Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Můj dotaz na volný termín na mail kamil.pesek@seznam.cz je
už asi 4. den stále bez odpovědi a to na svých stránkách mají uvedeno,
aby zákazníci dali přednost mailu a volali jen v nejnutnějších
případech.
Slevomat.cz
Dobrý den Michale, prosíme o strpení u vyřízení Vašeho požadavku.
Poskytovatel se jistě k Vaší zprávě dostane jak bude moct. :) Prosíme
o strpení a přejeme krásný den
Jiří Suchý
Dobrý den, několikrát jsem volal o termín.. Jedno číslo neexistuje a
druhé nikdo nebere. Na email reagovano jednou ale termín nebyl ze strany
majitele potvrzen. Čísla voucheru odeslána.. Tak nevim🤔
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, kontakty kolegové ověřovali. Zkuste to prosím
ještě. Mělo by se Vám to již v pořádku podařit. V případě potřeby
nám napište na podpora@slevomat.cz a
podíváme se na to společně. Pěkný den
Blanka Volfová
Dobrý den. Chci se zeptat na volný víkend 14 15 16. Srpna. Pokoj pro 2×.
Děkuji Volfovi
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu kamil.pesek@seznam.cz
nebo na tel. +420 603 153 113 . Pěkný den, Kristýna
Hana Sirotkova
Dobrý den.Bylo by možné ubytování na 5 dní ?26.7.- 30.7..Pro
dvě osoby.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :) nejrychlejší bude informovat se přímo u hotelu na
e-mailu: kamil.pesek@seznam.cz
nebo tel. +420 603 153 113. Aby vám při čekání na odpověď termín
někdo „nevyfouknul“. Děkuji za pochopení. Pěkný den, Lukáš :)
Pavla Hosová
Dobrý den, chtěli bychom přijet s malým pejskem a tak se ptám, jestli
tolerujete pejska v restauraci a jídelně. Děkuji Pavla
Hotel Eduard
Dobrý den v době snídani a večeří pejsci nesmí do jídelny. Jinak
v pivnici a na terase na vodítku mohou být. S pozdravem Pešek
Tep
Dobrý den máte prosím venkovni hřiště pro děti? Nějakou skluzavku
nebo pískoviště?
Slevomat.cz
Dobrý den, Tep :) jak píšeme v nabídce, tak u hotelu je k dispozici
venkovní hřiště s trampolínou a klouzačkou. Pěkný den, Lukáš :)
Kateřina
Dobrý den,jsou v okolí také výletní trasy vhodné pro kočárek?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, bohužel na váš dotaz nedokážeme korektně
odpovědět, jelikož je to subjektivní a pro někoho může být okolí
skvělé pro kočárek pro někoho nikoliv. Pěkný den
Radka
Dobrý večer, je na pokojích také televize v případě špatného
počasí? Děkuji Radka
Slevomat.cz
Dobrý den Radko, televize je na pokoji a lze využít. :) Přeji krásný
den, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Můj dotaz na volný termín na mail kamil.pesek@seznam.cz je už asi 4. den stále bez odpovědi a to na svých stránkách mají uvedeno, aby zákazníci dali přednost mailu a volali jen v nejnutnějších případech.
Dobrý den Michale, prosíme o strpení u vyřízení Vašeho požadavku. Poskytovatel se jistě k Vaší zprávě dostane jak bude moct. :) Prosíme o strpení a přejeme krásný den