FlixBus CZ s.r.o.

„Už jsem cestoval 3× se společností FLIXBUS (2 jízdy Praha-Brno a 1 jízda Brno-Olomouc) a mohu jen doporučit. Žádné komplikace… Doporučuji“ — ZDENĚK, Před měsícem

„Už jsem cestoval 3× se společností FLIXBUS (2 jízdy Praha-Brno a 1 jízda Brno-Olomouc) a mohu jen doporučit. Žádné komplikace… Doporučuji“ — ZDENĚK, Před měsícem

O nás

FlixBus je mladá evropská společnost působící v oblasti dálkové autobusové dopravy. Od roku 2013 nabízí pohodlný a ekologický způsob přepravy za dostupné ceny. Díky propracovanému plánování spojů a modernímu rezervačnímu systému poskytuje FlixBus nejrozsáhlejší meziměstskou autobusovou síť čítající 250 000 denních spojů do 1 700 destinací ve 27 zemích. FlixBus byl založen v Německu, kde také začal nabízet své první spoje. Díky úzké spolupráci s místními malými a středně velkými podniky mluví za tento start-up zkušenost a kvalita. Z center v Praze, Berlíně, Mnichově, Paříži, Miláně, Záhřebu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Budapešti, Los Angeles, Bukurešti a Madridu se tým FlixBusu stará o plánování sítě, zákaznický servis, management kvality, marketing & prodej a v neposlední řadě také o rozvoj nových obchodních příležitostí a technologický rozvoj. Regionální autobusoví partneři – povětšinou rodinné firmy, které na trhu úspěšně působí po desetiletí – jsou zodpovědní za provoz a flotilu zelených autobusů, které splňují nejvyšší nároky na komfort a bezpečnost. Inovace, podnikatelský duch a silná mezinárodní značka tak jdou ruku v ruce se zkušenostmi a kvalitou tradičního odvětví malých a středních podniků. Díky tomuto světově unikátnímu obchodnímu modelu přepravily autobusy FlixBus již milióny zákazníků po celé Evropě a daly vznik tisícům nových pracovních míst.

Zobrazit více

Hodnocení podniku

Karolína

vše ok

zuzana

Levné pohodlne příjemný řidič

Anonym

Vše ok, do Maďarska nejlepší cena.

Hodnocení podniku FlixBus CZ s.r.o.

Hodnocení podniku FlixBus CZ s.r.o.

4,4/5 (543 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Karolína

vše ok

Včera
zuzana

Levné pohodlne příjemný řidič

13. 10. 2018
Anonym

Vše ok, do Maďarska nejlepší cena.

13. 10. 2018
Miroslav

Sleva se hodila, není co řešit, jeli jsme do Gyoru :D

12. 10. 2018
Joanna

slevu jsem vyuzila na cestu do Krakova a usetrila jsem diky tomu docela hodne penez

12. 10. 2018
Pavel
12. 10. 2018
Pavel
12. 10. 2018
Martin

Čisté, prostorné, nízká cena

12. 10. 2018
Radka
11. 10. 2018
Hana

Odjezdy i příjezdy dle jízdního řádu, příjemní páni řidiči.

10. 10. 2018
Aneta

Nic.

Cestu jsme zrušili, neboť půl hodiny před plánovaným odjezdem nám přišla sms, že flixbus bude 3 hodiny opožděn. Proto jsme zakoupili jízdenku u konkurence. Za to ale slevomat nemůže.

9. 10. 2018
Roman

Je to jednoduchý

9. 10. 2018
Květa

Vše ok.

8. 10. 2018
Martin

vše

7. 10. 2018
Marie

Zeleným autobusem jsem cestovala již několikrát a vždy bez problémů. Flixbus doporučuji i svým známým. Uvitala bych kdyby občas autobusy zajely i do Jablonce nad Nisou.

5. 10. 2018
eva
4. 10. 2018
Anna

Autobusy jsou velmi pohodlné a prostorné.

3. 10. 2018
Martin

Bohužel jsem se nechal zlákat dumpingovou cenou a doplatil jsem na to…

Na začátku srpna (9.8.), když vnikl problém s tím, že FlixBus vydal neplatný voucher, který prodal Slevomatu a ten jej prodal mě, tak na zákaznické lince společnosti FlixBus mě bylo několikrát řečeno a byl jsem několikrát ujišťován, že mám napsat email na zákaznickou podporu FlixBusu, ať je to černé na bílém a že mi skutečně tu slevu 40% proplatí (265 Kč). Já tomu nevěřil, proto jsem se ptal zákaznické linky raději několikrát a pokaždé mi bylo potvrzeno, že zpráva bude předána ekonomickému oddělení FlixBusu, které mi peníze proplatí. Dodnes (2.10.) se tak nestalo. Opět mě FlixBus jen a pouze zklamal a ujistil v tom, že funguje v rozporu s lidským rozumem a cestující je pro něj pouze (s prominutím) tzv. „dojná kráva“ na penízky a když se stane problém, tak na zákaznické lince začnou zvedat telefony cizinci, aby se člověk nemohl domoci svého práva (když jsem se dožadoval přepojení na někoho, kdo umí česky, odpověděli, že to není možné) a když už cestujícímu něco zákaznická linka po nesčetném počtu urgencí opakovaně slíbí a člověk napíše dopis na zákaznickou podporu, přijdou mu jen automaticky vygenerované emaily (výjimečně v češtině) a peníze v čudu (čti v peněžence FlixBusu).

Tímto můj zájem o FlixBus je (stejně jako jejich zákaznická podpora) na bodě mrazu. FlixBus už nikdy více a raději podpořím kohokoli jiného na českém trhu (dokonce raději i České dráhy).

Slibuji, že se o své negativní zkušenosti s FlixBusem podělím s co největším množství lidí, webů, recenzí, aby i ostatní lidé nenaletěli jako já a nepřišli o své penízky.

-------------
Toto hodnocení se týká pouze FlixBusu a nikoli slevomatu (který se vždy zachová fér)

2. 10. 2018
Michal

– Cena
- Rychlé odbavení
- Přehledná aplikace
- Viditelnost autobusu na mapě před příjezdem

– Aplikace mi nebrala kartu, v prohlížeči ok
- Řidič při zpáteční cestě byl agresivní, vyhazoval kufry z autobusu
- 30 min pauza na beznínce těsně před nádražím
- Asi 20 min zpoždění, které mi ale SMS dorazilo až když jsme jeli

26. 9. 2018
Milena

možnost ušetřit na cestovném

nevím o ničem

25. 9. 2018