Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ruční mytí interiéru vozidla vč. impregnace kůže či tepování textilních částí
Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.
Pan velmi příjemný, vše mi vysvětlil, auto jako nové a čas byl dodržen
Řeknou vám upřímně zda je potřeba připlatit nebo ne, vysvětleno a nedošlo k žádnému přemlouvání zvětšení částky
Spokojena
Komunikace s firmou a její služby.
Na nic jsem nepřišla
Není možné parkovat, vozidlo po vnitřním mytí nevonělo po přípravkách na mytí. Nevzhledné pracoviště.
Výborná domluva, vstřícné jednání a velmi kvalitně odvedená práce! Příplatky pouze za vybrané extra činnosti (čištění motoru 300 + oživení plastu v interiéru 100).
Ochota personálu, skvělá práce
domluva při rezervaci
za připlatek sušení a auto bylo mokré ještě dva dny, okna nevyčištěna, všude čmouhy, vysávání kufru reklamováno je vidět že si žádnou práci nedali.
Sušení běželo celý den a je divné, že by byli sedačky mokré. Klidně nás kontaktujte a vyřešíme vše ke spokojenosti zákazníka. Čmouhy na oknech a lesklých částek se objevuji když vůz není vysušený a uzavřou se úplně okna což se asi stalo pokud sedačky byly ještě mokré. A kufr byl napraven na místě a bohužel jsou vozy, u kterých nelze vyluxovat koberec na 100% z důvodu horších materiálů.
Cena nakonec byla o dost dražší z důvodu silného znečištění ale o 1100 + cena voucheru a to je dost podle mého. V programu bylo i čištění plastu a plast na sloupkach vypada takto viz foto. Rád si připlatí za kvalitu ne za tohle!!!!!!
Při mytí Škoda Octavia jste měl ceny: celodenní parkování 100,-Kč, znečištění sedadel 700,-Kč maximální možná částka z důvodu neudržovaného a hlavně auta kdy byl vozen pravidelně pes a pak za luxování psých chlupů za 300,-Kč. Dostat takto velký příplatek za znečištění sedaček už něco nasvědčuje. Doporučujeme jezdit pravidelně na čištění a ne jednou za x let a vyhnete se příplatkovým službám. Sloupek, který je na fotografii je opravdu vynechán a takto by vůz neměl odejít. I přes tři zaměstnance, kterými prošel Váš vůz byl sloupek vynechán a byl za toto veškerý tým lidí napomenut. Pokud pojedete kolem zastavte se a vše napravíme. Dodatečně se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost.
auto fakt kvalitně vyčištěný
hromada příplatků – na možnost příplatků sice voucher upozorňuje, ale já zaplatila na příplatcích skoro tolik jako za celý voucher. Bylo by fajn, kdyby příplatky byly na voucheru lépe specifikovány, aby kupující mohl aspoň trochu odhadnout, kolik na nich zaplatí.
Při zakoupení poukazu je poskytnuta v nabídce galerie, kde je ukázka prací a i cenová nabídka. I v poukazu jsou uvedeny příplatky.
Ochota personálu, flexibilita.
Vzájemná domluva. Chtěl jsem malou úpravu a vyšli mi vstříc. Takže se zachovali jako obchodník, kdy zákazník říká co je potřeba, obchodník poslouží. Tak je to správně.
Nemožnost platit kartou. On ten terminál dnes už není takový problém, ušetřil bych výběr v bankomatu. Platil jsem příplatek (o kterém jsem byl řádně informován), ten ale musel být zaplacen cash. V dnešní době trošku přežitek. Jinak ok.
Navýšení ceny o 400kč z důvodu údajně příliš zašpiněných sedaček
Namočení textilií, že ještě po dvou týdnech se opravdu hodně opocovala okna, přitom větráno dle možností
Děkujeme za komentář. Příplatek 400,-Kč byl za nadměrné znečištění sedaček což je pochopitelné vzhledem ke stavu sedaček, naštěstí jste o tom byl informován již před zakoupením poukazu dle informací v nabídce. Spíš nás zaráží, že Vám sedačky usychali takto dlouho?! Sedačky schnou běžně 6h a při horším počasí třeba dva dny.
