FlixBusem po ČR i Evropě: 15–30% sleva na spoje jedoucí přes ČR
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
JE TAKÉ MOŽNOST SPOJENÍ Z PRAHY DO BLÍZKOSTI BOJNICE NA SLOVENSKU ?
Dobrý den, Evo :) Flixbus nabízí spojení mezi Prahou a Prievidzou. Jízdní řád naleznete na jejich webových stránkách. Pěkný den, Lukáš :)
Jak tady nastavim hlidace na dalsi Flixbus vouchery?
Dobrý den Tome,
klikněte na „O podniku“, poté na tučný nápis „FlixBus CZ s.r.o.“ a
zde na „Upozornit na nabídky tohoto podniku“. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den,
když je platnost voucheru do 31.3.2020, znamená to, že voucher platí jen na
jízdy do března, nebo s nimi mohu cestovat i později, tedy např. v dubnu
nebo květnu, ale pouze si musím do 31.3.2020 zakoupit jízdenku?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino. Voucher je nutné uplatnit do 31. 3. 2020, ale zakoupit můžete jakékoliv jízdenky z aktuální nabídky, tedy i na cesty po 31. 3. 2020. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, kdy už konečné se začnou prodávat tě 30% už víc než 2 roky nemůžu jich koupit, proč v takovém případě vůbec dělat nabídku?
Dobrý den, Josefe. Takovou informaci prozatím nemáme, můžete si však zapnout upozornění na nové nabídky obchodníka, aby Vám další akce neunikla. Voucheru s 30% slevou je vždy velmi omezené množství a jsou vždy velmi rychle vyprodané. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, dá se sleva uplatnit i na flixshopu nebo pouze přes net?
Dobrý deň Radka, zľava sa dá uplatniť aj na shope. Prajem pekný deň, Jana, FlixBusu CZ
Dobry den daji se slevy scitat?
Dobrý den, Danile :) na košík s jízdenkami se dá použít bohužel jen jeden slevový poukaz. Pěkný den Lukáš :)
Proč nemohu současně využít slevu a zaplatit svými kredity????
Dobrý den. Kredity lze využít pouze při objednávce nad 150 Kč, pokud nemáte zákaznický účet Platinum. Bohužel ani v tuto chvíli na Vašem profilu nevidím kredity, které byste mohla využít na tuto objednávku. Pěkný den
kolik je 30% z 324? já myslím, že 97. Flixbus tvrdí 30% je 59. Nabídka je pěkný podvrh. Spatně to počítá jen u cesty do vídně, tak u vnitrostátní
Dobrý den. Pokud s využitím voucheru máte potíže a sleva nefunguje správně, kontaktujte prosím naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či e-mailu podpora@slevomat.cz, kde s Vámi kolegové situaci jistě vyřeší. Pěkný den, Kristýna
Zase jsem nestudoval vsechny texty v nabidce a jen si myslel, ze to funguje dle nazvu. Takže na linku Praha Harrachov sleva nefunguje. Asi to neni vnitrostatni linka nebo to nejede přes Českou republiku, protože Flixbus začal operovat vesmirne lety… Grrrrrrrrr :-(
Dobrý den, Františku. Sleva by měla platit na všechny spoje. V případě, že Vám sleva nejde využít, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči, kde Vám kolegové pomohou situaci vyřešit. Obrátit se na nás můžete na tel. 222 745 354 či e-mailu podpora@slevomat.cz. Pěkný den, Kristýna
Dobry den prosim jede autobus z klocka polsko do mladej boleslavy dekujijj
Dobrý den Jolano,
takové spojení tato společnost neposkytuje. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, platí sleva na na celou trasu nebo jen na cestu po ČR? Pokud pojedu například z Prahy do Vídně-mohu slevu uplatnit na celou délku trasy? Děkuji
Dobrý deň Hani, pokiaľ sa chcete uistiť, že Vami zakúpený kód bude na linku platiť, vyskúšajte skušobný kód CEF74LRD3HA. Zľava je obmedzená na linky prechádzajúce ČR, tj. pokiaľ ide o priamu linku Praha – Viedeň, zľava platiť bude. Prajem pekný deň, Jana FlixBus CZ
Prosím je možnost cestovat s vaší společnosti cestovat na vozíku invalidním děkuji za odpověď
Dobrý deň Lida, áno je to možné, viac informácií nájdete tu: https://www.flixbus.cz/servis/osoby-s-omezenou-schopnosti-pohybu . Dôležité je dať týždeň dopredu vedieť. Prajem pekný deň, Jana FlixBus CZ
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
po poslední aktualizaci aplikace FLIXBUS na android již aplikace absolutně vůbec nedrží nákupní košík. Jakmile chci přidat do košíku novou jízdenku, tak se mi ta stávající vymaže – tzn.: poukaz není možné využít na celý obsah košíku, tak jak je spáno… ale max. na jednu jízdenku.
Nemůžete prosím s tou aplikací něco udělat? Ty aktualizace aplikace, co nyní dodáváte, jsou skutečně špatné..
Dobrý den Pavle, poradím Vám s tímto problémem obrátit se přímo na obchodníka. Přeji Vám krásný den, Karel