1/6
Luxusní kadeřnické balíčky v salónu v centru Prahy: Střih i melír
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, můžu se prosím zeptat, proč si provozovatel v odpovědích na hodnocení zákazníků může dovolit se chovat nepříčetně, sarkasticky a rýpavě?? Zákazník si může dovolit vyjádřit svůj názor, příp.nespokojenost, aniž by ho firma musela v odpovědi setřít, psát, že mu to trvalo, proč se chovají tito podnikatelé jako děti v mateřské školce?? No hrůza… Týká se to právě této konkrétní nabídky.
Dobrý den, jak vy tak a i My máme svoje práva. Nejste lepši než My! Nespokojenost se vyjadřuje hned maximálně do týdnů, ne po 6 mes. Zatím není barva která by vydržela pul roku.