Podnik menší, ale útulný, příjemné prostředí, personál vstřícný, zabukování bezproblémové, masérka výborná.
Nebyla mi dána možnost větší možnosti výběru termínů, prakticky jen druhá polovina března. Od dubna prý všechno obsazeno. (?)
V tomto termínu většinou prší, což se stalo. Procházky v parku téměř nemožné, umístění hotelu dost vzdálené od kolonády pro starší osoby.
Celkově spokojenost – viz hodnocení.
Je to naše najslabšie ubytovanie doteraz. Majiteľovi odkazujeme, že týmito službami a prostredím ste 40 rokov späť. Nedostatkov je toľko, že sa to nevojde do tejto kolónky. Nemá to nič spoločné s kľudným lázeňským pobytom vraj s procedúrami …
Toho co je na této nabídce špatně, by bylo na velmi dlouhý seznam. Proto jen ve stručnosti. Začněme arogantní, lživou a především neschopnou paní majitelkou, od které se pak vše odvíjí. Vůbec nemusíte být ubytovaní ve Ville Dino, ale v jiném ubytovacím zařízení (Villa Skalník, hotel Ferdinand), aniž by se Vás kdokoliv zeptal jestli s tím souhlasíte. Garantují stejné služby, což ovšem není pravda! My nakonec byli ubytováni v hotelu Ferdinand. Mizerné jídlo a restaurace ve stylu školní jídelny (kdy první den dostanete povinné jedno jídlo bez možnosti vybrat si). Tragické procedury, kdy se vám může stát, že Vám dají 40 minutové procedury do poloviny rozmezí času na snídaně . (Snídaně od 8:00 – 9:30 a procedury v 8:30).
Z rozhovoru s paní majitelkou je patrné, že spokojenost zákazníka je to poslední, o co jí jde. Na závěr našeho rozhovoru mi řekla, ať si teda jedu na Moravu, načež jsem ji ujistil, že na Moravu určitě pojedu, zrovna tak pojedu v budoucnu určitě zase do Mariánských Lázní, ale může si být jistá, že ani do jednoho ubytovacího zařízení, které vlastní.