Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, neomezeně bazén a sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotel-harmonie.cz nebo recepce@hotel-harmonie.cz .
- Důležité informace:
- Na pobyt nelze čerpat příspěvek FKSP.
- Telefonní rezervace provádějte ve dnech pondělí až pátek v čase od 8:00 do 16:00.
- Z provozních důvodů nelze garantovat konkrétní pokoje.
- Zážitkový bazén bude minimálně do konce ledna 2021 uzavřen, v rámci kompenzace obdržíte vstup do whirlpool a nebo hydromasážní vany (po domluvě s recepcí). Aktuální stav je možné ověřit v hotelu.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Děti 3 až 9,9 let:
- termíny do 31. 10. 2020: 600 Kč / pobyt na noc se stravou, bez dalších služeb
- termíny od 1. 11. 2020: 500 Kč / pobyt na noc se stravou, bez dalších služeb
- Děti nad 10 let platí stejnou částku jako dospělá osoba s nárokem na všechny služby
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (pouze malá plemena, je nutné mít s sebou očkovací průkaz, informaci o pobytu se zvířetem uveďte hned při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma (na recepci, v denním baru, v restauraci)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný termín od 2.8, – 7.8. pro 2 dospělé osoby a
9leté dítě ?Bazén je v ceně neomezeně nebo pouze 2× za celou dobu pobytu
?Předem děkuji za odpovědi.
S přáním hezkého dne.
Knotková
Dobrý den paní Knotková, ve Vámi zvoleném termínu máme volný
třílůžkový pokoj v budově Harmonie I. Co se týká bazénu, vstup do něj
je podmíněn voucherem, který si zakoupíte.
S pozdravem
Jarmila
Dobrý den,
pokud bych koupila voucher pro 2 a chtěli bychom na pokoj ještě jednu
dospělou osobu, jak by se řešilo finančně? Měla by třetí osoba také
možnost stejných služeb např. za polovinu ceny voucheru pro 2?
Dobrý den, ano je možné aby jela třetí osoba a ta si může zvolit typ
pobytu jakýkoliv, záleží na tom, jak se dohodne s námi. Tato osoba by
pobyt hradila přímo na hotelu.
Hezký den
Dobrý den
je možné ubytovat cca v polovině května – června pouze jednu osobu a
jaký je fin.rozdíl ?
Děkuji a pěkný den !
Dobrý den, pokud nám to vláda dovolí a budeme moci ubytovávat tak
určitě ano, může být i jedna osoba na pokoji.
Pokud je jedna osoba na pokoji, tak pobyt je dražší. Finanční rozdíl Vám
nemohu sdělit, neboť nevím o jaké ubytování máte zájem.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, jde u Vás zaplatit pobyt pomoci flexipassů? Děkuju a hezký den
Dobrý den, Markéto,
ano. Na tuto nabídku můžete využít své flexinky. :-) Zde posílám více
informací: https://www.slevomat.cz/benefity#jak-promenit-body-na-zazitky
.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den ,bylo by možné objednat rezervaci již nyní na květen?
Dobrý den, na měsíc květen ještě není vytvořený ceník přes
slevový portál, ale na našich hotelových stránkách si již nyní můžete
vybrat z nabízených pobytových balíčků.
Marie- rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych koupit 2 vouchery jako vánoční dárek, je
možné vouchery poslat v provedení jako dárkový poukaz poštou?? Nemám
možnost tisku.
Ještě mám dotaz ,zda lze rezervovat ubytování v hlavní budově (na leden)
a jakým způsobem se provádí platba. Předem moc děkuji za odpověď a
přeji pěkný den. Dagmar
Dobrý den, paní Dagmaro, na tuto otázku Vám zodpoví přímo slevový
portál.
Pokud byste si objednala pobyt přímo přes náš hotel, tak za nás je
odpověď ,,ano", na pobyt lze vystavit dárkový poukaz a poslat Vám jej
poštou. Ubytování v měsíci lednu je na hotelu Harmonie I., platba se dá
provést převodem, anebo taky poštou.
