Pobyt v Luhačovicích: all inclusive, neomezeně bazén a sauna, masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Mám dotaz jestli je možné dva terminy dva dvoudenní terminy v dubnu pondělÍ-pátek.Pobyt i se psem male plemeno a jestli je možné si objednat přímo telefonicky na rezervaci.Děkuji
Hezký den,
ano, pokud se nejedná o pobyty All inclusive, ty jsou již bohužel na duben
2020 zcela obsazeny.
Pejsek je v našem hotelu možný za příplatek 150 Kč/1 noc.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
dobry den mame u vas objednany vikendovy pobyt all inclusive a mam dotaz kterym jidlem se zacina a konci dekuji
Krásný den,
pobyt začíná večeří a končí obědem.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Dobry den.
Chtel bych se u Vas ubytovat pres na voucher v breznu.
Mohu vyuzit platbu z FKSP.Dekuji za odpoved
Dobrý den, Jestli si přejete platbu přes FKSP, tak přes Slevomat to
pravděpodobně nejde, museli byste si domluvit rezervaci přímo u našeho
hotelu.
S pozdravem Marie Petrů-rezervační oddělení
Dobrý den, je možné koupit si 2 navazující termíny a prodloužit si tak pobyt?
Krásný den,
ano samozřejmě :-)
Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Krásný den,
ano samozřejmě :-)
Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem
Lenka – rezervační odd.
Dobrý den, je možný zakoupit voucher i bez termínu? Voucher má být dárkem, takže bych jej potřebovala bez termínu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano samozřejmě, voucher jde zakoupit i bez termínu.
S pozdravem Marie-rezervační oddělení
Dobrý den máme pobyt u vás ze Slevomatu jako dárek nástup 7.4. Jsem špatně chodící o fr. holich. Jak je to s výtahem a jak v pokojích? Je u pokoje balkon? A jídelna je v objektu? Víte, bojíme se podle těch recenzí… Díky
Krásný den,
recenze neovlivníme bohužel… Náš hotel má tři hvězdy a tomu odpovídá
vybavení hotelu. Jsme ale čistý hotel s příjemným personálem, který
svou práci odvádí na 100 %. To, že někdo napíše, že nebyl bazén
v provozu, i přesto, že na tuto skutečnost jsme my z rezervačního
oddělení vždy upozornili každého klienta zvlášť, bylo to na našich
stránkách, věděli to i naši smluvní partneři, nemá cenu komentovat.
Tyto recenze mrzí hlavně nás, kteří se snažíme o to, abychom ze sebe pro
hosty vydali i nemožné… Balkón má většina pokojů. Pokud máte
založenou rezervaci, zavolejte nám, nebo napište email, podíváme se na to,
který pokoj je zrovna ten Váš. V našem hotelu se chodí do restaurace do
prvního patra a proto je třeba zvážit, zda těch cca 30 schodů zvládnete.
Výtahy jsou dva, jde o stroje a proto se může stát, že se občas
pokazí.
Jak říkala moje babička : " Sto lidí, sto chutí…"
Negativní komentáře jsou opravdu nehezkou vizitkou, je ale třeba si
uvědomit, že každý člověk má možnost volby a může si pobyt zamluvit
v hotelu, který má více hvězd. Musí ale počítat s tím, že se to
projeví hlavně na ceně za pobyt.
Děkujeme za Váš dotaz.
S pozdravem a úctou
Lenka – rezervační
Děkuji za Vaši odpověď
Podívám se na voucher a zavolám. Jsem ráda že výtah máte a funguje. Máte
pravdu, každému se nelze zavděčit. Ozvu se. Irena
Pěkný den,
prosím o sdělení, jestli je volný termín v měsíci květnu, a to
8. – 11.5. 2020 pro 2 osoby. Děkuji M. Leden
Dobrý den, tento termín je již obsazen.
dobry den cena je uvedená pro dve osoby?
Dobrý den Kateřino, ano cena je vždy za dvě osoby na dvě noci. :) S přáním krásného dne Janča :)
Dobry den, chteli bychom prijet vlakem, jak se k vam dostamene z nadrazi?
Dobrý den, u vlakového nádraží se nachází autobusové nádraží, od tam tud jezdí autobusy naším směrem. Naše zastávka se jmenuje ,,zastávka Fontána, nebo jsou u nádraží zastaveny taxíky.
Dobrý den,
podle hodnocení byl v listopadu bazén v rekonstrukci, bude v březnu již
dostupný? :)
Děkuji
Dobrý den, bazén v březnu bude v provozu.
Dobrý den,chtěla bych koupit voucher pro jednu osobu na ůnor až březen s masáží.Je to možné a jaká je cena? děkuji
Slevomat nenabízí pobyty pro jednu osobu, pouze pro 2osoby.
Pobyt pro 1 osobu Vám nabídne přímo náš hotel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli u Vás můžeme využít flexipasy? Děkuji.
