Lavazza TOP Class: 1 kg zrnkové kávy s harmonickou a bohatou chutí
Přehled nabídky
Jak se jmenuje osvědčená terapie pomocí omamné chuti a vůně? No jistě – Lavazza.
Lavazza je jednou z nejoblíbenějších značek italské kávy – důvody vám předvede kilové balení Top Class. Kvalitní zrnková káva ze směsi odrůd Arabica a Robusta zpříjemní nejedno ráno i průběh dne.
Zrna pocházejí z kávových plantáží z Brazílie, Indie a ostrova Jáva. Finální zpracování a míchání směsi probíhá v Itálii, rodišti značky Lavazza. Přečtěte si víc o její historii – nejlépe u šálku voňavé kávy.
Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí. Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe. Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť. S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem. Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den. Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu. |
Adresa pro případné vrácení zboží:
Pod Kapličkou 3155/20, 130 00 Praha 3
Obiloviny obsahující lepek
pšenice, žito, ječmen, oves, špalda, kamut nebo jejich hybridní odrůdy a výrobky z nich
Korýši
a výrobky z nich
Vejce
a výrobky z nich
Ryby
a výrobky z nich
Podzemnice olejná (Arašídy)
a výrobky z nich
Sójové boby (Sója)
a výrobky z nich
Mléko
a výrobky z něj
Skořápkové plody
mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy, kešu ořechy, pekanové ořechy, para ořechy, pistácie, makadamie a výrobky z nich
Celer
a výrobky z něj
Hořčice
a výrobky z ní
Sezamová semena (Sezam)
a výrobky z nich
Oxid siřičitý a siřičitany
v koncentracích vyšších 10 mg, ml/kg, l, vyjádřeno SO2
Vlčí bob (Lupina)
a výrobky z něj
Měkkýši
a výrobky z nich
Upozornění:
Informace o alergenech jsou poskytovány přímo poskytovatelem této nabídky, nikoliv společností Slevomat.cz, s.r.o.. Poskytovatel nese výlučnou odpovědnost za správnost těchto informací. V případě dalších dotazů na složení či alergeny kontaktujte přímo poskytovatele nabídky.