CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Ukončené nabídky
Celkově se nám zájezd líbil. Vyhovovala nám možnost střídat výlety a dny odpočinku u moře. Paní průvodkyně velmi poutavě mluvila během cesty nejen o Sardinii, ale i o Itálii. Úplně nás naladila jet do Říma nebo Florencie. Hovořila hodiny, hodně jsme se toho dozvěděli.
Cena zájezdu se vyšplhala velmi výrazně díky různým poplatkům (úklid bungalovu 15 Eur/osoba, turistická taxa 15 Eur/osoba, dokonce klimatizace – ve 35 stupních – 5 Eur na den) . Před odjezdem přišlo navýšení ceny o 8% (tj. maximum možné podle zákona). To je v rozpočtu pětičlenné rodiny znát.
Krásné destinace, průvodkyně toho hodně věděla, někdy až příliš
Velice nespokojrná jsem s ubytováním. Jela jsem sama, tudíž jsem ještě doplácela spoustu peněz za neobsazené lůžko. Čekala jsem, že budu sama v bungalovu a nakonec jsme měly s jednou paní bungalov společně. Ložnice (spíš malá cimra) byla zvlášť ale společně jsme měly záchod, sprchu i kuchyň na což, jsem nebyla vůbec upozorněná. Tohle se nelíbilo jak mně, ani paní a šly jsme to řešit s průvodkyní, která nám řekla ze to nevyřeší a solidně nás odpálkovala. Ještě mě naštvalo, že moje sedadlo v autobuse nešlo sklopit

vše o.k.
vše o.k.
O nás
Cestovní kancelář poskytující poznávací zájezdy do Francie, Itálie, Španělska, Švýcarska, Velké Británie a dalších.
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Štefánikova 58, Kopřivnice
Hodnocení podniku CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Hodnocení podniku CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.
Celkově se nám zájezd líbil. Vyhovovala nám možnost střídat výlety a dny odpočinku u moře. Paní průvodkyně velmi poutavě mluvila během cesty nejen o Sardinii, ale i o Itálii. Úplně nás naladila jet do Říma nebo Florencie. Hovořila hodiny, hodně jsme se toho dozvěděli.
Cena zájezdu se vyšplhala velmi výrazně díky různým poplatkům (úklid bungalovu 15 Eur/osoba, turistická taxa 15 Eur/osoba, dokonce klimatizace – ve 35 stupních – 5 Eur na den) . Před odjezdem přišlo navýšení ceny o 8% (tj. maximum možné podle zákona). To je v rozpočtu pětičlenné rodiny znát.
Krásné destinace, průvodkyně toho hodně věděla, někdy až příliš
Velice nespokojrná jsem s ubytováním. Jela jsem sama, tudíž jsem ještě doplácela spoustu peněz za neobsazené lůžko. Čekala jsem, že budu sama v bungalovu a nakonec jsme měly s jednou paní bungalov společně. Ložnice (spíš malá cimra) byla zvlášť ale společně jsme měly záchod, sprchu i kuchyň na což, jsem nebyla vůbec upozorněná. Tohle se nelíbilo jak mně, ani paní a šly jsme to řešit s průvodkyní, která nám řekla ze to nevyřeší a solidně nás odpálkovala. Ještě mě naštvalo, že moje sedadlo v autobuse nešlo sklopit

Paříž
Tak začátek zájezdu byl super, když jsme viděli autobus.
Ale pak už to šlo jen z kopce…
Ale abych začala od začátku. První problémy přišly už při zaslání programu zájezdu cca 3 týdny před odjezdem. Tam jsme se až dozvěděli, co je a není zajištěno a v ceně. Takže zajištěno nebylo nic a na vše bylo doporučeno si koupit lístky předem v daný termín. Jelikož v daný termín nic volného nebylo (ač jsme objednávali v den, kdy nám přišly instrukce), objednali jsme tedy vstupy do Eiffelovy věže, vstup do Louvre a vstup na zámek Versailles po zjišťování, kde se kdy jak pohybujeme a kde máme hotel v termíny tak, abychom to zvládli. Protože bez těchto vstupů nemělo cenu jezdit do Francie – kvůli tomu jsme tam chtěli. Jenže posléze jsme zjistili, že hotel, který jsem mysleli, že jsme ubytovaní je jiný (stejný název jiná lokalita (cca 25 km od centra Paříže) – cestovní kancelář nechtěla bližší informace o hotelu sdělit s odůvodněním, že si lidé sami v hotelu objednávají služby navíc).
