Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Před koupí voucheru ověřte dostupnost termínu telefonicky či mailem:
Parkování: 50 Kč/auto/noc (V letních měsících je doprava možná autem až k chatě, kde jsou parkovací místa – nutné ale vyřídit povolenku k vjezdu (chráněná krajinná oblast) v infocentru v Rokytnici nad Jizerou. V zimním období, kdy není možné se kvůli sněhu v chatě dostat autem, je třeba domluvit dopravu rolbou za 1200 Kč/1 cesta nebo sněžným skútrem za 500 Kč/1 cesta).)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
je možno ubytování se střední rasou psa?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, ano, ale je potřeba se dopředu domluvit s hotelem. Bez
poplatku.
Hezký den, Karel.
Iveta Jandová
dobrý den, jak se tedy v zimnim obdobi ubytovaný dostane do apartmanu? Je
moznost objednání nejakého odvozu? na horach jezdi vozidla s pasy na snih .
máme dve male deti tak pesky a se zavazadly to urcite nepujde. a jeste dotaz
v okoli chaty je nejaký malý placek kde bychom mohli posadit deti na sanky
nebo lyze ale mam na mysli nejakou placku ne strmy svah detem je teprve 3,
5 roku lze do apt classic objednat dve pristýly? jaka by byla cena pro deti
v uvedeném veku ? .dekuji Jandová
Horská chata Švadlenka****
Dobrý den, paní Jandová,
jak je uvedeno v popisu akce, tak zajišťujeme dopravu k apartmánům při
příjezdu a odjezdu, sice je to za poplatek, ale tato služba je k dispozci.
Zároveň můžeme zajisti parkovací místo na parkovišti z kterého se
sváží k aparmánům, parkovné je také za poplatek.
Ohledně plácku pro sánkovaní, tak u chaty není nic takového, chata stojí
na černé sjezdovce, ale ve vzdálenosti cca 700m – 2km taková místa jsou
a je to tam pro děti velmi pěkné.
Prosím o informaci kolik lidí by v apartmánu bylo a o jaký apartmán se
jedná?
Děkuji
S pozdravem,
Horská chata Švadlenka
Horská chata Švadlenka****
Dobrý den, paní Jandová,
jak je uvedeno v popisu akce, tak zajišťujeme dopravu k apartmánům při
příjezdu a odjezdu, sice je to za poplatek, ale tato služba je k dispozci.
Zároveň můžeme zajisti parkovací místo na parkovišti z kterého se
sváží k aparmánům, parkovné je také za poplatek.
Ohledně plácku pro sánkovaní, tak u chaty není nic takového, chata stojí
na černé sjezdovce, ale ve vzdálenosti cca 700m – 2km taková místa jsou
a je to tam pro děti velmi pěkné.
Prosím o informaci kolik lidí by v apartmánu bylo a o jaký apartmán se
jedná?
Děkuji
S pozdravem,
Horská chata Švadlenka
Pavel
Dobrý den,
Zajimalo by mě, jak je to s parkováním v zimním období.
Předpokládám, že cesta k chatě sjízdná není?
Děkuji
Horská chata Švadlenka****
Dobrý večer,
bohužel v zimním období jsou apartmány autem nedostupné.
S pozdravem,
Horská chata Švadlenka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možno ubytování se střední rasou psa?
Děkuji
Dobrý den, ano, ale je potřeba se dopředu domluvit s hotelem. Bez poplatku.
Hezký den, Karel.