Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 354 422 777, závaznou rezervaci proveďte co nejdříve na e‑mailu golfhotel@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit voucher pro tři osoby. Jaká je
prosím možnost ubytování třetí osoby? samostatně nebo pouze na
přistýlce? Dále zda je možnost si doobjednat další procedury? Poslední
dotaz, zda se vše může zaplatit benefitní kartou? děkuji Hanzl
Hotel Morris ****
Zdravím, cena za třetí osobu je 50% z ceny na přistýlce. třetí osoba
má nárok na služby uvedené ve voucheru…
Ohledně benefitní karty kontaktujte prosím podporu slevomat.cz Další
procedury je možné doobjednat po závazné rezervaci. recepce hotelu
Ivona Nováková
Dobrý den, cena 4790 Kč je pro dvě osoby?? Oběd pro druhou osobu je
možné zaplatit?? Na procedury je potřeba dopředu domluvit si termín než
přijedeme ?? Jak se k vám dostaneme z Hlavního nádraží??? Termíny od
10.8. máte volné???Pobyt se platí jak?? Děkuji Nováková,
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivono :) ano, cena je pro dvě osoby. Oběd je také pro dvě
osoby a není třeba nic doplácet. Časy procedur si určitě můžete zkusit
domluvit dopředu, aby Vám vyhovovali.
Volné termíny najdete přímo v nabídce v online kalendáři. Nabízíme
mnoho způsobů platby (karta, převod, Twisto, terminály Sazky) i možnost
využití benefitů (https://www.slevomat.cz/benefity)
Hotel se nachází cca 6,5 km od nádraží. Bylo by tak třeba využít
například místní taxi služby nebo se domluvit s hotelem na transferu.
Pěkný den :)
Arnošt
Dobrý den máme zakoupený voucher, do kolika se máme hlásit na recepci?
Děkuji a přeji hezky večer.
Hotel Morris ****
Dobrý den,
check in je cca od 15:00.
Recepce Morris ****
Tereza
Dobrý den,
Chci se zeptat cena platí za dvě osoby, jak za ubytování, stravu
i procedury?
Chci to koupit mamince jako dárek. A chci mít jistotu.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) cena je pro dvě osoby s vypsanými službami (plná
penze, procedury). nemusíte mít strach zakoupit. Pěkný den, Lukáš :)
Ondrej
Jak se dospělo k ceně před slevou?
Když se podívám na stránky hotelu na 3 DENNÍ REGENERAČNÍ WELLNESS POBYT
PRO DÁMY, tak stojí 7.900,– Kč a chybí tam jen oběd.
= Nabídka se mi líbí ale nemám rád manipulaci.
Hotel Morris ****
Dobrý den, nabídka na stránkách hotelu je akční nabídka na pobyt (již
po slevě za akční cenu).. Prezentovaná nabídka zde transparentní nabídka
kalkulována ceny služeb v ceníkové/ pultové sazbě.. mínus sleva pro
zákazníky slevomatu. Nejedná se o žádnou manipulaci.. V případě
dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat. recepce hotelu Morris
Balounova
Dobry den, chtela jsem se zeptat, kdyz bysme chteli prijet 3 zeny,kolik je
priplatek a jestli to lze.Dekuji za odpoved Balounova
Hotel Morris ****
Dobrý den,
pokud budete chtít přijet 3 osoby – zakoupíte voucher pro 2 osoby.
Třetí osobu poté hlásíte do poznámky při rezervaci.
Třetí osoba hradí 50% z ceny voucheru a v rámci doplatku má ubytování
na přistýlce s Vámi v pokoji, stravování a procedury v rámci voucheru.
Doplatek se poté hradí na recepci hotelu
Markéta Plzáková
Dobrý den mám dotaz na příjezd. Do kolika hodin můžeme dorazit a
ubytovat se? Děkuji hezky den.
Hotel Morris ****
Dobrý den,
příjezdy jsou od 15:00, poté kdykoliv během dne.
Odjezdy jsou do 10:00 hodin.
Eva Špačková
Dobrý den máme zájem o pobyt. Od kdy bude hotel v provozu. Kdy je
možné pobyt zakoupit. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo :) hotel je již v provozu a můžete si vybírat
z volných termínu v online kalendáři. Pěkný den, Lukáš :)
Tereza
Dobrý den, mám dotaz.
Ubytování je přímo v hotelu nebo ne? Někdo tu psal, že ubytování není
přímo v hlavním hotelu. Díky za upřesnění.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) hotel se rozkládá celkem ve třech budovách a
záleží na kapacitě hotelu, kde budete ubytováni. Samozřejmě ale pokud
máte určité preference napište je při rezervaci do poznámky a jistě se
Vám hotel bude snažit vyjít vstříc. Pěkný den, Lukáš :)
Vojtěch Urban
Dobry den,
je pobyt mozny pouze pro zeny?
Dekuji,
Urban
Hotel Morris ****
Dobrý den,
pobyt je pro dvě osoby – záleží jen na Vás jaké pohlaví jej využijí.
I na romantický pobyt k nám jezdí kamarádky a na pobyt „dámská
jízda“ páry.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit voucher pro tři osoby. Jaká je prosím možnost ubytování třetí osoby? samostatně nebo pouze na přistýlce? Dále zda je možnost si doobjednat další procedury? Poslední dotaz, zda se vše může zaplatit benefitní kartou? děkuji Hanzl
Zdravím, cena za třetí osobu je 50% z ceny na přistýlce. třetí osoba má nárok na služby uvedené ve voucheru…
Ohledně benefitní karty kontaktujte prosím podporu slevomat.cz Další procedury je možné doobjednat po závazné rezervaci. recepce hotelu