Dobrý den, měli jsme rezervaci na 23/3, ale kvůli karanténě je
restaurace zavřená a pochopitelně ani telefon nikdo nezvedá. Bude platnost
voucheru kvůli této situaci prodloužená či nikoliv? Dekuji. za
odpověď.
Dobrý den, je třeba kupovat voucher i pro čerstvě 3 leté dítě,
které půjde jako doprovod, ale jíst tam nebude nebo max ochutná?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) Každá osoba, která je usazena u pásu musí mít
svůj vlastní voucher :) Pěkný den
Anit Procházková
Dobrý den, chci se zeptat, zda je voucher pro 2 osoby nebo jen pro 1?
A zda tedy musím koupit 2 vouchery pro 2 osoby? Děkuji. Procházková
Slevomat.cz
Dobrý den Anit,
jedná se o voucher pro 1 osobu, pokud chcete restauraci navštívit ve
2 lidech, je nutné zakoupit 2 vouchery.
Hezký den, Gabča. :)
Jana Rambouskova
Dobry den, zakoupila jsem voucher, koupila jsem 2kusy,aby to bylo pro dvě
osoby a na voucher je napsáno pro jednu osobu. Děkuji za dotaz
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) To je v pořádku. Máte 2× voucher pro 1 osobu,
každá osoba musí mít voucheru svůj. Pokud máte nějaké nesrovnalosti
ohledně zakoupených voucherů, kontaktujte naši zákaznickou péči na tel.
222 745 354 :) Pěkný den
Tom Nguyen Manh
Dobrý den, platnost voucheru je opravdu až od 2.1.2020? Děkuji TN
Slevomat.cz
Dobrý den Tome,
voucher je opravdu možné využít v období 2. 1. – 31. 3. 2020. Hezký
den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli jsme rezervaci na 23/3, ale kvůli karanténě je restaurace zavřená a pochopitelně ani telefon nikdo nezvedá. Bude platnost voucheru kvůli této situaci prodloužená či nikoliv? Dekuji. za odpověď.
Dobrý den, Tomáši, veškeré dostupné informace k zakoupeným voucherům naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu. Pěkný den