Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená ve Špindlerově Mlýně: aktivně-relaxační pobyt s polopenzí a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte výhradně na e‑mailu hotel@lesana.cz – co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní), z důvodu rychle se plnící ubytovací kapacity. Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Upozornění: Koupí voucheru klient souhlasí s VOP hotelu Lesana
- Všechny doplatky za děti jsou splatné na místě v hotelu:
- děti do 2,9 let zdarma bez nároku na stravu a vlastní lůžko
- děti od 3 do 11,9 let za příplatek 500 Kč/noc se všemi službami voucheru
- osoby nad 12 let za příplatek dle platného ceníku hotelu dle aktuální sezóny
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Upozornění: Koupí voucheru klient souhlasí s VOP hotelu Lesana
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý deň chtěla jsem se zeptat jestli máte prosím do konce měsíce nějaké volné místo, pokoje na tři popřípadě 4dni? Děkuji
Dobrý den, bohužel v říjnu již volno na 4 noci nemáme, mohu Vám
nabídnout až listopadové termíny. Děkujeme za pochopení.
recepce hotelu
Dobrý den, mohu se zeptat, zda je u Vás možná přistýlka případně za kolik a kolik by byl doplatek za polopenzi. Děkuji
Dobrý den,
záleží, pro koho přistýlka je (mimi,dítě,dospělý) a také na kolik
nocí. Přesné informace Vám sdělíme i po telefonu.
recepce hotelu
Dobry den,
pokud by uz byl v prosinci snih, zajistuje vas hotel nejaky transport ke
sjezdovkam, pripadne jako jsou moznosti dostat se od vas na svahy?
S pozdravem,
Urban
Dobrý den,
v zimní sezóně je k dispozici hotelové taxi.
Recepce hotelu
Dobrý den, máte prosím ještě nějaký volný pokoj (2 osoby + dítě
2,5 roku) v druhé polovině září? Ideálně na 3 dny (2 noci).
Předem díky za info.
Dobrý den,
ohledně dostupnosti ubytovacích kapacit kontaktujte prosím recepci
hotelu.
Děkujeme
dobrý den chtěl bych se zeptat zda li tento hotel je vhodný i pro vozíčkáře popř. zda li by byl volny pokoj příští vikend dekuji
Dobrý den, bohužel náš hotel není bezbariérový. Děkujeme za
pochopení.
Recepce hotelu
Je možné se na voucher ubytovat jako jedna osoba?
Dobrý den,
ano, je to možné, na pokoj máme podmínku, že musí být dvě plně platíci
osoby. Hotel Lesana
Dobry den su volne terminy 12.-13. 9. A nebo 19.-20.9. ? Děkuji.
Dobrý den,
volné termíny máme v září 17–18.9 a 20–21.9 , od října je zatím
více možností.
recepce
Dobrý den, chtěla bych platit přes FKSP, lze mi do toho zahrnout
i děti?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ohledně Vašeho požadavku kontaktujte recepci hotelu na hotel@lesana.cz. Vysvětlíme
Vám možnosti.
Hotel Lesana
Dobrý den, máte prosím volný termín 14.-18.9.2020 pro 3 dospělé osoby a 1dítě 9 let, můžete mi prosím zaslat cenovou nabídku a tento termín? Děkuji, Pechová.
Dobrý den, bohužel Váš požadovaný termín již nemáme dotupný. Děkujeme za pochopení, recepce hotelu
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na termín od 8.10. –11.10. 2020(ČT -NE)
pro 2 dospělé a platba přes FKSP.
Děkuji
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. V hotelu je také možné si ověřit dostupnost vámi preferovaného termínu :) Pěkný den
Dobry den, jeli by jsme dve dospele osoby a jedno dite (4roky) na 3dny a 2noci. Je to mozne zde koupit? Uplne se v tom nevyznam
Dobrý den,
ano. Zakoupíte voucher pro dvě osoby a dítě budete doplácet při příjezdu
na recepci hotelu.
