Relax a výlety v Jeseníkách: pobyt pro dva až na 7 nocí, polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Je možno privátní vířivku a bazén,za jakých podmínek??Je welnes
plavkový,nebo bezplavkový?
děkuji
Dobrý den, privátní wellness je možné pouze za příplatek. V bazénu
i vířivce je nutné mít plavky a v druhé části – sauně i páře
pouze bez plavek, k dispozici budete mít osušku.
Pěkný zbytek dne.
Dobrý den, nemám zkušenosti s objednávka i. Potřeboval bych zarezervovat termín 28.-29.11. pro dvě osoby a fakturu zaslat mému zaměstnavateli. Na jaké telefonní číslo mám volat? Co mám pro objednávku udělat? V hotelu mi řekli, abych se obrátil přímo na vás.
Dobrý den, z naší strany není bohužel možné fakturu vystavit. Pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely tuto fakturu vystaví, proto je potřeba se domluvit skutečně s hotelem, zda to tímto způsobem bude možné :) Pěkný den
Dobrý den je volný termín 30.-31.10? A není psáno zda budem v místnosti wellnesu pouze my či i další osoby. Děkuji
Dobrý den, Rézo :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online
rezervačním kalendáři :) Ohledně wellness, v ceně voucheru nejde
o privátní wellness. Tato možnost lze ale dokoupit přímo v hotelu za
příplatek.
Pěkný den :)
Dobrý den, je v rámci večeří podáváno i bezmasé jídlo? Děkuji
Dobrý den, Aneto :) je mi líto, ale bohužel se nám přes veškerou snahu nepodařilo tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 777 453 791 či e-mailu recepce@hotelslunnydvur.cz . Pěkný den :)
Dobrý den.Mám rezervovaný pobyt 22.9.Ale v nabídce je psáno,že 90 min.welnes je v březnu a dubnu.Tak v září ho mít nebudem?Druhý dotaz-od 1.9.mají být znovu zavedeny roušky(restaurace,kadeřnictví atd)pokud bychom museli na pobytu mít roušky,dá se pobyt zrušit?Děkuji.
Dobrý den, Libuše, wellnes ve vašem voucheru je, určitě tedy o něj nepřijdete :) Bohužel dle storno podmínek voucher možné zrušit z tohoto důvodu nelze. Dle posledních zpráv však roušky nebude nutné například do restaurací nosit :) Pěkný den
Dobrý den, je potřeba provést rezervaci na 90min. wellness předem již při rezervaci, nebo stačí až při příjezdu? Děkuji.
Dobrý den, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 777 453 791 či e-mailu recepce@hotelslunnydvur.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, je volný termín na příští týden ? Pro pár ?
Dobrý den, Julie, nejbližší volný termín je až v září. Poradím vám, že si dostupnost termínů můžete ověřit v rezervačním kalendáři přímo u nabídky :) Pěkný den
Dobrý den, prosím Vás máte pokoje pro 4 dospělé osoby? Měli bysme zájem v termínu od 9–11.10. Díky za Vaši odpověď
Dobrý den,
ano. Mohu Vám nabídnout 2× dvoulůžkový pokoj.
Dobrý den, kolik by byl příplatek na září přrs týden pro 3. dospělého? děkuji
Dobrý den, prosím, kontaktujte nás na recepce@hotelslunnydvur.cz
Děkuji.
Prosím je volný termín 22.9 –24.9.?Děkuji.
Dobrý den,
ano, máme zatím volný apartmán a jeden dvoulůžkový pokoj.
Dobrý den.Co všechno je v rámci welnesu na 90 min.Děkuji.
Dobrý den,
wellness obsahuje – bazének, vířivku, finskou saunu a páru.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na ubytování vč. polopenze v termínu od 3.-5.9., pro
2 dospělé a 1 dítě ve věku 4 let. Kolik by byla prosím celková cena
vč. DPH?
Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, Veroniko :) cena voucheru v tomto termínu je pro dvě dospělé osoby 3999 Kč. Za dítě se poté doplácí na místě 1080 Kč včetně snídaně. Je možnost mu dokoupit i večeři za 190 Kč/večeře. Pěkný den :)
Dobrý den, prosím v nabídce je napsáno 1 × 90 minut vstup do Welness.
V další části píšete, že toto platí pro měsíce březen a duben, od
května a června snad neomezený vstup do Welnes. jak to tedy prosím je?
moc děkuji.
Dobrý den, Pavle :) v ceně voucheru je nyní pouze 1 × 90 minut vstup do Welness, jak je uvedeno v dané variantě. Omlouváme se za chybu v textu nabídky. Ta byla způsobena prodloužením platnosti voucherů i na podzimní měsíce. Vše by mělo být nyní opraveno. Pěkný den :)
Dobrý den, je možné v termínu 10. – 12.7 ubytování pro dva?
Dobrý den, Zdeňku :) tato nabídka je koncipována až na září a říjen. Můžete samozřejmě kontaktovat v případě zájmu o letní měsíce přímo hotel nebo si vybrat jinou z mnoha našich nabídek. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, rádi bychom se ubytovali u vás v hotelu v termínu od 13.6. Do 18.6., nástupní termíny jsou však až od neděle. Je možné na uvedený termín využít voucher? Děkuji
Dobrý den, Zuzano, pokud máte zájem voucher čerpat individuálně, kontaktujte prosím přímo hotel :) Pěkný den
Dobrý den, je možné si vzít sebou k pobytu i psa? Případně za kolik a jak je od vás daleko do Ostravy, mám tam přátele. DěkujiAntalová
Dobrý den, Dano :) domácí zvířata jsou možná po domluvě hotelem za příplatek 300 Kč/noc. Hotel se nachází okolo dvou hodin jízdy autem od Ostravy. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, jak uplatnit a kolik zaplatit za dva dospělé + dítě 10let + dítě 15 let víkendový pobyt?
Dobrý den,
„uplatnění voucheru“ máte popsáno přímo u výběru termínu –
rezervaci můžete provést online pro již daný termín, případně voucher
zakoupit tzv. bez termínu a v rámci jeho doby platnosti si vytvořit
rezervaci na naší hotelové recepci.
Co se týče dětí, pak dítě ve věku 15 let je již účtováno jako
dospělá osoba a dítě ve věku 10 let má sníženu cenu. Jedná se
o doplatek, který byste hradili až na hotelu, nebude to tedy zahrnuto
v zakoupeném vocheru.
Nevím, ve kterém měsíci plánujete víkendový pobyt – aktuálně
v měsíci březnu a dubnu pro pobyt pá-ne je cena 3999 Kč za dvě dospělé
osoby. 15 leté dítě by pak čistě za ubytování se snídaní činilo
2500 Kč/2 noci a dítě ve věku 10 let by spalo na přistýlce, tedy za cenu
1000 Kč/2 noci. Víkendový pobyt pro rodinu se 4 členy byste tak zaplatili
celkem 7499 Kč.
S přáním hezkého dne, recepce Slunný dvůr
Dobrý den, jakou podáváte večeři? Nebo je to různé? Děkuji.
Dobrý den,
standardně podáváme tři chody – předkrm/polévka, hlavní chod a dezert.
Na každý den je jiná nabídka, podle toho, co si kuchař navrhne.
Předkrm/polévka a dezert jsou dané a máte vždy na výběr ze 2 hlavních
jídel.
Recepce Slunný dvůr
Dobrý den, můžu se prosím zeptat, zda se zde jedná o privátní welnes? Moc děkuji za odpověď. Alena K.
Dobrý den,
v rámci balíčku se nejedná o privátní vstup. Ten si můžete za poplatek
1.999 Kč přikoupit.
Recepce
Slunný dvůr
Je ještě provozním ředitelem pan Hynar?
Dobrý den,
bohužel, pan Hynar u nás již 2 roky nepracuje.
Nikola Hudcová
provozní hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možno platit pomocí FKSP.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lucie, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel (recepce@hotelslunnydvur.cz, +420 777 453 791). Krásný den Pavla