. Doufáme, že nás i přesto v budoucnu opět navštívíte.