Otevřené vouchery: Termín si ověřte před zakoupením pobytu a rezervujte na e‑mailu recepcia@hotelmagnolia.sk nebo na tel. +421 333 243 117 a +421 333 243 122.
Doporučení: V případě požadavku na ubytování v nově zrekonstruovaných pokojích si dostupnost ověřte předem.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Děti do 5,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko s polopenzí zdarma.
V případě ubytování rodiny s dětmi:
2 dospělé osoby a 1 dítě: 1 dvoulůžkový pokoj s přistýlkou nebo na apartmá za cenu dvoulůžkového pokoje s příplatkem za dítě.
2 dospělé osoby a 2 děti: 2 propojené dvoulůžkové pokoje s pevnými lůžky.
Rodinný pokoj se skládá ze dvou dvoulůžkových pokojů propojených posuvnými dveřmi, ke každé pokoji přísluší koupelna.
Rodinný pokoj se poskytuje pouze při ubytování rodin s dětmi (2 dospělé osoby + 2 děti ).
Jedno dítě: příplatek za přistýlku na dvoulůžkovém pokoji je 30 € / noc. Příplatek za přistýlku na apartmánu je 40 € / noc. Dvě děti: Příplatek za 2 pevná lůžka na rodinném pokoji je 70 € / noc.
Cena pro dítě zahrnuje ubytování, snídaně, večeře, vířivku s rodiči a vstup do hotelového bazénu.
Parkování: od 10 € (Parkoviště před hotelem: 2–3 noci 10 €; 4 a více nocí 15 €. Hotelové parkoviště má omezenou kapacitu a není možné jej rezervovat předem. Možnost parkování na vedlejším městském parkovišti za poplatek – hodinová sazba 0,80 €/hodina. Zpoplatněné 24 hodin denně. V ulicích u rodinných domů v okolí hotelu platí zákaz parkování. Doporučujeme využívat parkování na 3. PODLAŽÍ PARKOVACÍHO DOMU OC AUPARK za zvýhodněnou cenu 2 € nad 6 hodin parkování denně (cca 100 metrů od hotelu na příjezdové cestě, vjezd přímo z posledního kruhového objezdu před hotelem).)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Je možný u voucheru bez termínu i letní termín?
Dobrý deň,
pri voucheri s platnosťou do 31.5.2020 je možné pobyt využiť iba do tohto termínu. marketingové oddelenie hotela