Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelatrium.eu nebo na tel. +420 774 737 960 či +420 517 333 940 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Doporučení: Ověřte si dostupnost vybraného termínu před zakoupením voucheru.
Upozornění: Ubytovací kartu je nutno vyzvednout v hotelu Atrium*** (Kroměřížská 449/4, 682 01 Vyškov-Předměstí)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.