Mějte se hezky
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den..prosím o radu dne 10.10.20 jsem uvas přes slevomat zakoupil pobyt.s nástupem 20.11 do 22.11.20. sice jsem Ivan nevolal jen jsem postupoval dle instrukcí.chci se zeptat jestli to je automaticky uvas rezervování,a jak to bude když vláda prodlužuje nouzový stav..jestli se to automaticky prodlužuje a jestli dáte do předu vědět třeba telefonicky…mockrát děkuji za odpověď..přeji krásný den
Krásný den, pokud ve vámi rezervovaném termínu nebude možné voucher vyčerpat kvůli nařízení vlády, budeme vás e-mailem kontaktovat o dalších postupech :) Nemusíte mít tedy strach, že by voucher propadl bez možnosti řešení či využití :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda můžu zaplatit formou čerpání FKSP, děkuji Juroková
Dobrý den, ano platit formou FKSP můžete, ale musíte mít rezervaci
založenou přímo přes náš hotel, ne přes Slevový portál.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, jaká je možnost ubytování dvou dospělých a dvou dětí ve věku 12 a 7 let na dvě noci se všemi službami? Je možnost v jednom pokoji nebo případně dvou propojených pokojů v termínu od 28.10. – 30.10.?
Dobrý den, v termínu od 28.10. – 30.10.2020 máme volné propojovací
pokoje 2+2.
Děti do 9.99 let mají dětskou cenu, od 10-ti let se počítají za dospělou
osobu.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, již se tady ptala paní na podobný dotaz a to že, celé dva
dny se nemůžeme dovolat na tel. 577117222 a to ohledně rezervace a pak
hlavně pár dotazu, na které mi rezervační formulář neodpoví. Bohužel
z tohoto důvodu jsme si našli jiný pobyt…
Roman
Dobrý den, Romane :) bohužel v hotelu jsou nyní velmi vytíženi a bohužel nezvládají odpovídat na všechny volání. Intenzivně se ale snaží o nápravu. Snad Vás tedy někdy v budoucnu nabídka tohoto hotelu osloví. Pěkný den :)
Nemohu se dovolat na recepci 577117222,chtěla bych v termínu 15,9.2020 na 3–4 dny /noci/ pro 2 osoby .Pošlete mi prosím nějaké nabídky. Děkuji.
Dobrý den, Evo :)
stačí kouknout do online kalendáře např. u varianty „All inclusive pobyt
s neomezeným wellness, všední dny“. Zde vidím kolem 15.9.2020 spoustu
volných termínů. Stačí si jen vybrat a objednat.
Pěkný den :)
dobrý den.Je možně pobyt zakoupit na fakturu?
Dobrý den,
jelikož pobyt platíte přímo slevovému portálu Slevomat, je potřeba
domluvit se přímo s nimi.
S pozdravem,
Kristýna, rezervační oddělení.
Dobrý den,
zakoupila jsem si u Vás pobyt pod kódem 7641–1557–00B-518, do poznámky
jsem zapomněla dopsat, jestli by byl možný pokoj s balkónem?
Děkuji
Martina
Dobrý den , máte rezervován pokoj s balkonem.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den,
moc Vám děkuji za rezervaci pokoje s balkonem. Mohla bych se ještě zeptat,
jestli mám případné rezervování masáží a třeba výřivky, která je
privátní řešit už nyní a nebo stačí až v den ubytování?
Děkuji za odpověď
Martina
Dobrý vecer.. !!! Chci se zeptat,jestli je volný termín u Vás mít pobyt na 3.dny pro dva od 25.9.2020 do 27.9. 2020. Mnohokrát děkuji předem za odpověď. S pěkným pozdravem Nečasová Jitka.