Dobrý den Martino,
pokud máte zájem pobyt zaplatit Sodexo Flexi passy, je to možné. Flexi passy
si můžete vyměnit na naší pražské pobočce v Karlíně za kredity a za
ně poté voucher zakoupit. Hezký den, Gabča. :)
Mám dotaz zda je bazen a wellness v obou Harmoniích nebo se musí
přecházet venkem ?
Děkuji Sochorová
Dobrý den, v zimní období je otevřena pouze Harmonie I, ve které se nachází wellness centrum i jídelna.
Dobrý den,
chci se zeptat zda-li by šli objednat 3 noci a 4 dny pobytu a jaká by byla
cena v all in a dále se chci zeptat jestli je možno na pokoj přistýlku pro
7 měsíční mimino.
Děkuji s pozdravem Mgr. Michal Vrba
Dobrý den, ano balíček all inklusive na 3 noci by šlo objednat přímo přes náš hotel s nocí navíc. Cena za osobu činí v týdnu 2109,– a o víkendu 2459,–/osoba a doplatek za třetí noc 1050,–/osoba. Pro miminka tady máme k zapůjčení postýlky bez poplatku.
Dobrý den, děkuji za informaci. Pobyt máme vybraný jako dárek pro rodiče. Můžeme cenu včetně jedné noci navíc se snidani v ceně 1200 Kč zaplatit předem? A ještě jeden dotaz prosim: zákazníci v hodnocení uvedli, že nebyl v provozu bazén kvůli rekonstrukci. Odkdy je nebo bude opět v provozu? Dekuji
Dobrý den, ano je to možné zaplatit jednu noc navíc předem, samozřejmě po dohodě s rezervačním oddělením. Bazén je již v provozu.
Dobrý den, prosím o info, zda je u vás možný pobyt na tři noci, případně prosím o zaslání ceny. Děkuji. M.Musil.
Dobrý den, pobyt na tři noci je u nás možný. Jestliže si zakoupíte pobyt wellnes na 2 noci, pak je doplatek u nás na místě za třetí noc 1 200,–kč za pokoj se snídaní.
Dobrý den. Šel by tento poukaz využít i na Velikonoce? Nebo máte v nabídce i něco jiného na Velikonoce? Děkuju Raždíkova
Dobrý den, Sandro :) tento voucher má platnost bohužel do 10.4.2020, tedy
Velikonočního pátku. Pokud chcete pobyt na později určitě koukněte do
naší nabídky zde:
https://www.slevomat.cz/cestovani/pobyty-a-ubytovani/vikendove-pobyty?filtry%5Btermin%5D=20200411-%7C%7C%7C%7C#nabidky
Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, je ubytování bezbarierove, vhodne pro vozickare?
Hezký den,
hotelové pokoje bezbariérové jsou, ale bohužel do restaurace se chodí po
schodech. Z tohoto důvodu je pobyt pro vozíčkáře v našem hotelu
nevhodný.
Děkujeme za pochopení
Lenka – rezervační oddělení
Dobrý den,
mám dotaz, jaká je věková hranice pro seniory?
Tedy od kolika let jsem senior, myšleno pro pobyt u vás.
Děkuji.
Iveta :-)
Dobrý den,
přes slevový portál se to nerozlišuje.
Dobrý den,
pokud pojede se 2 dospělými dítě, pak je uvedeno „Děti 3 až 9,9 let:
800 Kč /pobyt se stravou, bez dalších služeb“. Znamená to, že dítě
nemá nárok na wellness služby uvedené u voucheru? Nebo může
s dospělými do bazénu a fitness, jen nemá nárok na masáž?
A druhý dotaz…při zakoupení 2 ks voucheru…lze spojit v jeden pobyt?
nástup neděle a odjezd pátek? děkuji
Dobrý den, je to tak, dítě může s vámi do fitnes a do bazénu bez dalších služeb, jako je masáže…Dva vouchery po sobě můžete využít.
Dobrý den,máte prosím k zapůjčení postýlku a za poplatek? Děkuji
Dobrý den, postýlku máme na hotelu k zapůjčení bez poplatku.
Bohužel pro mě by byla jen jedna noc…z neděle na pondělí.Jako pracující důchodkyně nemám tedy možnost využít nabídky..škoda.
Dobrý den Vlasto,
mrzí nás, že Vám nabídka nevyhovuje svou délkou. Můžete se však
podívat na jiné nabídky s ubytováním pouze na 1 noc. Zde zasílám odkaz
na takové nabídky: https://www.slevomat.cz/cestovani/pobyty-a-ubytovani?filtry%5Btermin%5D=||2–2||#nabidky.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
mám zájem o koupi voucherů a zajímá mě ,jestli se jedná o Harmonii
1 nebo 2
Dobrý den,
v tomto období máme většinou otevřený jen hotel Harmonie I.
Jedná se o hotel Harmonie I.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, z recenzi jsem pochopila, ze nejen sauna, ale i bazen se musi predem objednat. Jak to funguje a na kolik vstupu denne je narok, kdyz nabizite „bazen neomezene“?
Dobrý den, bazén i sauna se časují dopředu z kapacitních důvodů, vše závisí na dohodě ve wellness recepci.