Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č.: +421 940 646 464 nebo na recepcia@hotel-crocus.eu
Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Je možné zaplatit přes FKSP? Tzn. já Vám pošlu údaje, Vy mi fakturu,
kterou zaměstnavatel zaplatí.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Hotel Crocus**** Štrbské Pleso
Dobrý deň.
Pravdu povediac neviem presne, čo skratka FKSP znamená, ale ak ide
o vystavenú faktúru za pobyt, tak tú Vám samozrejme vystaviť vieme. Bežne
klientom faktúry za pobyt na preplatenie u zamestnávateľa vystavujeme.
S pozdravom manager hotela Crocus
Alice Z.
Dobrý den,
je možno storno pobytu?
Hotel Crocus**** Štrbské Pleso
Dobrý deň.
Pobyt si môžte presunúť na iný termín, ale v podmienkach priamej
rezervácie cez Zľavomat storno nie je možné.
V prípade priamej rezervácie cez recepciu nášho Hotela platia naše
14 dňové storno podmienky.
Mgr. Ivana Ševrová
Dobrý den, nejmenoval se váš hotel dříve Borovica??? Kdysi dávno jsme
tam byli a polohou a vnějším vzhledem mi jí to připomíná. Vnitřek je,
samozřejmě, nepoznatelný. Asi bychom se rádi vrátili. Možná celý
kolektiv( cca45 lidí). kdy má smysl objednávat na příští léto? Ivana
Śevrová děkuji
Hotel Crocus**** Štrbské Pleso
Dobrý deň.
Nie, náš Hotel nie je Borovica. Na Štrbskom Plese je okrem nášho Hotela
Crocus aj Hotel Borovica. My, na rozdiel od Borovice, sme viac v centre
Štrbského Plesa, ale nemáme bazén a wellness takých rozmerov ako má
Borovica. V našom hoteli je privátne wellness, ktoré si objednáte na
určitú hodinu a využívate ho privátne iba vy s max 6 rodinnými
príslušníkmi. Na rozdiel od Borovice nemáme hotelové izby, ale apartmány
s plne vybavenými kuchynkami.
V prípade záujmu prosím kontaktujte priamo recepciu (recepcia@hotel-crocus.eu;
tel.:0917 504 298), aby Vám nacenila skupinovú rezerváviu.
Prajem pekný deň
Marčoková
manager
Markéta H.
Dobrý den,
online rezervace mi počítá dítě 4 roky bez nároku na lůžko, byli bychom
ubytováni na 2lůžkovém pokoji, nebo by byla možná přistýlka? Nenašla
jsem doplatek za ni. Díky za odpověď
Hotel Crocus**** Štrbské Pleso
Dobrý deň.
Na apartmáne je možnosť prístelky. Prosím kontaktujte priamo recepciu (recepcia@hotel-crocus.eu;
tel.:0917 504 298) s požiadavkou prístelky k Vášmu pobytu.
Prajeme pekný deň.
Marčoková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Je možné zaplatit přes FKSP? Tzn. já Vám pošlu údaje, Vy mi fakturu, kterou zaměstnavatel zaplatí.
Děkuji
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý deň.
Pravdu povediac neviem presne, čo skratka FKSP znamená, ale ak ide o vystavenú faktúru za pobyt, tak tú Vám samozrejme vystaviť vieme. Bežne klientom faktúry za pobyt na preplatenie u zamestnávateľa vystavujeme.
S pozdravom manager hotela Crocus