Koupili jsme auto které vypadalo hůř než chlívek /vozili v tom děti a psi vlčáky./ Po umytí to je úplně nové auto.
nemám výhrady
při převzetí vozu byla stale velmi mokrá sedadla. cas 8- rano – 16h . a sedadla opravdu hodně mokra.
Dobrý den, vysušení vozu jste neměl objednáno a poručit větru, dešti neumíme :-( jak je uvedeno při zakoupení poukazu, sedačky schnou dle počasí různě a někdy je to v řádu hodin někdy to můžou být i tři dny. Poukaz jste měl na hloubkové čištění interierů tudíž se to dělalo tepovačem mokrou cestou.
Nic
OTŘESNÝ ZÁŽITEK!
První věc byla, když mi pán ráno v 8 hodin naštvaným hlasem volal, kde jako jsem, že jsem byl objednaný na čištění auta. Odpovídám, že mám v kalendáři dle telefonické domluvy při objednání čas 8:00 – 8:30. Tak mi oznámil, že to jsem si blbě napsal, že auto se dává do čištění od 7:30 do 8:00 a dohadoval se se mnou, že to je má chyba (na voucheru i webu mají otevírací dobu od 8 hodin). Po příjezdu mi znovu vynadal a oznámil, že příště mi voucher propadne. Při objednávce termínu mi po telefonu bylo oznámeno, že si budu moct auto vyzvednout cca v 10 hodin. Zeptal jsem se, zda by šlo vyzvednout třeba až kolem 16. hodiny cestou z práce. Jasně nebyl problém… Ovšem při příjezdu mi hned oznámil, že to bude stát 100,– Kč za parkovné, že to přeci mají na webu! (předtím po telefonu ani slovo). Pak se mě zeptal jestli vím, že při mokrém tepování budou sedačky úplně mokré…ok – ptám se jestli si jde připlatit za sušení. Jde, ale musí se to objednat dopředu, takže smůla! Následně si vzal klíčky a že si to přeparkuje – chci tedy nějaké potvrzení o tom, že si auto přebírají. Odpověď byla, že „není potřeba, že jsou tam pod kamerami“?!!!! Trvám tedy na předávacím protokolu – ten mi velice neochotně vypíše a oznámí mi, že bez něj mi auto pak nevydají…ještě před chvílí ten protokol nebyl potřeba?!
Při vyzvednutí zběžně kontroluji odjíždím. Doma se podívám pořádně – na kufr a do spodní části nebylo ani sáhnuto a přihrádka na brýle u řidiče též špinavá jako před vyčištěním. Tady už žádné příště rozhodně nebude!
