Otevřené vouchery: Termín si rezervujte telefonicky na čísle 733 422 255.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Silvestr: Nástup je možný od 28. 12. do 31. 12., minimální délka pobytu jsou 2 noci, maximální 5 nocí do 2. 1. 2020
Pro děti do 3 let vám zdarma nachystají dětskou postýlku.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.
Pokud dojde ke zrušení pobytu z důvodu vyhlášení ještě přísnějších
opatření, než jsou nyní, budete automaticky vracet peníze? Na pobyt
počátkem dubna se u Vás moc těším, nebudu ho rušit. Jde mi jen
o situaci, kdy budete nuceni zrušit ho Vy, Díky za odpověď, Jarka
Dolanská
Penzion Kůlna
Dobrý den, paní Dolanská. Toto je dotaz na společnost Slevomat, který
nám částku vyplácí až po vašem pobytu. Stejně jako Vy ale věříme, že
nebude nutné pobyt rušit.
S pozdravem Petr Vaněk.
Zuzana Bednaříková
Dobrý den, je možné si doplatit při pobytu obědy? A ještě jeden
dotaz – dělají se u Vás svatby? To klidné prostředí by se nám moc
líbilo!!! Objednáme pobyt od 15.3., ale nejdříve se musím
ještě domluvit v práci na tomto termínu. Už se k Vám těšíme. Zuzana
Bednaříková, Olomouc
Penzion Kůlna
Dobrý den, paní Bednaříková,
na obědě je možné se předem domluvit a objednat si ho.
Svatby u nás děláme velmi často, jen je to trochu problém s termíny.
V letošním roce jsou všechny víkendy již obsazené. Svatbu je u nás ale
možné mít i ve všední dny.
S pozdravem
Petr Vaněk
Penzion Kůlna
603 273 593
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Pokud dojde ke zrušení pobytu z důvodu vyhlášení ještě přísnějších opatření, než jsou nyní, budete automaticky vracet peníze? Na pobyt počátkem dubna se u Vás moc těším, nebudu ho rušit. Jde mi jen o situaci, kdy budete nuceni zrušit ho Vy, Díky za odpověď, Jarka Dolanská
Dobrý den, paní Dolanská. Toto je dotaz na společnost Slevomat, který nám částku vyplácí až po vašem pobytu. Stejně jako Vy ale věříme, že nebude nutné pobyt rušit.
S pozdravem Petr Vaněk.