Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den Gabrielo,
odeslala jsem Vám na e-mail znovu platební údaje. Pokud by problém stále
přetrvával, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mail podpora@slevomat.cz nebo
na tel.
+420 222 745 354. Hezký den, Gabča. :)
Gabriela Ptáčníková
Jak mám upravit email ?Po potvrzení objednávky se ukázal jiný e-mail
než mám 🤔
Kavárna a Relax Harmonie
Dobrý den, nerozumíme otázce. Můžete svůj dotaz lépe specifikovat?
Děkujeme a přejeme hezký den. Harmonie Leština.
Lucie
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda se jedná o privátní vířivku a saunu? Zda při
zakoupení poukazu se jedná pouze o soukromých 120 minut.
Děkuji za odpověď.
Kavárna a Relax Harmonie
Dobrý den,
ano jedná se o privátní zařízení. Zakoupením voucheru si užijete
vířivku i saunu v soukromí. Hezký den přeje tým Harmonie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Rezervovala jsem si wellness u vás na akci na Slevomatu , ale nepřišly mi podklady k platbě .
Můj email : ptacnikovagabi@seznam.cz
Dobrý den Gabrielo,
odeslala jsem Vám na e-mail znovu platební údaje. Pokud by problém stále přetrvával, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na e-mail podpora@slevomat.cz nebo na tel.
+420 222 745 354. Hezký den, Gabča. :)