Rezervace: Po zakoupení voucheru napište co nejdříve na e‑mail recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepcí se také domluvte v případě speciálních požadavků na ubytování (klimatizace, přistýlky atd.).
Sčítání voucherů není možné.
V den odjezdu si můžete na recepci až do večera uschovat zavazadla, abyste si mohli užít ještě jeden celodenní výlet.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, pokud koupím voucher pro dva dospělý na 6 dní a pojedou
s náma dvě děti do 7 let uvádíte cenu za dítě 350Kč/noc se snídaní.
Dá se pro ně dokoupit celá polopenze? jaká by byla prosím cena? děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den Markéto, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale polopenze nelze
dokoupit. Dítěti vyberete z běžného jídelního lístku. Děkuji za
pochopení a přeji Vám krásný den, Karel
Anet
Dobrý den, prosím nebude stejná nabídka akorát na jiný měsíc něco
třeba v červenci nebo na podzim ? Popřípadě kde se dá nahlédnout jaké
termíny jsou volné na měsíc červen. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit
upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce
neunikne. Ohledně volných termínů bude nejrychlejší kontaktovat přímo
provozovatele na recepci (recepce@vinarstviukaplicky.cz,
+420 606 766 147).
Pěkný den, Lukáš :)
Barbora Slezáčková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné využít u vás
pobyt na dvě noci pro tři osoby s polopenzí a kolik by to prosím stálo?
Termín může být v týdnu o víkendu. Moc děkuji za odpověď
Slezáčková
Slevomat.cz
Dobrý den Barboro, pro kalkulaci pobytu, kontaktujte, prosím poskytovatele.
Přikládám kontakt: recepce@vinarstviukaplicky.cz,
+420 606 766 147
Pěkný den
Andrea Macková
Dobrý den, prosím o info, zda je šance rezervace 1 pokoje pro 2 osoby
na září. Tedy 3 dny=2 noci (pá-ne), polopenze. Jaká by byla cena? Pobyt
plánuji jako dárek příteli k narozeninám. Tedy s ochutnávkou vín..atd.
prosím o brzkou odpověď. Děkuji. A.M.
Dobrý den, je možné tento voucher koupit i ve verzi pro 3 případně
jak by se změnila cena? Prosím i o informaci, zda je možná rezervace pro
3 v termínu 12. – 14. 5.? Děkuji.
Dobrý den,
Plánujete prodloužit tento voucher i na letní měsíce –
červenec/srpen? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Miloslave, v současné době takové informace nemáme.
Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám
případná další akce neunikne. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud koupím voucher pro dva dospělý na 6 dní a pojedou s náma dvě děti do 7 let uvádíte cenu za dítě 350Kč/noc se snídaní. Dá se pro ně dokoupit celá polopenze? jaká by byla prosím cena? děkuji za odpověď
Dobrý den Markéto, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale polopenze nelze dokoupit. Dítěti vyberete z běžného jídelního lístku. Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný den, Karel