Báječná dovolená u Bešeňové: polopenze, wellness a balíček slev
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte předem na e‑mailu info@penzionmotyl.sk nebo tel. +421 905 833 069. Při příjezdu se prokážete platným kódem voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: Slevy do Vitalparku Lúčky a Bešeňové se mohou lišit podle nabídky aquaparků. Všechny slevy jsou poskytovány prostřednictvím GoPass.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dobré vědět: Bazén je v provozu do 31. 10. a vířivka od 1. 11. do 20. 12. 2020.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 18 €/noc
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,mám dotaz,zda je k dispozici venkovní vyhřívaný bazén
v termínu 2.3.-6.3.2020.
Děkuji za odpověď,s pozdravem Ivana
Dobrý deň. Bazen je k dispozícii od 1.5.
Dobrý den,mám dotaz ohledně sněhových podmínek v době 2.3.-6.3.2020.Jaká je Vaše zkušenost?Lyžuje se na Jasné v této době nebo to už není ono ?Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den,Ivana
áno
Dobrý den, je možné zakoupit tento pobyt v penzionu Motýl z příspěvku FSKP? Pomocí zálohové faktury pro zaměstnavatele, který ji musí uhradit sám.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na ubytování pro 4 -členou rodinu (2 dospělí a 2 děti ve věku 9 a 11 let) v termínu 2.-6.3.2020. Děkuji za zpětné info.
Dobrý deň prajem, áno máme voľné izby, zadajte si požiadavku na info@penzionmotyl.sk , ďakujeme pekne.
Dobrý den, máte ještě volný dvojlůžkový pokoj v termínu od 19.12 do 21.12.2019?
Dobrý deň prajem, vo Vami požadovanom termíne nemáme voľné izby.
Dobrý den, zajímalo by mě množství a jak rychle dopředu bývají obsazeny jednolůžkové pokoje vzhledem k tomu, že u nabídky lze navolit i jen jednu osobu a přidat pobyt do košíku.
rezerváciu je potrebné urobiť si hneď ako si zakúpite voucher.Jana
Dobrý den,
bude v termínu nejříve od 15.02.2019 do 22.02.2019 dostupný pokoj pro
rodinu s dětmi 8 a 12 let, a rodinu s dětmi 6 a 9 let, včetně
polopenze?
áno, momentálne máme voľné izby , poprosím však zadať požiadavku na info@penzionmotyl.sk
Dobry den, pokoj pro 2 dospele a 3deti nemate? Diky.
Dobrý deň , áno máme , len termín je potrebné zadať
Do jakého věku je osoba „dítě“ ? Iva
do 12 rokov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je u Vás možný pobyt i v létě? Přelom červenec, srpen. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo :) bohužel tato nabídka již skončila. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne, nebo si vybrat z jiných nabídek, které budou vyhovovat Vašim preferencím. Pěkný den, Lukáš :)