Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dětská postýlka na vyžádání (uveďte v komentáři nebo kontaktujte přímo hotel).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,máme rezervaci v hotelu v termínu 15.5–17.5.20.Jelikož
nelze předpokládat,že v tomto termínu bude možné cestovat do zahraničí,
prosím o sdělení,jak se tato situace bude řešit? Děkuji.S pozdravem.
D.Deska
Dobrý den, rádi bychom si koupili voucher pro čtyři osoby do apartmanu
LUX, je v tomto apartmanu oddělená ložnice nebo jak jsou rozvržené postele
v apartmanu LUX ? Děkuji, Veronika.
Cristal Resort Szklarska Poręba by Zdrojowa
Dear Veronika,
in LUX apartment there is a bedroom and living room.
4 person can sleep there.
Best regards,
Reservation department
v.Mansfeldová
Dobrý den, rádi bychom k vám přijeli v období od 25.2. do
1.3. ideálně tak na čtyři dny. Jeden dospělí a dvě děti 13+13. Je ta
možnost? Případně prosím o cenu. Mockrát děkuji V.M.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Mansfeldová. Vámi preferovaný termín bohužel není
dostupný. Poradím Vám, že dostupnost termínů si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Možnost 2 dospělých osob a
dvou dětí ve věku 13 let je bez problémů. Pěkný den, Kristýna
Pavel
Dobrý den, měli bychom zájem o víkendový pobyte 6.3. – 8.3., jsme
2 rodiny (2 dospělí a 1 dítě – 2 roky) a potřebovali bychom
2 pokoje. Psal jsem na uvedený email, přišla mi automatická odpověď, že
se do 24 hodin ozve rezervační specialista, ale bohužel se tak nestalo.
Nechci kupovat 2 vouchery, když nemám od recepce potvrzení kapacit v daném
termínu. Mohu Vás požádat o pomoc?
Děkuji,
PŽ
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle :) bohužel v tomto termínu vidím pouze jeden volný
apartmán. Zjistíte to tak že po vložení do košíku nelze přidat druhý
stejný voucher. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máme rezervaci v hotelu v termínu 15.5–17.5.20.Jelikož nelze předpokládat,že v tomto termínu bude možné cestovat do zahraničí, prosím o sdělení,jak se tato situace bude řešit? Děkuji.S pozdravem.
D.Deska
Dobrý den :) sledujte prosím náš magazín, kde se snažíme informovat zákazníky o řešeních současné situace.
viz. odkaz
https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu
Děkuji za pochopení. Pěkný den, Lukáš :)