Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na prodloužení voucheru. K vánocům jsem zakoupila
2 vouchery na trampolíny s platností do konce dubna. Bohužel díky
koronaviru jsme to již nestihli využít. Bude možné vouchery
prodloužit?
Děkuji za odpověď, hezký den,
Klára
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro, v současné době vidíme, že Vám byl voucher
prodloužen do 1.6.2020. Nyní je možnost požádat o refundaci voucheru.
Napište nám o jaký voucher se jedná na podpora@slevomat.cz, kde
se tomu budou věnovat kolegové. Pěkný den
Vendula
Dobrý den, rezervace předem je nutná? Nehodlám si vytvářet účet a
všude se registrovat. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Vendulo, pro využití voucheru je nutné předem provést
rezervaci na webu arény. Hezký den, Gabriela.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na prodloužení voucheru. K vánocům jsem zakoupila 2 vouchery na trampolíny s platností do konce dubna. Bohužel díky koronaviru jsme to již nestihli využít. Bude možné vouchery prodloužit?
Děkuji za odpověď, hezký den,
Klára
Dobrý den, Kláro, v současné době vidíme, že Vám byl voucher prodloužen do 1.6.2020. Nyní je možnost požádat o refundaci voucheru. Napište nám o jaký voucher se jedná na podpora@slevomat.cz, kde se tomu budou věnovat kolegové. Pěkný den