4* relaxace v krajině UNESCO: wellness, venkovní bazén, snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možný pobyt i pro 3 osoby? Kolik by činil doplatek za třetí
dospělou osobu?
Dobrý den pani Hurychová,
prosím kontaktovat recepci hotelu Jana recepce@centrum.cz
S pozdravem a přáním krásného dne
Adriana Kalivodová front office manager LH Hotel***
Dobrý den,dočetla jsem se,že check in máte od 14 hodina a chceck out?
Dobrý den, Kamilo. Check out je do 10:00. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, je možno objednat pobyt od 14.-18.4.kolik by to stálo a jestli je možnost zaplatit kartou na místě. Děkuji. Věra ver
Dobrý den, Věro. V tuto chvíli vidím termín jako dostupný. Celková cena pro dvě osoby je 7 370 Kč. Pokud chcete zakoupit nabídku přes Slevomat, není možné pobyt hradit až na místě kartou, ale je potřeba provést objednávku přes web a také ji tak uhradit. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den.Máte volný termín na Velikonoce?
Dobrý den, Mileno. Voucher není možné využít v období Velikonoc (10.–13. 4. 2020). Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda wellness je plavkova nebo bezplavkova zóna. Děkuji Peťa
Dobrý den ,
bezplavkové zóny jsou pouze sauny a páry .V ostatních prostorách wellness
centra je možnost rozhodnout se jestli použijete plavky či nikoliv.
S pozdravem Sabina Chmelová Recepce LH hotelu Jana ****
Dobry den chtěla bych se zeptat na pobyt od 10.4_13.4.Bylo by možné vystaveni faktůry pro zaměstnavatele?Děkuji za odpovēď
Dobrý den :) Pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel na mailu recepce@hotel-jana.cz nebo na tel. 581 833 111 a domluvit se s ním dopředu. Krásný den Lukáš :)
Dobrý večer,
Lze si prosím objednat pokoj Comfort s manželskou postelí na termín
24–26.1.2020
Děkuji Hájek
Dobrý den pane Hájku, ohledně těchto dotazů prosím kontaktovat přímo
hotel recepce@hotel-jana.cz.
V tomhle termínu jsou již manželské postele typu Comfort již obsazené.
Možný je výběr z nadstandartních pokojů, které jsou k vybrání přímo
na voucheru-po výběru prosím opět kontaktovat recepci.
Děkuji
S pozdravem
Adriana Kalivodová front office manager LH Hotel Jana****
Dobrý den,
je nutné si wellness rezervovat na určitou hodinu, nebo prostě můžeme do
wellness přijít kdykoliv bez rezervace a strávit tam kolik času chceme?
Bowling, šipky, biliár a ping-pong jsou pro ubytované hosty zdarma? Pokud ne,
jaký je příplatek? A toto je potřeba si rezervovat?
Děkuji.
Dobrý den,
vstup do wellness je na základě momentální obsazenosti. Ostatní služby
jako bowling, billiard, ping pong se rezervují na místě.
S pozdravem
Jana Rezníčková
Recepce LH hotelu Jana ****
Dobrý den,
Je ještě u pobytu využití bowlingu?
Děkuji Magda
Dobrý den,
ohledně podrobnějších informací kontaktujte recepci – tel.
581 833 426, recepce@hotel-jana.cz.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce LH hotelu Jana****
Dobrý den, v hotelu Jana jsem byl několikrát… A nechápu a nerozumím. Stále hotel vyžaduje papírový voucher. Nestačí jim kód. V podmínkách Slevomatu se již asi min. 5 let tato podmínka nevyskytuje. A nikde jsem se s tímto požadavkem NESETKAL. Jak to řeší Slevomat? Dodržuje hotel podmíny slevomatu? Nezamrzl hotel ve 20. století? Své vnitřní nenastavené rozumné a funkční procesy řeší přes klienty? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Lubomír
Dobrý den, Lubomíre :) Děkujeme za Váš příspěvek a upozornění. Celou situaci již prověřujeme a řešíme přímo s hotelem. Omlouváme se za případné komplikace. Děkujeme za pochopení a také přejeme pěkný den :)
Dobry večer chtěl bych se zeptat jestli je mozne pokoj na jednu noc objednat primo az v den terminu nastupu nebo tam musi byt nejaka casova rezerva a v kolik hodin musime na miste byt,aby jsme si pokoj prevzali?dekuji Plachý
Dobrý den Miloslave,
pokud bude volná kapacita, je to možné, avšak nejlepší je objednat pobyt
s předstihem. Check in hotel nabízí od 14:00.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, máte volný pokoj od 21.2 do 23.2.2020? Chtěla bych pokoj standard s manželskou postelí. Fialová
Dobrý den pani Fialová,
prosím kontaktovat na čísle 581 833 111 anebo emailem : recepce@hotel-jana.cz
S pozdravem a přáním hezkého dne
Adriana Kalivodová front office manager LH Hotel Jana ****
Dobrý den, mam veliký zájem o pobyt na 2 dny pro 2 osoby . Chtěla bych
to věnovat jako dárek . Bylo by možné mít 1 manželskou postel ? Za furt
stejnou cenu?
