Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt rezervujte co nejdříve na e‑mailu info@hotelpalacky.eu nebo na telefonu +420 353 222 544 a nahlaste kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý de. Ráda bych si u vás zarezervovala pobyt. Ale chtěla bych se
zeptat, jak je to s dětmi, pokud mám 2 děti do 3 let věku. Postýlku
počítám cestovní svojí a jak s jídlem? Jde na místě koupit nějaká
poloviční porce v restauraci? Děkuji za odpověď Lukešová Lenka
Hotel Palacký
Dobrý den, paní Lukešová, děkuji za Váš dotaz. Jelikož máte
2 děti, šlo by zařídit, že by jste si zakoupila jednu penzi a jídlo by se
poté rozdělilo. Druhá možnost je ta, že by si děti objednali z dětského
menu.
S pozdravem Šerý Petr
Doubravská
Dobrý den, ráda bych si u vás rezervovala pobyt a potřebuji vědět, jak
je to s parkováním osobního auta.
Děkuji za odpověď.
Doubravská
Hotel Palacký
Dobrý den, paní Doubravská,
velice Vám děkujeme za Váš zájem. Parkování je v okolí možné více
způsoby. Centrální parkovací dům se nachází zhruba 6 minut pěšky od
našeho hotelu. Nebo poté je možnost, využít parkování zdarma na ulici
mimo lázeňskou zónu, a to ve vzdálenosti 10–15 minut.
Budeme rádi pokud se nás rozhodnete navštívit. Lenka Pastierová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý de. Ráda bych si u vás zarezervovala pobyt. Ale chtěla bych se zeptat, jak je to s dětmi, pokud mám 2 děti do 3 let věku. Postýlku počítám cestovní svojí a jak s jídlem? Jde na místě koupit nějaká poloviční porce v restauraci? Děkuji za odpověď Lukešová Lenka
Dobrý den, paní Lukešová, děkuji za Váš dotaz. Jelikož máte 2 děti, šlo by zařídit, že by jste si zakoupila jednu penzi a jídlo by se poté rozdělilo. Druhá možnost je ta, že by si děti objednali z dětského menu.
S pozdravem Šerý Petr