Luxusní odpočinek v Jeseníkách pro dva: wellness, polopenze a masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,máte volný termín na velikonoce?pro dva dospělé a dvě děti
4 a 10 let+pejsek
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko :) bohužel voucher z této akce nelze využít na pobyt v období Velikonoc, jak je v nabídce uvedeno. Snad Vás případně zaujme jiná naše nabídka. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možné rozdělit si 120min welness na dva dny- jeden den 60min a druhý den 60min? A třetí den využít 80min balneo?
Dobrý den,
vstup do wellness centra hotelu Helios 120 minut je určen pro 2 osoby při
jednom vstupu. Vstup nelze dělit.
Recepce hotel Helios***.
Dobrý den,
chci se zeptat na volnou kapacitu 20–22.3. pro dvě osoby,pokoj standard.
Děkuji.
Ivo
Dobrý den Ivo,
pokoj aktuálně v tomto termínu není dostupný. Dostupnost si můžete
ověřit kliknutím na Vybrat termín.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
mám dotaz ke vstupu do wellness, máte uvedeno 1 × 120 min. do wellness
centra, tedy např. pro pobyt na dvě noci je možné za celou dobu pobytu pouze
1 × 120 min. pro oba?
Protože takto mi to přijde dost málo, pouze 2 hodiny ve wellness za celý
pobyt. Jinak je nabídka zajímavá.
Děkuji
Dobrý den,
ano vstup 1× 120 minut pro 2 osoby je za dobu pobytu. Vstupy do wellness
centra si můžete přikoupit na místě dle aktuálního ceníku https://www.heliosjeseniky.cz/cs/wellness-centrum-helios-cenik
Recepce hotel Helios***.
Dobrý den, chtěl bych koupit voucher na březen 2020 „Luxusní odpočinek
v Jeseníkách pro dva: wellness, polopenze a masáž“. Jsem rodina, tak jsem
hledal informaci o příplatcích za děti. Našel jsem jen info o dětech do
3 let. Co starší děti? Jak je to u ních s příplatky?
Děkuji za odpověď. Tomáš.
Dobrý den,
v případě rezervace je potřeba si s recepcí prostřednictvím e-mailu
domluvit pokoj s přistýlkou.
Doplatek za dítě = doplatek za přistýlku a polopenzi. Cena za přistýlku
pro dítě do 11,99 let je 650,– Kč/noc. Cena polopenze pro dítě do
11,99 let je 110,–/noc.
Děti od 12 let = stejná cena za přistýlku a polopenzi jako pro dospělou
osobu. Na ceníky se můžete podívat také na našich stránkách https://www.heliosjeseniky.cz/cs/cenik-helios.
Děti do 3 let jsou bez nároku na lůžko a stravu. Je možné přiobjednat
postýlku za poplatek 100,– Kč/noc.
Martina Maníková
recepce
Dobrý den! Rád bych se zeptal , zda by bylo možné objednat pobyt na 7 dní od 28.6.2020 Pro dva a prosím s předběžnou cenou. Děkuji Thér
Dobrý den Tomáši, Ohledně volných kapacit a termínů kontaktujte
přímo hotel. :)
helios@heliosjeseniky.cz
+420 775 775 942.
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den, máte volny termín na velikonoce?
Dobrý den Karle,
velikonoční termín je již bohužel vyprodán. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín,
který Vám bude vyhovovat.
Hezký den, Gabča. :)
Dobry den,vase nabidka se nam moc libi. Chci se zeptat ten bazen je zahrnut do te balneo zony?Mame holcicku ktere neni 10 let. A jak je vas hotel pripraven na deti? Moznost postylek? Jidelnich zidlicek atd? Dekuji za odpoved
Dobrý den, Lucie :) Bazén se nachází ve wellness centru, nikoli v privátní balneo zóně. :) Jak se píše přímo u nabídky v sekci „Děti“, k dispozici jsou dvou-, tří- až čtyřlůžkové pokoje, nebo si můžete připlatit za velký apartmán až pro 8 osob – pro dostupnost a doplatek pokojů kontaktujte přímo hotel na e-mailu helios@heliosjeseniky.cz nebo telefonním čísle +420 775 775 942. :) Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma. Do balneo centra mohou děti od 10 let za poplatek, taktéž do wellness centra mohou za poplatek. Hotel disponuje dětským koutkem i venkovním dětským hřištěm, jak můžete vidět ve fotografiích. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den,pejsky mohou a zajakých podmínek? Děkuji.
Dobrý den, Hanko,
pejsci ani jiná domácí zvířata nejsou v tomto hotelu bohužel povolena.
Poradím Vám, že pokud si budete tuto skutečnost chtít ověřit sama,
stačí u každé nabídky rozkliknout záložku „O hotelu“, kde se
dočtete informace o vybavení a službách hotelu, kam spadá i informace
ohledně domácích zvířat.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Máme u Vas koupený woucher na termín od 18.5., měli jsme to mít jako líbánky po svatbě, ale kvůli situaci co teď je, se naše svatba asi zruší, chci se zeptat, zda jde termín posunout, nebo zrušit a vrátit peníze. Mockrát děkuji za odpověď Fričlová
Dobrý den,
nabízíme přesun pobytů na termíny do 30.6.2020, říjen nebo listopad dle dostupných kapacit.
V případě zájmu o přesun nás prosím kontaktujte na e-mail helios@heliosjeseniky.cz.
V případě zrušení pobytu a vrácení peněz je nutno kontaktovat přímo slevomat.cz