Recepce
Hezky den, je možnost ubytovat se s malým pejskem?
Dobrý den, jak uvádíme v nabídce v sekci Příplatky: Domácí zvířata: 200 Kč/den (pouze po předchozí domluvě). Krásný den
Dobrý den, máte 2 volné pokoje v termínu 5. 8. – 7. 8.? Počet osob 2 dospělý a 2 děti (8,14 let). Druhá rodina 2 dospělý a 2 děti (3 a 1 rok) Jaká by byla konečná cena? Velmi děkuji za odpověď Holeysovska
Dobrý den, Anito :) tato nabídka je bohužel koncipována až na podzimní měsíce. Můžete zkusit kontaktovat přímo hotel nebo se podívat na jinou nabídku na našem portálu, která Vám bude více vyhovovat. Pěkný den :)
Dobrý den, máte ještě volný pokoj pro 2 osoby na přelomu
července/srpna?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
máme volné letní termíny až od 23.8
recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je pobyt v tomto hotelu vhodný pro pár s půlročním miminkem, popř. zda je tam prostor pro uskladnění kočárku. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
určitě, pravidelně k nám jezdí s miminkem. Kočárek lze uložit a je pod
kamerovým dohledem.
recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je tento voucher pro dvě osoby a tudíž postačí zakoupit jen jeden a nebo budu muset zakoupit dva vouchery? Děkuji za Vaši odpověď
Dobrý den,
jeden voucher je platný pro dvě osoby.
Recepce hotelu
Dobrý den chtěla bych se zeptat měli bychom zájem o wellness pobyt u vás ale je nás pět lidí máte i jednolůžkový pokoj nebo třílůžkový pokoj a jaká by byla cena děkuji
Kontaktujte prosím recepci hotelu na hotel@lesana.cz, sestavíme
Vám kalkulaci a pobavíme se o možnostech ubytování.
Recepce hotelu Lesana
Dobrý den. Ráda bych se u Vás ubytovala v srpnu 1. týden na 5 nocí. Jedna dospělá os. + dvě děti ve věku 12 a 10. Je možné využít i tak dvoulůžkový pokoj ? A jaký by byl doplatek pro 10ti leté dítě s využitím voucheru ? Děkuji Kindlová
Dobrý den paní Kindlová,
ohledně dostupnosti termínu se spojte s recepcí hotelu, doplatek za dítě
je 500,– Kč/noc při příjezdu. Recepce hotelu.
Dobry den, prijeli bychom sutobusem.do Spindlerova mlyna, jak se odtamtud dostaneme do.hotelu?' Dekuji
Dobrý den,
můžete využít MHD (zast. bytovky – Bedřichov), taxi nebo přijít
pěšky (20 min od autobusového nádraží).
recepce hotelu
dobrý den chtěla bych se ubytovat s manželem a vnučkou-4 roky-na 2 noci druhý týden v červnu ve všední dny na pokoji s manžel.postelí a polopenzí -prosím o odpověd zda je volný pokoj.cenu a jestli platí i vstup do bazénůpředem děkuji
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci hotelu na email: hotel@lesana.cz, sestaví Vám
kalkulaci na konkrétní termín.
Recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych se ubytovat na 3 noci se svojí babičkou a dcerou (2 roky). Můžete mi prosím ověřit, zda je k dispozici nějaký pokoj, ale ne s manželskou postelí? Nebo s manž. postelí a rozkládacím gaučem? Termínově se klidně přizpůsobím (ideálně začátek června). A jaká by byla případně cena? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci hotelu na email: hotel@lesana.cz, sestaví Vám
kalkulaci na konkrétní termín.
Recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možné aby zakopaný vorcher pro 2osoby využila pouze jedna?
Dobrý den,
podmínkou jsou u nás 2 plně platící osoby. Je možné, aby voucher využila jedna osoba, avšak za cenu voucheru (bez nároku kompenzace).
Děkujeme za pochopení.
recepce hotelu