Dobrý den , bohužel v termínu od 25.9. – 27.9.2020 již nejsou
žádné volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
Děkuji Z odpověď. Taky to vidím že je dostupný ale jestli to platí. Loni jsem takto koupila Maďarsko a vybraný termín byl obsazeny. Karin
Dobrý den, v termínu od 30.8. – 1.9.21020 máme volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, v termínu od 30.8. – 1.9.21020 máme volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, mám zájem o rezervaci 30.8.do 1.9. 2020.dva pokoje. Je to možné? Karin Patková
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den
Dobrý den. Měli bychom zájem o termín mezi 17.8.-23.8. Libovolné 3 dny v tomto týdnu. Jsme celkem 4. Dva dospělí a dvě děti. Děti jsou 1 a 9 let staré. Byl by, prosím, volný termín? Dále. Je možné platit benefity? A poslední věc. Je možné zaplatit i za dítě 9 let plnou cenu, aby se mohla stravovat? Moc děkuji. Luboš.
Dobrý den, Lubomíre :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. Pokud chcete pro starší dítě všechny služby doplácí
se jako za dospělou osobu :)
Platba benefity je možná. Více informací najdete zde: https://www.slevomat.cz/benefity
Pěkný den :)
Hezký večer,prosím jde pobyt i pro 3 osoby na pokoj? Dekuji
Dobrý den,
pobyt je určitě možný.
Máme v nabídce také třílůžkové pokoje.
S pozdravem,
rezervační oddělení
dobrý den chtěla bych se zeptat zda máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 23.8. do 28.8.2020
Dobrý den, ano ve Vámi poptávaném termínu máme volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu
19.-21.8.2020.
děkuji za informaci.
Radek Tomaňa
Dobrý den, ve Vámi poptávaném termínu již nemáme volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
Hello, do you still have full board available from 3.8–6.8?
Hello, unfortunately we do not have free rooms in your requested date.
Jarmila
Dobrý den, u all inclusive nabídky začíná pobyt večeří a končí obědem? děkuji za odpověd
Dobrý den, ano přesně tak, all inclusive začíná večeří a končí
obědem v den odjezdu.
Marie – rezervační oddělení
Dobrý den, máte volný termín 7–9.8? Děkuji Jurčíková
Dobrý den, ano v termínu od 7.8. – 9.8.2020 máme volné pokoje.
Marie – rezervační oddělení
Sylva Češíková
Dobrý den, je možné siobjednat pouze polopenzi?
Děkuji za odpověď. Hezký den. S.Č.
Dobrý den , ano je možné si objednat jen pobyt s polopenzí.
rezervační oddělení – Marie
Dobrý den,
prosím mate volný termín 23.7.-25.7. 2020. pro dvě rodiny.
2 dospělí a ditě 10 roků
2 dospělí a ditě 5 roků a 2 roky, Prosím cenu a ubytování
rezervovat. Děkuji
Krásný den,
rezervaci Vám založíme až po sdělení čísla voucheru. Dítě nad 10 let
je za cenu dospělého, děti do 3 let jsou zdarma.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Dobrý den, je možné si objednat vánoční pobyt pro 2 osoby / 23.-26.12.2020/ v hotelu Harmonie I-jaká je jeho cena? Děkuji za odpověď. Mirka
Dobrý den,
vánoční pobyty přes Slevomat nabízeny nejsou, směřujte dotaz prosím
přímo na rezervační oddělení hotelu- rezervace@hotel-harmonie.cz
Děkuji
Krásný den,
vánoční pobyty budou známé během měsíce července na stránkách našeho
hotelu (vánoční pobyt nelze zakoupit přes slevové portály)
Děkujeme
http://www.hotel-harmonie.cz/
S pozdravem
Lenka – rezervační
Dobrý den, máte ještě volné termíny ve všední dny v červenci, děkuji/2+1/
Dobrý den, ano máme, ale většinou jsou volné pokoje na hotelu Harmonie
II.
rezervační odd.-Marie
Dobrý den,
mám dotaz ohledně mazlíčků. Náš pes váží 27kg, považujete to ještě
za malé plemeno? Děkuji.
