Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda na Valašsku: výlety, polopenze, bazén i wellness procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost preferovaného termínu. Termín si následně co nejdříve rezervujte na e‑mailu rezervace@jelenovska.eu či na tel.
+420 736 650 550
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
- Dítě do 11,9 let na vlastním lůžku a s polopenzí: 330 Kč/noc
- Osoba od 12 let na vlastním lůžku a s polopenzí: 720 Kč/noc
- Zapůjčení dětské postýlky: 150 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc pouze ve vyhrazených pokojích a po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možnost na týden pokoj v srpnu pro 3os+ přistýlka s dvěmi oddělenými ložnicemi? ( 2 dospělí+dítě 16 a 6 let ) Kolik bude prosím cena včetně polopenze? Děkuji Rezková
Dobrý den, Kristýno :) pokoj se dvěmi oddělenými ložnicemi bohužel v nabídce hotelu není. Možností může být pokoj pro tři osoby a zkusit si domluvit možnost přistýlky nebo zakoupit dva vouchery, mít dva pokoje a zkusit se při rezervaci domluvit na jejich umístění vedle sebe, pokud to kapacity hotelu dovolí. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
chtěla bych si připlatit místo STANDART pokoj s přistýlkou na DELUXE. Jsme
3 osoby . Kolik je doplatek? Děkuji za odpoved
Deluxe pokoj stačí pak napsat do poznámek?
Dobrý den, paní Chytilová :) možnost výběru pokoje máte vždy při objednání voucheru, zde si vybíráte jaký pokoj je pro vás nejvhodnější a vidíte i příplatek za daný pokoj. Pokud ve Vašem termínu nevidíte pokoj Deluxe pro tři osoby, je již bohužel vyprodán. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den. Mám dotaz nevlastníme auto jak se k vám dostaneme děkuji
Dobrý den, zastávka autobusu je od hotelu vzdálená cca 3 km, ale cesta k nám vede celou dobu do kopce a tudíž nedoporučujeme se zavazadly tuto cestu absolvovat. Již jste si voucher zakoupila? Zařídili bychom Vám případně tam a zpět odvoz našimi zaměstnanci. S pozdravem, hotel Jelenovská
Nikde jsem nenašla provozní dobu bazénu.
Dobrý den, otevírací doba bazénu je 9,00 – 20,00 hodin.
Míváme na hotelu ubytovány i skupiny, ty mají rezervaci bazénu na určitou
hodinu, aby nerušily ostatní klienty. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli byste měli volný čtyřlůžkový pokoj
v termínu 25.07.-01.08.2020. Chtěli bychom k Vám přijet se dvěma dětmi
(7 a 4 roky). Děkuji za odpověď.
Dobrý den Kateřino, pro více informací prosím kontaktujte hotel na telefonním čísle: +420 577 311 511, nebo emailové adrese: rezervace@jelenovska.eu. Přeji krásný den, Karel
Jsme 2 osoby a máme zájem o pobyt na 3 dny (2 noci) od 21. –23. 4. , ale ne v 1 pokoji. Je možné ubytování ve dvou pokojích? Pokud ano, za jakých podmínek? Prosím o rychlou odpověď, aby případně bylo možné si pobyt hned objednat.
Dobrý den, můžete si zakoupit 1 voucher a do poznámky dát 2 pokoje, v tom případě by příplatek za pokoj byl 500,– (za 2 noci). Nebo mne kontaktujte na emailu hotel@jelenovska.eu. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den,
mám sice jen 2 dotazy (možnost pozdějšího check in a časy polopenzí),
ale jsou totožné jako od paní Terezy.
Můžete tedy veškeré informace zjistit od své kolegyně:)?
Děkuji.
Králová
Dobrý den, odpovědi viz u paní níže :)
Dobrý den,
poprosila bych Vás o zodpovězení níže položených otázek písemně,
jelikož jsou prospěšná i pro ostatní zájemce voucheru.
Děkuji.
Dobrý den,
omlouvám se za zpoždění.. Níže zasílám informace:
- Snídaně jsou podávány od 8:00 do 9:30 a večeře od 18:00 do 19:30.
- Ubytování po 20 hod lze, ale večeře se vydávají do 19:30 nejpozději
do 20:00.
- První večer (v den příjezdu) je menu jednotné, další dny si hosté
vybírají ze dvou variant.
- Manželská postel se skládá ze dvou lůžek (dvě postele vedle sebe).
