Dobrý den,
v této restauraci jsme se marně snažili využít woucher už 4× a pokaždé
zavřeno /budí dojem vyklizené restaurace/. Můžete mi prosím poradit jak
získat zpět své peníze za woucher který nelze využít. Naposledy jsme byli
u restaurace GINKYO v sobotu v 15.30/opravdu nás už nebaví jezdit z MB
k zavřené restauraci/. Pokorná
Slevomat.cz
Krásný den, paní Pokorná, moc nás mrzí, že tato situace nastala.
Vidím, že voucher skutečně není možné využít a kolegové Vás dnes
kontaktovali. Pokud bychom vám mohli s touto situací jakkoliv pomoci,
určitě se na nás obraťte na e-mailu podpora@slevomat.cz :)
Skutečně se za vzniklé komplikace omlouváme. Děkuji za pochopení a přeji
moc hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v této restauraci jsme se marně snažili využít woucher už 4× a pokaždé zavřeno /budí dojem vyklizené restaurace/. Můžete mi prosím poradit jak získat zpět své peníze za woucher který nelze využít. Naposledy jsme byli u restaurace GINKYO v sobotu v 15.30/opravdu nás už nebaví jezdit z MB k zavřené restauraci/. Pokorná
Krásný den, paní Pokorná, moc nás mrzí, že tato situace nastala. Vidím, že voucher skutečně není možné využít a kolegové Vás dnes kontaktovali. Pokud bychom vám mohli s touto situací jakkoliv pomoci, určitě se na nás obraťte na e-mailu podpora@slevomat.cz :) Skutečně se za vzniklé komplikace omlouváme. Děkuji za pochopení a přeji moc hezký den.