Dobrý den,
tak jsme si chtěli koupit kachýnku, že si pochutnáme .. jak je možné že
někdo píše kachna výborná a obsluha ochotná a někdo – kachna tvrdá,
nedopečená , studená a obsluhu to vůbec nezajímalo ?? ! To máte dva
personály včetně kuchaře naprosto rozdílných kvalit ? Chceme k vám
přijít v pátek 29.11. v 18:00 (slavit výročí) a můžeme se prosím
těšit na tu výbornou, křehkou a horkou kachýnku ? Předem děkuji za
odpověď .
Jirásek
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku :) Co člověk, to názor :) Hodnocení
4,2 z 5 hvězdiček patří mezi ty z lepších hodnocení, které slouží
právě pro daný podnik. Pokud se pro tuto nabídku rozhodnete, věříme, že
vše bude v pořádku a oslavu výročí si užijete :) Pokud se Vám
nabízená restaurace nezamlouvá, můžete si klidně vybrat jakoukoliv jinou,
kterých máme v nabídce stále víc a víc :) Pěkný den
Zdeněk Jirásek
Dobrý den, děkuji za diplomatickou odpověď, respektuji. Poměrně vysoké
hodnocení restaurace je záhada, tvrdá, nedopečená a studená kachna není
názor, ale je to prostě tvrdá, nedopečená a studená kachna ..
Nicméně jsme sebevrazi a taky zvědavost nám nedá, i proto, že jsme již
tento podnik jednou před asi 50 lety navštívili. Už tenkrát to byl
předražený humus s nepříjemným personálem a to byl RaJ Praha, n.p.
nositel Řádu práce, tedy restaurace (jako vše v té době) patřila
pracujícímu lidu .. Taky jsme tam následujících cca 50 let už ani
nepáchli ..
Takže po takto dlouhé době vstoupíme do stejné řeky a podáme zprávu, ať
se záhada s poměrně vysokým hodnocením odhalí. Prý nám nedojedenou
kačenu i zabalí, tak si ji doma dopečeme a budeme hodovat ..
A zkusíme to třeba za dalších 50 let .. ono se to jednou povede.
Zdravím. Zdeněk Jirásek
Vera
Dobrý den, na vouchery je napsáno " každý den po 14,00 hod." a v textu
"pondělí až pátek po 12,00 hod.
Kdy je tedy platný voucher? Děkuji. S pozdravem Vera
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro :) Velmi se omlouváme za chybku, nyní je vše opraveno.
Nabídku lze využít po 14 hodině :) Ještě jednou se omlouváme a děkujeme
za upozornění :) Pěkný den
Karel Mráček
Dají levné jídlo a nabalí se příšerně drahým pivem! Děkuji,
nechci…
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle :) Ke kachně můžete zvolit jiný druh nápoje. :) Když
ale vezmete v potaz cenu celé kachny, tak jedno pivo k ní vlastně vůbec
nevyjde draho. Krásný den, Míša :)
Jana Portliková
jak mám uplatnit slevový kupon 50 Kč?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano,
kredity uplatníte v košíku. Jako první vyberte Vámi požadovanou variantu,
přidejte ji do košíku a u kroku týkající se platby vyberte možnost
Uplatnit kredity. Pokud se Vám tato možnost neobjeví, máte kredity omezené
na určitou kategorii, ve které se tato nabídka nenachází.
Hezký den, Gabča. :)
Jana
Dobrý den, když udělám rezervaci předem mohu si jídlo odnést s sebou,
nebo musím konzumovat v restauraci.
Díky za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) Jídlo s sebou není u této nabídky možné. Pokud
však kachnu nespořádáte celou, zbytek vám s sebou zabalí. Krásný den,
Míša :)
Lukáš
Dobrý den, berete i stravenky? 😊
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši :) U nás na Slevomatu si stravenky můžete vyměnit
na pobočce, kde Vám je převedeme na kredity, za které si můžete zakoupit
třeba tento voucher. :) Pokud byste rád věděl, zda stravenky berou přímo
v restauraci, obraťte se na telefonní číslo
+420 607 614 602. Krásný den, Míša :)
Zdeněk Kopecký
Dobrý den, poukaz je pro 1 osobu nebo jak je to myšleno? Děkuji za
odpověď z.kopecky
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku :) Na kachně si můžete pochutnat ve více lidech. :)
Krásný den, Míša :)
Pavel Bludský
Dobrý den, dá se tam i s invalidním vozíkem? I na wc?
Děkuji Pavel
HOSTINEC "U KALICHA"
Dobrý den pane Pavle,
ano je možné k nám přijet i na invalidním vozíku a máme i WC můžete
zajet s vozíkem.
Marta
Sona Sieglova
Dobrý den .chci se zeptat,jestli je kachně máte kupované nebo domácí
knedlíky. Děkuji. Singlová
HOSTINEC "U KALICHA"
Dobrý den paní Singlová, máme kupované knedlíky, ale kupujeme je od
malého výrobce :-)
Marta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
tak jsme si chtěli koupit kachýnku, že si pochutnáme .. jak je možné že někdo píše kachna výborná a obsluha ochotná a někdo – kachna tvrdá, nedopečená , studená a obsluhu to vůbec nezajímalo ?? ! To máte dva personály včetně kuchaře naprosto rozdílných kvalit ? Chceme k vám přijít v pátek 29.11. v 18:00 (slavit výročí) a můžeme se prosím těšit na tu výbornou, křehkou a horkou kachýnku ? Předem děkuji za odpověď .
Jirásek
Dobrý den, Zdeňku :) Co člověk, to názor :) Hodnocení 4,2 z 5 hvězdiček patří mezi ty z lepších hodnocení, které slouží právě pro daný podnik. Pokud se pro tuto nabídku rozhodnete, věříme, že vše bude v pořádku a oslavu výročí si užijete :) Pokud se Vám nabízená restaurace nezamlouvá, můžete si klidně vybrat jakoukoliv jinou, kterých máme v nabídce stále víc a víc :) Pěkný den
Dobrý den, děkuji za diplomatickou odpověď, respektuji. Poměrně vysoké hodnocení restaurace je záhada, tvrdá, nedopečená a studená kachna není názor, ale je to prostě tvrdá, nedopečená a studená kachna ..
Nicméně jsme sebevrazi a taky zvědavost nám nedá, i proto, že jsme již tento podnik jednou před asi 50 lety navštívili. Už tenkrát to byl předražený humus s nepříjemným personálem a to byl RaJ Praha, n.p. nositel Řádu práce, tedy restaurace (jako vše v té době) patřila pracujícímu lidu .. Taky jsme tam následujících cca 50 let už ani nepáchli ..
Takže po takto dlouhé době vstoupíme do stejné řeky a podáme zprávu, ať se záhada s poměrně vysokým hodnocením odhalí. Prý nám nedojedenou kačenu i zabalí, tak si ji doma dopečeme a budeme hodovat ..
A zkusíme to třeba za dalších 50 let .. ono se to jednou povede.
Zdravím. Zdeněk Jirásek