Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Léto 2020 v Šiklově mlýně: dobrodružný pobyt včetně vstupů a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Další dotazy vám zodpoví na tel. 566 567 400, 602 750 130 nebo na e‑mailech info@western.cz a pobyty@western.cz
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka: 100 Kč/noc (na vyžádání na recepci)
- Dítě do 2,9 let je zdarma bez nároku na lůžko a s nárokem na snídani (požadavek na snídani je nutné hlásit dopředu).
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý chtěli bychom koupit pobyt pro dvě rodiny. Celková cena 14 až 15 tisíc a máme dárkový poukaz od Šiklandu v hodnotě 10 000 Kč lze ho nějak uplatnit, když pobyt koupíme přes Vás?
Dobrý den, v tomto případě budete muset udělat přímou rezervaci přes rezervační kancelář na Šiklově mlýně na tel. 602 750 130 nebo na Info@sikland.cz . Hezký den
dobrý den,mám zajem o pobyt na této lokalitě 2dospělí 1× dítě 3.rok,termín 02.09–09.09. 2020 předem děkují kocmich.jiří
Dobrý den, pro informaci o volném ubytování volejte na 602 750 130. Hezký den
Dobry den,je mozne uhradit pres Fkps?
Dobrý den Evo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele,
nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob
platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební
údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří
proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely
proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den
Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například
pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace
termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné
použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného
poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz, lze k týdennímu pobytu doplatit oběd? Pokud ano, jaká je cena? Děkuji.
Dobrý den, ano lze doplatit. Cena pro dospělou osobu 145 Kč, cena pro dítě 125 Kč. Hezký den.
Dobrý den, bylo by možné , kdybychom dojeli v 5 a byli v jednom apartmanu? 3 dospělý a dvě děti? Dekuji
Dobrý den, hotel disponuje pouze 4 lůžkovým apartmánem. Prosím kontaktujte naši informační kancelář na 602 750 130 a zjistěte si obsazenost apartmánu a domluvte se na jeho rezervaci. Poté proveďte na slevomatu rezervaci pro 4 osoby. Hezký den.
Dobrý den, ráda bych pobyt pro dva dospělé a tři děti, nelze však zadat třetí věk dítěte. Je pobyt pro pět možný? Děkuji Lucie
Dobrý den, voucher je maximálně pro 4 osoby. Hezký den.
Dobrý den,
doporučujeme udělat dvě rezervace – jednu pro 4 osoby a druhou pro
1 osobu. Poté nás prosím kontaktujte na tel. 602 750 130 a domluvíme se
na rozmístění do pokojů :) Hezký den.
Dobrý večer je možnost se ubytovat se psem děkuji Martinovska
Dobrý den, ano je to možné. Prosím napište tuto informaci do poznámky a pejska vezměte s sebou. Na místě za něj pobyt doplatíte. Hezký den.
Vážení, již přes týden se snažím pobyt zaplatit, bohužel to nelze pořád mi to hlásí chybu, kterou jsem již posílala na podporu. Prosím, můžete mi poradit co s tím?
Dobrý den, Petro. Mrzí mě, že máte s platbou voucheru komplikace, vidím však, že celou situaci s Vámi již kolegyně řeší a jistě se Vám také společně podaří ji dořešit. Poprosím Vás tedy o trpělivost, než pro Vás kolegyně bude mít více informací. Děkujeme za trpělivost a pochopení. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na dostupnost dvoulůžkového pokoje (s možností přistýlky dětské postýlky) v termínu od 19. do 23.7.
Předem děkuji za odpověď,
Svobodová.
Dobrý den, prosím kontaktujte naše rezervační oddělení na tel. 602 750 130. Hezký den