Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 145 nebo 205 PLN.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím má každý apartmán vlastní sociální
zařízení?
Gabriela Šandová
Už vidím na fotkách, že má😊👍. Děkuji
Markéta Vencová
Dobrý den, máme 2 děti, platí se za 2 dospělé osoby ty noci a
využití je pro všechny s tím, že budou děti případně spát na
dovezené přistýlce – matrace? Děkuji.
Promenada Międzyzdroje
Dobré den
Byt je 2-pokojový, 4-lůžkový pokoj, pokud mohou děti spát s vámi nebo na
matraci, není pro nás žádný problém.
Pozdravy
Mariola Skorupa
Jana Broučilová
Dobrý den, je součástí vybavení pokoje i lednice? Zřejmě ano, ale
není to nikde v textu specifikováno, tak prosím o upřesnění :-)
Děkuji.
Promenada Międzyzdroje
Dear Jana ,
Yes, each apartment equipped with refrigerator in the kitchenette.
------
google translator:
Drahá Jana,
Ano, každý apartmán je vybaven kuchyňským koutem s lednicí
Cordially,
Davyd Korendovych
Sun & Snow
David Běleš
Dobry den, jak mame zadat v objednavce pobyt se psem? A muze jet s nami
pětiletá dcera bez naroku na dalsi luzko? (Pobyt je pro 2 osoby)
Promenada Międzyzdroje
Dear David,
Only in selected apartments it is allowed to stay with pet, it costs 100 PLN /
per stay. Please let us know if you have booked apartment so we will check if it
is possible to stay with the dog.
Most of ours apartment are for 4 guests, exception is Międzyzdroje –
Promenada, those apartments are for 2 guests only.
---
google translator:
Drahý Davide,
Pouze ve vybraných apartmánech je dovoleno zůstat s domácím mazlíčkem,
stojí 100 PLN / za pobyt. Prosím, dejte nám vědět, pokud jste si
rezervovali byt, takže zkontrolujeme, zda je možné se psem zůstat.
Většina našeho bytu je pro 4 osoby, výjimkou je Międzyzdroje –
Promenada, tyto apartmány jsou pouze pro 2 osoby.
Cordially,
Davyd Korendovych
Sun & Snow
Eliška Vostrovská
Dobrý den zajímalo by mne zda poskytujeme ubytování v sezoně od
11.7–18.7 pro 3 osoby a 4 leté dítě Děkuji
Promenada Międzyzdroje
Resorts Kołobrzeg
Dobré ráno
Zveme vás, abyste využili naší nabídky v Kołobrzegu se 4 lůžkovými
apartmány.
pozdravy
Mariola Skorupa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím má každý apartmán vlastní sociální zařízení?
Už vidím na fotkách, že má😊👍. Děkuji