Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinkový pobyt v moderním apartmánu v polských Krkonoších až pro 4 osoby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48224502626. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
- Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 165 nebo 195 PLN.
- Vyzvednutí klíčů na adrese: Obrońców Pokoju 1D/3U, Karpacz (tel. 606 111 261 a 882 054 951)
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Max. kapacita apartmánu je 4 osoby a zahrnuje i děti. Počet osob včetně dětí zadejte už během objednávky.
- Domácí mazlíčci: 100 PLN/pobyt (do vybraných apartmánů)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Aktualni otazka 😆
Mate tam prosim prave snih a v blizkosti kopecek,aby deti mohli
sankovat/bobovat?
A cena pobytu je uvedena na osobu,nebo za tolik lidi dohromady co zvolim?
A umi Vas personal prosim trochu cesky,aby se s nimi deti (2+5 let)
v pripade potreby domluvili? Dekuji 😉
Dobré ráno dnes ve všech našich zařízeních je sníh. Ceny jsou za
apartmán, ne za osobu.
pozdravy
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda je pobyt možný i pro osobu na invalidním elektrickém vozíku? Děkuji a přeji pěkný den.
Dear Lukáš,
Unfortunately, property is not suitable for a person in a wheelchair
---
google translator:
Bohužel, vlastnost není vhodný pro osoby na invalidním vozíku
Cordially,
Davyd Korendovych
Sun & Snow
Dobrý den, je součástí resortu bazén nebo jiné vybavení typu sauna, whirlpool, posilovna apod.?
Dear Jan,
Property Resorts unfortunately doesn't offer such services.
---
google translator:
Nemovitosti: Karpacz – Resort bohužel takové služby nenabízí.
Cordially,
Davyd Korendovych
Sun & Snow
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda by bylo možné ubytování i pro naši pětičlennou rodinu – děti máme 8, 6 a 6 let. Postel bychom pro jedno z dětí nepotřebovali – spí s námi. Moc děkuji za odpověď.
Dear Lenka,
Please, notice that apartments has assigned max occupancy of guests, if
additional person is a child and it is not problem for you, than you can book
apartment but we will not provide you with additional bed.
---
google translator:
Vezměte prosím na vědomí, že apartmány mají přidělenou maximální
obsazenost hostů, pokud je další osobou dítě a není to pro vás problém,
než si můžete rezervovat apartmán, ale neposkytneme vám další
lůžko.
Coridally,
Davyd Korendovych
Sun & Snow
Dobrý den je možné se ubytovat s miminkem
Dobré ráno
dítě do 3 let se počítá zdarma. Je možné si pronajmout dětskou
postýlku, 50 PLN na celý pobyt.
Pozdravy
Mariola Skorupa
Dobrý den, opravdu se plati za středního vychovaného cistotneho psa 600kc na den tzn. 1800 za 3 dny? Děkuji.
dobré den
poplatek za zvíře je jednorázový PLN 100 za celý pobyt
Pozdravy
Mariola Skorupa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, když jsme 2 dospělí a 2 děti (8 a 10 let) je možní dostat pokoj s odělenou ložnicí? Jaká je možnost 100% garance pokoje kde není rozkládací pohovka součástí ložnice? děkuji za info
Dobrý den, Deniso. Pokud máte zájem o určitý typ pokoje, které si můžete prohlédnout přímo na stránkách hotelu: https://www.sunandsnow.pl/apartament-karpacz-triventimountainresidence-499, nejrychlejším způsobem je kontaktovat přímo hotel a sdělit své požadavky :) Hotel můžete kontaktovat na tel. +48 22 450 26 26 či e-mailu rezerwacja@sunandsnow.pl. Pěkný den