Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu booking@wisnar.cz nebo tel. 739 367 502. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
CK vám pošle smlouvu, tu podepište a zašlete obratem zpět.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
Program může být přizpůsoben aktuálním podmínkám a okolnostem na místě. Časy odletu a příletu budou upřesněny v pokynech zájezdu před odjezdem. V případě individuálního zájmu můžete absolvovat jen vybranou část programu a po domluvě s průvodcem se sejít na určeném místě srazu. Průvodce neprovádí klienty uvnitř památek.
Upozornění: V průběhu prodeje může dojít ke změnám cen letenek dané letecké společnosti. Proto je nutné dodržet stanovený počet dní/hodin k uplatnění voucheru, jinak se cena zájezdu může změnit a CK má právo požadovat daný rozdíl po zákazníkovi.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Wisnar.
Ještě mám dotaz – jaký je, prosím, název hotelu?
Děkuji.
Markéta
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Garantujeme hotely *** dle uvedené specifikace. Využíváme nejvíce hotely
ze sítě ACCOR .
Markéta
Dobrý den,
je na každém pokoji koupelna a WC?
Děkuji za odpověď.
Markéta
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý večer Markéto,
samozřejmě, na každém pokoji je koupelna s WC.
Zdravi team CK WISNAR
Daniel Sachs
Dobrý den, když v přehledu itineráře chybí návštěva Versailles, tak
to tak prostě je nebo se program detailně řeší až podle zájmu?
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Danieli,
u leteckého zájezdu není návštěva Versailles v programu zájezdu.
Můžete se zde vydat indiviuálně na úkor jiného programu. Náš průvodce
Vám rád se vším poradí.
Zdraví team CK WISNAR
radmila entnerová
Dobry den jsme rodina 3 osob.Pokud tomu rozumim jeden pokoj bude
nedoobsazeny.Jaky je priplatek za takovy pokoj?a Nebo nelze pristylku ?Mame
14 ti letou slecnu dekuji za odpoved
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Do rý den paní Radmila,
v případě zájmu Vám můžeme vyžádat pokoj se 3 lůžky 😊, nemusíte
nic připlácet.
Zdraví team CK WISNAR
Petra Kvitová
Dobrý den, jak to chodí když si chci dokoupit k pobytu snídaně ??
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den paní Petro,
poté jak si zakoupíte voucher na Slevomatu nás kontaktujete. Následně Vám
pošleme k podpisu smlouvu o zájezdu, do které dopíšeme snídaně, které
si vyberete. Částku za snídaně pak uhradíte na účet, bude uveden na
smlouvě.
Krásný den přeje team CK WISNAR
Jana
Dobrý den,
lze koupit jen jeden voucher a doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj?
A kolik by tento příplatek činil?
Předem děkuji za odpověď.
Jana
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Jano,
samozřejmě, je to možné. V případě zájmu se pokusíme o doobsazení
pokoje.
Zdraví team CK WISNAR
Martina
Do kdy prosím bude trvat tato nabídka? Děkuji.
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Dobrý den Martino,
nabídka platí vždy buď do vyprodání, nebo podle toho jak dlouho trvá akce
na slevomatu.
Pokud uvažujete o listopadovém termínu 2019, chtělo by to okamžitou
reakci, jelikož se blíží termín odletu a tento zájezd bude za chvíli
vyprodán.
Krásný den přeje team CK WISNAR
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Ještě mám dotaz – jaký je, prosím, název hotelu?
Děkuji.
Markéta
Garantujeme hotely *** dle uvedené specifikace. Využíváme nejvíce hotely ze sítě ACCOR .