Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo na tel. 731 139 595.
Volný vstup do wellness po předchozí rezervaci na hotelové recepci v čase 14:00–20:00.
Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je ještě možné sehnat ubytování
na termín 28–30.8. 2020?
A ještě jak je to prosím s rezervací ve wellness?
Díky za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Rezervaci času wellnes domluvíte
přímo s recepcí :) Pěkný den
Martin P
Dobry den, jak je to s parkovanim?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino v nabídce v sekci Příplatky je uvedeno: Parkování:
50 Kč/noc. Pěkný den
Týna Jarkovská
Dobrý den, volám už druhým dnem na uvedené číslo.. nemuzu se dovolat:(
měla bych zajem o pobyt v období od: 13.sprna do 15.sprna. Vidím, ze je to
aktuální a volný, ale přesto mám dotazy a rada bych se před platbou
spojila. Dekuji, Jarkovská.
Alpský Hotel***+
Dobrý den, paní Jarkovská,
to se moc omlouvám. Vidím, že na vaše jméno již mám v systému
2 rezervace, ale v termínu 14. 8. – 16. 8. Je to tak správně?
N. Macnarová, SALES MANAGER
Týna Jarkovská
Ano je, mobil už mi vzali:) jen bych prosila ještě o zaslání hlavních
informacích (třeba v kolik máme přijet a nějaké potvrzeni), na tento
E-mail: kristyjarkovska@seznam.cz.
Děkuji, pěkný den
Hana Babická
Ráda bych zakoupila voucher pro mě a manžela a vzala s sebou i naši
15 letou dceru. Budete mít pro nás volno v termínu 12–14.8.2020? Jak to
bude s doplatkem za dceru? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, Vámi preferovaný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný :) Pokud si však přejete pokoj s přistýlkou, kontaktujte prosím
před zakoupením voucheru přímo hotel, zda je možnost ve zvoleném termínu
rezervovat pokoj s přistýlkou. Zde zasílám kontakt na hotel: sales@hotelklik.cz či
+420 731 139 595 :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je ještě možné sehnat ubytování na termín 28–30.8. 2020?
A ještě jak je to prosím s rezervací ve wellness?
Díky za info.
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Rezervaci času wellnes domluvíte přímo s recepcí :) Pěkný den