Dobrý den, bohužel to už je velké plemeno, ubytováváme pejsky do 10-ti
kg.
rezervační odd.-Marie
Dobrý den, pobyt all inclusive je psáno ubytování v budově číslo dvě.Mám to chápat tak,že bychom byli ubytovaní v jiné budově než na hotelu kde bychom museli docházet na vše co se týká snídaní a všeho co nabidka all inclusive obsahuje? Pokud to tak je, je možné po domluvě se ubytovat přímo v budově s procedurami a vším? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, ano dohodnout se na ubytování na hlavní budově je možné,
ale záleží na obsazenosti hotelu.
rezervační odd.-Marie
Dobrý den,
chtěla bych zakoupit voucher all inclusive na 5 dní (pondělí až pátek),
čerpání někdy v průběhu od konce července do konce srpna (termín by si
stanovil obdarovaný). Chtěla bych si jen ověřit zda v tyto měsíce máte
ještě dostatek volné kapacity ?
Dobrý den, ano ještě máme volnou kapacitu.
rezervační odd.- Marie
Dobrý den,chtěli bychom využít vaší nabídky na Hotel Harmonie
all-inclusive v termínu od 3.8 do 6.8 pro dva dospělé a dvě děti 8 a
11 let,Jakou formou to mám udělat.Nevím,zda mi nabídnete dva dvoulužkové
pokoje nebo jinou možnost.
Dítě 8 let platí jen 600,–kč na den
Krásný den,
děti jsou brány pouze do 10 let, pak již platí cenu jako dospělý. Ve
Vašem případě by to bylo na 2 pokoje, Vy na voucher ze Slevomatu a děti na
platbu hotově při příjezdu.
S pozdravem
Lenka-rezervační oddělení
Dobrý den, je možné stravování pouze polopenze ?Děkuji
Dobrý den, Dargmar :) takovou variantu voucheru bohužel v nabídce nemáme. Můžete samozřejmě oslovit hotel na přímo nebo si vybrat jinou z našich mnoha nabídek. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, jak je prosím řešena strava v rámci All inclusive z důvodu omezení kvůli covid? V nabídce uvádíte bufetové snídaně a večeře – platí to nebo je vše servírovanou formou? Děkuji, Jana
Krásný den,
vše funguje v souladu s doporučením a nařízením MZČR. Strava je stále
bufetová.
S pozdravem
Lenka – rezervační oddělení
Dobrý den volám k Vám píši e-mail a nic,chci se zeptat zda máte volný termín 24–26.7 pro dvě rodiny díky za info. a třeba konečně i odpověď .
Dobrý den, ano ve Vámi poptávaném termínu máme volné pokoje, zatím
i propojovací rodinné.
Marie
rezerv.oddělení
Dobrý den, ráda bych se zeptala ohledně prostoru pro kuřáky. Je mi jasné, že ve vnitřních prostorách hotelu se nekouří, to je v dnešní době standard. Ale má hotel vyhrazená nějaká místa pro kuřáky např. terasa, venkovní zahrádka kam si lze vzít nápoje, balkon je-li u pokoje k dispozici? Dále bych se ráda zeptala na bezbariérovost z důvodu pohybu o berlích. Jsou vyšší patra dostupná výtahem? A můj poslední dotaz se týká nabídky vína v rámci all inclusive. Jaká vína spadají do této nabídky? Předem děkuji za odpovědi.
Dobrý den, některé pokoje mají balkon. Kdyby ne, tak před hotelem je
terasy s kuřáckým prostorem i terasa.
Na hotelu jsou 2 výtahy.
Při pobytu all inclusive nabízíme tyto vína: Frankovka, Veltýn, Tramín,
Merlot.
Marie – rezer.odělení
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné objednat si pobyt od 26. – 28.5. 2020 pouze s polopenzí? Děkuji
Dobrý den, ano jde si objednat pokoj, ale v tomto termínu asi jenom
přímo přes náš hotel.
Marie – rezerv.oddělení
Dobrý den je volný pobyt all inclusive v termínu od 10.7. do 18.7. pro
sestavu dvoulůžkový pokoj se soc zař. pro 1 dospělý+dítě 8let a k tomu
ještě 2osoby na dvoulůžkový pokoj se soc. zař. s polopenzí ? Jak to je
s vyžitím pro děti?
Je možnost koupat se v blízkosti hotelu v nádrži?
Dobrý den, v termínu od 10.7. – 18.7.2020 máme volné dvoulůžkové
pokoje. Všechny pokoje mají sociální zařízení.
