Otevřené vouchery: Termín si rezervujte s co největším předstihem, ideálně 2–3 týdny předem na tel. 778 077 273 nebo e‑mailu restaurant@hotelepocha.cz – rezervace bude provedena s ohledem na kapacitu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, může být ubytováni a s malým psem (jezevčík)? Pokud ano,
za jakých podmínek?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislavo :) bohužel u této nabídky domácí zvířata nejsou
povolena. Moc nás to mrzí. Snad si z nabídky vyberete jiný pobyt, kde
domácí mazlíčci budou povoleni. Často tuto informaci naleznete v sekci
„Příplatky“. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, může být ubytováni a s malým psem (jezevčík)? Pokud ano, za jakých podmínek?
Dobrý den, Ladislavo :) bohužel u této nabídky domácí zvířata nejsou povolena. Moc nás to mrzí. Snad si z nabídky vyberete jiný pobyt, kde domácí mazlíčci budou povoleni. Často tuto informaci naleznete v sekci „Příplatky“. Pěkný den Lukáš :)