Dobrý den, ráda bych se tímto zeptala na pár věcí k víkendovému
(„valentýnskému“) pobytu v termínu Pá 14.2. – Ne 16.2.:
- v kolik hodin se podávají snídaně a večeře (časové rozpětí)
- je možné se ubytovat až po 20h a tím pádem mít večeři cca ve
21:00?
- je u večeře (ať už romantická či dvouchodová) možnost výběru
(např. 2 varianty jídel…), nebo je jen jednotné menu?
- je garance volného pokoje s manželskou postelí (nikoli 2 jednolůžky)
v tomto termínu?
Děkuji.
Dobrý den, ráda bych Vás poprosila, zdali byste mohla zavolat kolegyni přímo na hotel na tel. 725 891 171. Je to přímo na kolegyni na recepci, ta Vám veškeré otázky zodpoví. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den, je možné si na místě přiobjednat a připlatit nějaké
procedury a za jakou cenu? Kdybychom si vybrali masáž obličeje, tak
připlatit parafinovy zábal či obráceně. Případně i jiné procedury?
Děkuji, Marková
Dobrý den, ano, procedury je možné si na místě dokoupit, jen bych Vás poprosila, abyste se s kolegyní předem domluvila na recepci. Ceny se pohybují od 250,– do 500,– záleží na typu procedury. Na recepci Vám kolegyně ukáže ceník a můžete si vybrat. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den,je mozne vzit s sebou malého psa?
Dobrý den, ano, malý pejsek s Vámi může u nás v hotelu být. Příplatek je 150,– / den. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den, šlo by prosím využít Vaší nabídky s polopenzí i na 4lůžkový pokoj s přistýlkou, dva dospělí a tři děti v termínu 9.3 až 13.3 . Děkuji
Dobrý den, nabízíme i velké rodinné pokoje, ale v tomto termínu jsou již obsazené. Bohužel 4 lůžkový pokoj s přistýlkou již kapacitně nelze zakoupit. Pokud byste byli flexibilní v termínu, o týden dříve bychom pokoj k dispozici měli. S pozdravem, hotel Jelenovská
Prosíme o opravu.Máme zajem o pobyt od 19–21.4.2020
Děkujeme Anna
E-mail-anicka.k12@gmail.com
Dobrý den, volné pokoje máme, zarezervujte si je prosím na emailu rezervace@jelenovska.eu. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den.Máme zajem u Vás na pobyt od 30.3 do1.4.Jeden dvoulůžkový
pokoj.Děkujem za odpovědˇ
Anna
Viz výše
Dobrý večer,měli byste prosim volno v termínu 17.-21.2.?Dva dospělí,dve děti (4 a 6 let).Děkuji
Dobrý den, ano, posledních pár pokojů kategorie deluxe (4 lůžkový) nám zbývá. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dobrý den, máte prosím volno v termínu od 17.-19.4. nebo od 24.-26.4. ?
A mohla by být ubytována třetí dospělá osoba na pristýlce ?? A za jakou
cenu ?
Děkuji Machačová
Dobrý den, paní Machačová, v termínu 17–19.4. máme volné pokoje kategorie deluxe, 24–26.4. také. Pokud si zakoupíte pokoj deluxe, máme i třílůžkové (3 pevná lůžka) a příplatek za další osobu je 600 / den (cena je za ubytování, polopenzi a vstup do bazénu). Pokud si voucher zakoupíte, napište mi prosím na adresu hotel@jelenovska.eu a já Vám alokuji 3lůžkový pokoj. S pozdravem, Renata, Hotel Jelenovská
Dobrý den, chceme k Vám jet 2 dospělí a 2 děti, jaký typ pokoje, z těch 3 typů, mám v objednávce zvolit? Abychom jsme se tam vešli se dvěmi přistýlkami. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, zakupte si prosím voucher, jaký si vyberete, a poté nám napište na email „rezervace@jelenovska.eu“ a my Vám poskytneme 4 lůžkový rodinný pokoj. Příplatek za dítě do 12 let bude 250 Kč / noc. S pozdravem, hotel Jelenovská
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli by jsme v červenci ubytování pro 2 dospělé + 13 let + 6 let. Jak nejlépe zvolit ubytování? Nabízíte rodinný pokoj nebo máme volit 2 dvoulůžkové? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Aneto, děkujeme Vám za dotaz. Pro více informací ke kalkulaci pobytu, kontaktujte, prosím, poskytovatele. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den