Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. čísle +421 376 511 194 nebo mailem penzionzoborska@gmail.com
Při rezervaci je potřeba nahlásit kód voucheru
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné mi vystavit na náš pobyt u vás fakturu? Děkuji
Martina
Penzión Zoborská
Dobrý deň,
Samozrejme. Na vaše osobne, či firemne údaje.
S pozdravom Denis Zsebi
Jan Mareš
Dobrý den, je wellness privátní? Je možné si připlatit wellness
navíc,než je součástí pobytu? Děkuji Mareš
Penzión Zoborská
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu správu!
Wellness nie je privátny, ale pokial si neplánujete vstup podľa našich
odporúčaní, veríme že vo wellness budete sami.
Samozrejme, je možné si pobyt vo wellness za drobný príplatok
predĺžiť.
S pozdravom Penzion&Wellness Zoborská
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné mi vystavit na náš pobyt u vás fakturu? Děkuji Martina
Dobrý deň,
Samozrejme. Na vaše osobne, či firemne údaje.
S pozdravom Denis Zsebi