Na místě jsme tedy chtěli vyřešit s průvodci co s tím, zda by nás třeba nemohl autobus někde cestou vyhodit atd. Vůbec nebyli ochotní cokoli řešit. Řekli, že jsme si měli koupit správný lístek a když nebyl dostupný ten den měli jsme počkat a koupit si ho jiný den, že každý den uvolňují další lístky… Nikdo nám toto neřekl, takže jsme to netušili (to by se mělo zmínit již při pokynech při doporučení rezervace, ten kdo v Paříži nikdy nebyl, nemůže tušit, že mají takovýto systém). V každém případě jiná rodina, která nesehnala lístky, říkala, že na to koukali každý den a termín se tam na tuto dobu neuvolnil. Příště by bylo vhodné, pokud CK nezajišťuje žádné vstupy, aby dávala program více dopředu, s instrukcemi, jak to při objednávání vstupenek funguje, aby lidé měli možnost si vstupy rezervovat, dokud jsou volné… Někteří lidé, kteří nesehnali vstupenky na daný termín online a spoléhali, že si je koupí na místě, tak měli smůlu, protože i přes ujišťování průvodců, že budeme na všech místech první, k čemuž samozřejmě nedošlo, byly vstupenky do Louvru vyprodané.
Průvodci nám řekli, že s tím nejde nic udělat, že vyměnit se to nedá, jediná možnost je zakoupit další lístky (podotýkám pro 4 lidi) na vše znovu na místě. Že na místě se dají koupit vždycky (což znamenalo dost tisíc navíc zbytečně kvůli špatné organizaci a informovanosti)
Takže jsme dojeli do Louvru, kde jsme šli hned do fronty, abychom si koupili nové lístky, jenže za pár minut frontu vyhnali, že už nejsou na ten den volné žádné lístky. Opět průvodci řekli, že máme smůlu, že s tím už nejde nic dělat a že jsme si měli koupit lístky dopředu (prostě jak u blbých na dvorečku). Lístky jsme měli jak jsme psala, ale na příští den. Tak jsem šla sama komunikovat s organizátory, ochrankou v Louvru a po cca hodině se mi zdárně povedlo lístky vyměnit a větší část z Louvru jsme stihli vidět. (Zde je vidět totální neschopnost a neochota průvodců, kteří prostě nemají ani snahu pomoci např. s tlumočením, a hned řeknou, že to prostě nejde)
Podobný scénář byl na Eiffelově věži, kde nám řekli, že si musíme vystát několika hodinovou frontu, když nemáme na ten den platné lístky. Nakonec jsme se dostali dovnitř na původní lístky a až vevnitř si koupili nové lístky na Eiffelovu věž, takže nás to stálo sice spoustu peněz navíc, ale aspoň jsme se tam dostali a včas, abychom stihli odjezd autobusu.
Další perličkou byla plavba lodí po Sieně, na kterou jsme se všichni těšili. Přijeli jsme na místo o hodinu dřív a dostali jsme volno a pak až se šlo na loď. Tímto postupem jsme byli poslední, (opět odkazuji na oblíbenou větu průvodců, že budeme všude první) kdo na loď nastupoval a tím pádem jsme měli nejhorší poslední místa. Na horní palubu lodi již nebyla šance se dostat a byli jsme na dolní prosklené palubě. Tam bylo vždy pět míst vedle sebe zprava a pět míst zleva… takže všechna místa u oken byla obsazena, jen u uličky bylo volno, kde nebyl výhled. Zajímalo by nás, zda naši průvodci nemají nějakou domluvu (za úplatu) s posádkou, že budou doplňovat poslední nechtěná místa. Protože jinak nemělo žádnou logiku, mít na místě zbytečně hodinu pauzu, když už jsme tam byli a pak jsme šli na loď jako poslední ….