Koupání v nedaleké přehradě je na vlastní nebezpečí, ale nad přehradou
se nachází zábavné koupaliště vhodné pro děti.
Marie – rezerv.oddělení
Dobrý den, je možnost za příplatek ubytování v hotelu Harmonie I?
Termín by byl 12. – 15.6.
Děkuji za odpověď,
Kateřina
Dobrý den, Kateřino :) v nabídce nabízíme ubytování i v Harmonii I (jedná se o první dvě varianty). Bohužel ale až v pozdější termíny. Můžete zkusit se domluvit přímo s hotelem na možnostech nebo si vybrat jinou z našich mnoha nabídek. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možno se domluvit při all – inclusive variantě na obědovém balíčku s sebou, pokud naplánujeme celodenní výlet?
Dobrý den, ano je tady ta možnost, balíček sebou.
Dobrý den,
Není nějaká možnost přes vaše upozornění čerpat příspěvek
na FKSP?
Krásný den,
bohužel přes slevové portály tyto faktury nevystavujeme.
S pozdravem
Lenka – rezervační oddělení
Dobrý den, měli bychom zájem o All inclusive pobyt někdy v červenci (konkrétní termín si rezervujeme přes Slevomat). Je možné k dvoulůžkovému pokoji s balkónem přiobjednat přistýlku pro syna a jde tato přistýlka také zaplatit kredity Slevomatu, nebo se platí na recepci hotelu ? Děkuji
Dobrý den, Davide :) ano, přistýlka je zde možná. Ohledně příplatků se podívejte u Vaší varianty do sekce „Děti“. Bohužel doplatek se platí až v hotelu a není jej tedy možné hradit kredity. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
mám dotaz zda máte v nabídce i třílůžkový pokoj,nebo jak by se dal
řešit pobyt pro tři osoby?
děkuji za odpověď
Krásný den,
ano v našem hotelu je možné ubytování ve 3lůžkovém pokoji.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Dobrý den, chtě jsem se zeptat jestli hotel funguje normálně, nebo
s omezením popř. jakým?
Chtěli bychom přijet 5.6.až 7.6.
Děkuji Pacík
Dobrý den, plánujeme hotel znovu otevřít od 25.5.2020.
Za jakých podmínek budeme fungovat, to ještě opravdu nevíme, čekáme na
rozhodnutí Vlády ČR.
Děkujeme za dotaz.
JE MOŽNÁ REZERVACE?
Krásný den, rezervace pobytů prosím provádějte přímo přes slevový
portál.
Zde není možné rezervaci provést.
Bez čísla voucheru není možné rezervaci založit.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Je možné termín na 24,7–26.7/nebo 28.8–30.8.2020 za 4 200 pro dvě osoby
Dobrý den, Drahomíro, cena 4200 Kč je za období od 1.11.2020 do 28.3.2021. Vámi preferované termíny jsou v balíčku za 5540 Kč a jsou oba dostupné v tuto chvíli :) Poradím vám, že dostupnost i cenu balíčků si můžete zkontrolovat přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři. Pěkný den
Dobrý den, oba dva termíny máme volné, cenu ubytování si musíte dohodnout se slevovým portálem.
Slevomat s mým dotazem -zda berete jednotlivce i s cenou různých délek pobytu mě odkázal přímo k vám. Co vím tak lázenská střediska jednolůžkové pokoje mají. dík za odpověd---F.Šulc
Krásný den,
ano, i u nás i přesto, že nejsme lázeňský hotel, ale klasický hotel
s wellness v lázeňském městě, ubytováváme po jednom klientovi. Zde je
pak cena vždy vyšší oproti ceně pro dva na pokoji.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dostanu se k vašemu hotelu kdybych přijela vlakem?
Děkuji za odpověď.
Hezký den. Lenka
Dobrý den, Lenko :)
nejbližší je vlakové nádraží Luhačovice (cca 3 km vzdálené). Odtud lze využít služeb taxíku popř. bus (do zastávky Luhačovice, zotavovna Fontána). Pěkný den :)