Velice rád se k tomuto vyjádřím osobně jménem Jednatele, Smotlacha jméno mé. U celé situace jsem byl přítomen i ve chvíli, kdy kolega, který má objednávky na starost Vám volal. Za prvé volal, kde jste a nikoliv tak, že by na Vás řval nebo cokoliv jiného ale upozorňoval, že jste tu dávno měl být a zaměstnanci tu čekají a přitom měli dělat Vaše auto. Představte si i oni mají rodiny a svůj soukromí život, takže mají rozvrhnuto co mají kdy udělat, již den předem a tak se nesmíte divit, že jsme Vás zde postrádali. A chybu v diáři jste měl opravdu pouze vy, protože již 6 let klienti vozí auta mezi 7:30 a 8:00h. A dle Vás najednou nastala změna a můj zaměstnanec zničeho nic změnil pravidla a pouze u jednoho klienta?! A ano jak je na poukazu uvedeno pokud se klient nedostaví na domluvený čas, poukaz propadá ale to nastává tehdy, když klient nedorazí ani za hodinu či dvě, přece jenom jsme jen lidi a máme to v hlavě srovnané a nikdy nemůžeme vědět co se děje na druhé straně. K tomu parkovnému: pokud byste po telefonu řekl, že vůz zde budete nechávat po celý den, kolega Vám o parkovném řekne ale pokud mu tuto informaci řeknete na místě, tak těžko Vám to mohl říct při telefonní rezervaci. Pokud to nebylo nutné ve Vašem případě, nebylo to nutností vás o tom informovat. Sušení vozu lze přiobjednat na místě ale nelze přiobjednat pokud si již někdo sušení objednal. Sušení přístrojem stojí 299,-Kč a trvá to cca 5-7h a máme zde kapacitu na 3 vozy denně. Předávací protokol není důvod nevydat ale problém nastává tehdy, když pro vůz klient pošle ženu nebo třeba kamaráda! V tu chvíli předáme auto a předávací protokol zůstává u klienta, tudíž to vypadá, že auto máme stále mi a tak proto Vám kolega řekl, že je potřeba předávací protokol vrátit při vyzvednutí vozu, což je logické. Tímto jsem se vyjádřil k Vaší kovbojce s námětem - OTŘESNÝ ZÁŽITEK. Ohledně Vaší kontroly, tak kufr se luxoval a spodní část rezervy se nedělá a ani v popisu služby to není. Přihrádka na brýle? To slyším poprvé ale ani nevím kde jste v octavii měl přihrádku na brýle?! Pokud myslíte ve stropě tak ten jste opět neměl v ceně tudíž jsme na strop ani nekoukali. Tyto dvě záležitosti bychom Vám rádi udělali nad rámec služby, stačilo se zmínit i když chápu, že jste si toho všiml až doma, škoda. Tak aspoň ted víte na co máte připomenout personál v jiné myčce, když mi jsme ti špatní a dodržujeme harmonogramy a zjišťujeme kde se nám toulá klient :-(
Onkna špatně vyčištěná, šmouhatá a špinavá. Na vyprábí sedadel jsem musela připlácet 1000Kč. Myslela jsem , že vyprání sedadel je v ceně voucheru. Takže mne nakonec čištění vyšlo dráž, než kdekoli jinde. Prosím, zjednejte tam nápravu, protože jsem nedostala žádný účet na doplatek.
Děkuji
Macharová
Dle textu na poukazu i při zakoupení poukazu jste se mohla dočíst, že při větším znečištění se připlácí za místo až 140,-Kč, ve Vašem případě 5 sedacích míst (krát) maximální možná částka je 700,-Kč a za nadměrné luxování jste doplácela 300,-Kč což je pak 1.000,-Kč abychom pro ostatní upřesnili Váš doplatek a nepsali lži, kterýma jste zde začala. Pokud jste neobdržela účet, netuším proč, tak zašlete nám svůj mail s číslem poukazu a mi si dohledáme účet a zašleme na mail nebo se můžete zastavit osobně. Pro vynechání příplatků za znečištění, doporučuji jezdit častěji na mytí vozu a nejezdit jednou za 5 a více let, prospěje to Vaší Octavii ale i Vašemu zdraví. Doma si člověk taky uklízí a nechce sedět v mastnotě, opocených věcech nebo mít doma nadrobeno.
Strašné
Pokud si objednáte poukaz, objednáte se a nedorazíte, TAK JE TO NEUVĚŘITELNÉ ALE PROPADNE a tím pádem chápeme Váš komentář k Vaší situaci, že jste Vaší chybou přišel o peníze. Věříme, že příště se Vám to už nestane.
Velmi pratelsky pristup
Musela jsem doplacet 500 korun za znecisteni
100kc za parkování to
Rychlost a kvalita
Lokalita
rychle jednani a domluveni terminu a moznost zapujceni nahradniho auta
nedostatek parkovacich mist v arealu