Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí. Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co možná nejdříve na e‑mailu recepce@hotelpalcat.cz nebo na tel. 774 706 495 či 381 252 901.
Pokud chcete využít slevu na masáže, objednejte se na konkrétní termín již při rezervaci pobytu.
Otevírací doba wellness:
pondělí od 15:00 do 22:00 (saunování pro ženy probíhá každé pondělí v čase 17:00–19:00)
Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (hlaste již při rezervaci pobytu)
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (kapacita parkoviště u hotelu je omezená, další možnosti parkování za příplatek podle platných sazeb: městské parkování v okolí hotelu, parkovací dům Střelnice)
Rezervaci můžete 1 den před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 1 den před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak by to bylo s neuskutecnenym pobytem,
kdyby se změnila situace kvůli koronaviru a hotely by byly znovu zavřené.
Vrátily byste zpět peníze? Moc děkuji za odpověď 🙂 S pozdravem
Beneschová.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo :) věříme, že nyní už taková situace již
nenastane. Ale samozřejmě pokud by se něco podobného stalo, budeme dělat
vše abyste své prostředky získala zpět nebo bylo možné například
změnit termín apod. Pěkný den, Lukáš :)
Václav Kubát
Dobrý večer.
Jde uplatnit fakturaci na FKSP. Děkuji Václav
Hotel Palcát Tábor
Dobrý den, Václave,
ano fakturace FKSP je možná. Pro více informací nás kontaktujte na recepce@hotelpalcat.cz.
Mějte fajn den,
Honza
Andrea
Dobrý den, líbí se mi vaše nabídka s polopenzí a wellnessem. Chtěla
jsem se zeptat, jestli máte ještě volné místo v termínu od
3.-7.8.2020.
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo :) Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Lukáš
Hana
Dobrý den,
Prosím jak je to s welness a s bufetovým občerstvením v této
mimořádné situaci kvůli šíření viru?
Děkuji mnohokrát,
Hanka
Hotel Palcát Tábor
Dobrý den, Hanko,
hotel otevíráme dle možností uvolňování opatření 25.5. V provozu by
měli být všechny služby wellness, bowling apod.
Podrobnosti bohužel zatím nejsme schopni sdělit, čekáme na vyjádření
MZČR, které se budou týkat hotelových provozů.
Pro více informací nás můžete kontaktovat na recepce@hotelpalcat.cz.
Přeji fajn den,
Honza
Magdalena Miklová
Dobrý den,kolik by stál týdenní pobyt pro dvě dospělé osoby a dvě
děti ve věku 10 a 11 let. Včetně polopenze pro všechny. Jednalo by se
o srpen, máte ještě volno? Děkuji.
Hotel Palcát Tábor
Dobrý den, Magdaleno,
pobyt ve 4 lůžkovém pokoji např. na 5 nocí se zde dá koupit od 8390 Kč
+ příplatky za děti dle věkové kategorie do 12 let.
V srpnu bychom Vám mohli např. nabídnout pobyt od 2.8. nebo od 9.8.?
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na recepce@hotelpalcat.cz.
Přeji fajn den,
Honza
Mari
Dobrý den, kolik by stal pobyt na 7 noci pro 2 děti včetně polopenze?
Za děti se platí až na místě? Děkuji. M.
Hotel Palcát Tábor
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Cena za 7 nocí je 11890,– pro 2 osoby. Doplatky za děti
jsou dle věku, proto Vám bohužel nemůžu napsat přesnou částku. Doplatek
se hradí na hotelové recepci. Hezký den,
Veronika
Mari
Děkuji. Cenu za dospělého vidím. U dětí do 12 let je pobyt za 1 noc
500Kč, za 3noci 1300Kč, mám teda počítat za 7 nocí 1300 + 1300 + 500? Je
to včetně polopenze?
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak by to bylo s neuskutecnenym pobytem, kdyby se změnila situace kvůli koronaviru a hotely by byly znovu zavřené. Vrátily byste zpět peníze? Moc děkuji za odpověď 🙂 S pozdravem Beneschová.
Dobrý den, Nikolo :) věříme, že nyní už taková situace již nenastane. Ale samozřejmě pokud by se něco podobného stalo, budeme dělat vše abyste své prostředky získala zpět nebo bylo možné například změnit termín apod. Pěkný den, Lukáš :)