Už 2 krát jsem se nechala napálit s wellness a dalšími výhodami co
slevomat psal . A proto se chci ještě zeptat na to, zda neomezený wellness
co bychom měli, je v ceně nebo je za to další doplatek. Děkuji předem za
odpověd.
Dobrý den,
ohledně výběru pokoje a typu lůžek kontaktujte, prosím, recepci: recepce@hotel-jana.cz,
tel. 581 833 426. Wellness je v ceně neomezeně po celou provozní
dobu.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce LHhotelu Jana****
Dobrý den,
Dnes 17.11. jsem si objednala welness a neodecetlo se 500 kc co byly zmíněny
jako dárek.
Dobrý den Simčo,
kredity vám připíšeme do 4 pracovních dnů od doručení platby a využít
je budete moci až do 28. 11. 2019.
Hezký den, Gabča. :)
dobrý den, lze využít při pobytu na jednu noc i druhý den před odjezdem wellnes,případne do kolika hodin děkuji?
Dobrý den,
v rámci voucheru lze použít wellness centrum pouze do doby check-outu
(v rámci otevírací doby wellness centra). Pro bližší informace nás
neváhejte kontaktovat přímo na telefonním čísle 581 833 111.
S pozdravem,
Marie Seifertová, recepce LH Hotel Jana****
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možno si předem nějak zarezervovat pokoj
Comfort s manželskou postelí? Chtěla bych toto ubytování věnovat
rodičům k Vánocům, ale kdyby měli mít oddělené postele, bylo by to
blbé..
Předem děkuji za odpověd :)
Dobrý den, Nelo,
pokud máte zájem o manželskou postel, není nic jednoduššího než
kontaktovat přímo hotel na e-mailu recepce@hotel-jana.cz
nebo na tel. +420 581 833 111.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, prosím vás máte na pokoji vlastní sociální zařízení? Děkuji
Dobrý den, Lenko,
ubytování probíhá v pokoji typu Comfort. Pokoj je vybaven lůžky
o velikosti 100 × 200 cm nebo manželským lůžkem 200 × 200 cm. LCD SAT
TV, telefonem, trezorem, 38 pokojů s minibarem, 7 pokojů s kávovarem –
set kapslí ZDARMA, Wi-Fi internetem zdarma, šatní skříní, odkládacím
místem na kufr, stolkem s židlemi, vlastní koupelnou s vanou, WC,
vysoušečem vlasů a kvalitní hotelovou kosmetikou.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den , v recenzích jsem se dočetla, že za jednorázový příplatek je možno mít o něco lepší pokoj. Máme zájem o 4noci 2osoby. O jakou jednorázovou položku by se jednalo? A jak si takový pokoj zajistit dopředu, kupuji s termínem. Dále mě zajímá, zda můžeme k polopenzi přikoupit i obědy? Děkuji.
Dobrý den,
v nabídce máme pokoje typu Comfort, Lux, Junior,nebo Premiere suite,
příplatky za tyto pokoje jsou uvedeny u nabídky v sekci příplatky. Obědy
si můžete vybrat přímo v restauraci na místě.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce LHhotelu Jana****
Dobrý den, máme malého pejska –5kg, je možné vzít ho s sebou na pobyt, a jaká částka by to byla na noc? Děkuji.
Dobrý den,
pejsek může být s Vámi na pokoji za poplatek 350Kč/noc.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce LHhotelu Jana****
Dobrý večer
Chtěla bych se zeptat jestli máte pokoj pro invalidy
Dobrý den,
k dispozici máme pokoj Junior suite handicap, jedná se o pokoj vyšší
kategorie a příplatek je 550Kč/noc.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce LHhotelu Jana****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli i nadále fungujete ?? Máme totiž zakoupené wouchery na pobyt na termín od 27.3 do 29.3 tak jestli máme termín změnit,??? Před vám děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano, hotel normálně funguje a není potřeba měnit termín pobytu :) Krásný den