Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte volno pro rodinu 2+2 děti (4,14) v květnovém temínu
7–10.5? A jaké jsou ceny pro děti? Děkuji M. Uhlíková
Penzion Arnika
Volný termín máme , cena na slevomatu je za balíček , nerozlišují
se osoby.
Jvan Moldřík
Dobrý den. Rád bych věděl, zda je na pokoji k dispozici
televize. Děkuji Moldřík
Penzion Arnika
Ano je.
Barbora Karevová
Dobrý den, chceme k Vám přijet 20.4.2020. Bývá u v této době
ještě sníh? Chceme využít pěší turistiku a to je lepší když už je
tepleji. Děkuji za informace
Penzion Arnika
Letos určitě už sních nebude , je ho velmi málo , budeme rádi když
vydrží do poloviny března.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volno pro rodinu 2+2 děti (4,14) v květnovém temínu 7–10.5? A jaké jsou ceny pro děti? Děkuji M. Uhlíková
Volný termín máme , cena na slevomatu je za balíček , nerozlišují se osoby.