Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax ve Františkových Lázních s polopenzí, procedurami a bazénem
Hodnocení podniku Hotel Sevilla
Strava neodpovídala voucheru. Nabídka jídel byla slabší.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury
Poloha hotelu je nádherná, personál duševní
Jídlo nic moc
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury
Krasne prostredi a prijemna obsluha celeho personalu. Proste super a doporucuji :-)
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury
Hotel je prakticky na hlavní kolonádě. Všichni byli milí a vycházeli nám vstříc. Jídlo výborné, procedury také
Bohužel se čistil bazén a vířivka
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury
Kvalita jídla na snídani šťava s vodou místo džusu. V pokoji jsme neměli výhled ven, pouze stŕešni okna.
Můžu toho pochválit opravdu mnoho jako první chci zmínit umístění hotelu které je perfektně umístěno okolo spousty přírodních pramenů a s krásnou prirodou. Paní recepční nám poradila nedaleko hlídané parkoviště za 80kc na den což nás také velmi potěšilo. Dále jsme měli naplánované procedury a mohli si objednat saunu a bazén ( ikdyz nevím proč se bazén musel objednávat když tak lidé chodili jak chteli. Relaxační masáž byla velmi příjemná stejně jako sauna. Pokoj byl velmi útulný a byli v něm k dispozici župany i ručníky. Jídlo bylo velmi dobře az na první večeři která byla trochu mdla. U hotelu je i moc pěkná teraska kde se dá posedět a objednat si drink nebo si skočit na zmrzlinu. Personál byl ve většině případů velmi milí a ochotný se vším pomoci ( zbylé případy výpisu v negativech). Kolem byla moc krásná příroda s uzavřenými budovami s prameny i s venkovními prameny. V jedno nám dal pan ochutnat několik druhů pramenů ( světla zdarma jediné co jsme si museli koupit byli kelímky za 2 Kč 😃 ale můžete si přinést i vlastní hrnecky). Pan nám dále poradil kde jsou jaké prameny a jaké stojí za navštívení. Myslím že to byl moc příjemný pobyt a až na pár věcí které píšu v negativech to byl moc příjemně strávený wellness
První negativum bylo že nám nebylo moc vysvětleno kde co je ( sauna, bazén aj.) proto jsme se chodili ptát na recepci a když jsme se byli zeptat po třetí ( protože nám nikdo nic neřekl a bloudit v hotelu v županu je asi hloupost) tak na nás odvětila recepční " co zase chceme " což mi nepřišlo moc vhodné vzhledem k podaným informacím. Dále jsme v sauně měli k dispozici ručníky které byli s dírami což není pro mě zas tak závazný problém ale na wellness pobytech by se to asi stávat nemělo. Sprchový kout v pokoji se nedal moc dozavirat ale je to také spíše detail. Záchod na pokoji se vyklal takže když jste šli na záchod tak jste se báli že prepadnete. Měli jsme zarezervovany bazén na kontrastní hodinu ( předpokládám že kvůli korona viru aby jsme se tam všichni nemackali ) nicméně tam chodilo více lidí proto moc nechápu proč se muselo rezervovat. Vířivka byla extrémně studená (studenejsi než sám bazén ) a když to jeden z hostů šel říct na recepci bylo mu sděleno že vířivka má 28 stupňů ( měla tak maximálně 15 ) s že s tím tedy nic neudělají aniž by se někdo podíval s zkontroloval teplotu.
Lokalita hotelu, personál, pan masér
Jídlo
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury
Chválíme masáž šíje, která byla velmi příjemná a na úrovni. Poloha hotelu je výborná. Paní recepční nám doporučila levnější hlídané parkoviště v blízkosti hotelu, čehož si vážíme.
Pokoj byl ve špatném stavu, nešel otevírat sprchový kout, na zdi byly skvrny od zatékající vody. Střešní okno nešlo záměrně otevřít (bylo přivrutované), dalo se tedy větrat pouze jedním střešním oknem. Ručníky byly děravé, oblečení personálu a celkový jeho přístup raději nekomentujeme. Číšnice nás odmítla obsloužit se slovy, že jí jede autobus. Čekali jsme na obsluhu 10 minut, přitom číšnice připravovala stoly kolem nás. U snídaně nebyl žádný personál a bufet nebyl automaticky doplňován. Na některých „čistých“ talířcích byly nalepené obaly od másla. Pivní lázeň pro dva byla standartní koupel ve vaně určené pro jednu osobu. Pivní byla pouze tím, že nám paní donesla, dle jejích slov: „lahváče“. Buzení paní uklízečkou v 8.00 bylo tzv. třešničkou na dortu. Tento přístup je ukázkou toho, jak to ve tříhvězdičkovém hotelu nemá vypadat. Celou situaci jsme se snažili slušně a v poklidu řešit přímo na místě, nesetkali jsme se však s pochopením.
Děkujeme za vaše hodnocení,
jen by jsem ráda upřesnila, co se týče pokoje, dostali jste pokoj č.305, kde jedno střešní okno zadělané a jedno se otevírá, je dost velké na to, aby byl pokoj vyvětrán, pokoj jste dostali tedy náhradní, pokoj 206, kde jste byli spokojeni.
Co se týká snídaňového rautu,pokud host dodržuje čas a to od 08:00 do 09:30 hod.
snídaňový raut se doplňuje, pokud ale host přijde v 09:30 hod. nemůže se divit, že se raut nedoplňuje, přesto kuchař šel a na počkání udělal míchaná vajíčka.
Zrovna tak co se týče večeří:
večeře jsou od 17:00 - 18:30 hod.
pokud, ale někdo přijde v 18:30 hod. bez omluvy a servírka je bez problému obslouží a přitom si v restauraci uklízí, není na tom nic špatného, protože v tu dobu už tam nikdo z hostů neměl být.
Co se týká pivní lázně, jste první host který buď nezná pivní lázeň nebo tomu nerozumí a nebo měl na mysli pivní lázeň s pivovaru - horká pivní lázeň je ( natočená horká voda s přísadou pivní lázně, která je přesně daná na litry které jsou ve vaně, co se týká piva které dostává host po koupeli v odpočívárně, host si může vybrat, vždy je standart, že má točené pivo, jen na požádání se dává pivo v láhvi, pokud si chce host vypít pivo na pokoji.
Co se týká pokojský v 08:00 hod. je v pořádku, jelikož jsou snídaně i procedury od 08:00 hod.
Co se týká oblečení personálu, každý úsek je oblečen, tak jak má.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: polopenze, bazén i procedury