Fotoobraz na malířském plátně, napnutý na dřevěném rámu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, prosím v jaké kvalitě je plátno?
Dobrý den,
plátno je bavlněné malířské. S pozdravem Team CDSM.cz
Nezlobte se na mě, ale rám je snad součástí plátna a obráceně. Nebo jste si snad mysleli, že mám zájem si objednat jen plátno, když je v ceně i rám?
Jak jsme již psali, na atypický rozměr vocuher uplatnit nelze. V prvním dotazu jsme se prostě nepochopili a v dalším dotazu jsme si již vše vysvětlili. S pozdravem Team CDSM.cz
Děkuji za odpověď. Bylo to přesně tak, jak jsem si myslel. První odpověď neúplná a závadějící. Kdybych se podle ní řídil, zakoupil bych voucher a pak až dodatečně zjistil, že jej vlastně uplatnit nemohu, jelikož j eto atyp, na který běžně namáte rám, což jste v první odpovědi jaksi zapomněli zmínit. Obraz bych tak nakonec zaplatil 3×, prvně za zbytečně zakoupený voucher, podruhé za plnou, tedy dvojnásobnou cenu. Děkuji, ale nemám zájem.
Dobrý den, v prvním dotazu jste hovořil pouze o plátně a ne o rámu. Nakonec se vše vysvětlilo v druhém dotazu. Přeji hezký den. Team CDSM.cz
Dobrý den,
nainstalovala jsem si Váš program, ale není zde v nabídce obraz na plátně
ve vel. 50×70 cm, jak tady nabízíte.
Děkuji za odpověd.
Dobrý den,
aktuální šablonu musíte stáhnout za našich stránek cdsm.cz, jak to
píšeme na voucheru. Objednávku na obraz můžete vytvořit i online na
našich stránkách. Budeme se těšit na objednávku. Team CDSM.cz
Dobrý den,
na položenou otázku jsem bohužel nedostal odpověď. Váš editor neznám,
tudíž netuším, jaké nabízí možnosti. Navíc např. vaše konkurence
nemá dřevěné rámy pro libovolné velikosti, jen ty předem dané, čili
i kdyby to editor umožňoval, takový obraz nevyrobí. Čili se zeptám
ještě jednou a očekávám odpověď ANO/NE. Otázka: Když vyberu a zakoupím
velikost 70×100 z nabídky, vytisknete mi obraz ve finále na plátno
v poměru 4:3, tedy r rozměrem 70 x cca 93 cm tak, abych nemusel ořezávat
či mít naopak po stranách nějaké pruhy, tedy bez foto v původní
velikosti a bez úprav?
Dobrý den Martine, na tak to specifický a konkrétní dotaz bude lepší,
když budete kontaktovat přímo Centrum digitálních služeb Mino.
info@cdsm.cz
+420 474 720 154.
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den, máme předem dané rámy tak jako konkurence. Jestliže byste chtěl atypický obraz, také ho dokážeme vyrobit, ale nelze na něj uplatňovat voucher. S pozdravem Team CDSM.cz
Dobrý den, mám foto ve formátu 4:3. Když vyberu velikost 70×100 z nabídky, vytisknete mi jej pak ve finále na plátno v poměru 4:3, tedy 70 x cca 93 cm?
Dobrý den,
fotografii vytiskneme tak, jak si jí vložíte do editoru. Jestliže nebudete
chtít fotografii nějakým způsobem upravovat, uveďte tuto skutečnost do
poznámky při objednávce.
S pozdravem Team CDSM.cz
Dobry den, v pripade koupe obrazu a prostirani platim jedno postovne? Dekuji
Dobrý den, objednávky automaticky slučujeme za jedno poštovné, jestliže jsou odeslány v jeden den a je v nich uveden stejný email, jinak sloučení objednávek nedokážeme zaručit. S pozdravem Team CDSM.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den, prijem objednavek s dodanim do Vanoc byl udan 15.12.Objednala a zaplatila jsem 15.12.a ve vasem systemu mi to ukazuje prijem objednavky az 16.12.a dodani 25.12..... s darkem pod stromecek asi tedy nemam pocitat, ze? :-(
Dobrý den,
Vaše obrazy jsou ve výrobě, jak bylo avizováno. Dodání má nastaven systém automaticky. Do Vánoc bude u Vás.
S pozdravem Team CDSM.cz