Ubytování byl také vtip. Zaplatili jsem si lepší variantu hotelu, ale musím říct, že lepší ubytování jsem měla i na dětském táboru. Nebyl to hotel, ale turistický hotel, malá špeluňka. Klimatizace sice byla, ale nefunkční, štětka na záchod žádná, zavírací šatní skříň žádná, pouze poličky atd atd. Hotel stál v přistávacím koridoru letiště Orly, takže nad hlavou každé 2 minuty rámusila letadla. Naštěstí většina osazenstva byla tak vyřízená, že v noci ani tak moc hluk z letadel nevadil.
Na snídaně jsme každý dostali lístek, s časem kdy se máme dostavit, abychom tam nešli všichni najednou. Takže jsme tam přišli v daný termín, ale bylo plnou a museli jsem čekat, až se uvolní místa k sezení a pak stejně nebylo co k jídlu, protože na tu hordu lidí tam byl jeden človíček, který doplňoval pití, jídlo, nádobí a opravdu to neměl jak stíhat (nehledě na to, že se moc nepřetrhli, aby dělali rychleji). Průvodce nám na druhý den řekl, že máme přijít normálně všichni v 7 hodin a ne v čase, kdy to máme na lístkách, že jsou tam ještě další zájezdy, které nerespektují dohody a časy. Takže jsme tam šli na 7, ale vše se stejně opakovalo. Museli jsem čekat, až se uvolní místa k sezení a pak stejně nebylo co k jídlu…. Takže 2 snídaně pro jednoho za 350 kč se opravdu „vyplatila“.
Když jsme přijeli do Versailles, tak nám průvodci řekli, že si máme stoupnout do fronty a čekat. Když jsme říkali, že máme termín až o hodinu později tak prý máme stát ve frontě a pustí nás třeba dřív. Nakonec to bylo dělané tak, že fronty byli vždy na určité hodiny u této bylo od 9 vstup další se pak vytvořila se vstupem od 9.30 další pak od 10 atd. Vždy byla cedulka s časem napsaná na začátku fronty. Takže jsme stáli špatnou frontu a průvodci evidentně tento systém neznali a špatně nás informovali.
Nutno uznat, že pan průvodce Petr byl našprtaný informacemi, které na nás chrlil v každém volném okamžiku takovým tempem, že je člověk nestíhal pobrat. Panu průvodci bych spíše doporučil, jestli by nechtěl vyučovat dějiny Francie spíše než dělat průvodce.
Tak abych to shrnula. Celkově nás celý zájezd zklamal a to jak prvotními NEinformacemi cestovky, tak pak komunikací a organizací průvodců, tak ubytováním, snídaní atd. Jediné co bych pochválila je autobus a příjemní a ochotní řidiči autokaru.
Dobrý den paní Zoubková,
vaše hodnocení je plné lží, které můžeme považovat za šíření nepravdivých pomluv!
Jak jistě víte, při koupi zájezdu na Slevomatu, má každý zákazník komplexní informace jednak ohledně programu a také ohledně ceny. Je zřetelně definováno co cena zájezdu zahrnuje a co ne. Tyto informace jsou uvedené také na webových stránkách CK WISNAR u příslušného zájezdu. Není nám známo, proč jste si tyto informace nepřečetla a nyní obviňujete CK z neposkytnutí informací!
Účastníci zájezdu obdrželi pokyny k odjezdu 1 měsíc před odjezdem zájezdu, což je nadstandardně dlouhá doba na to, aby se každý mohl v klidu na zájezd připravit. V pokynech každý obdržel informaci o vstupech do památek, a to i s doporučením jak si jednotlivé vstupenky koupit předem. Nicméně klienti, kteří tak neučiní, nemusí zoufat, mohou lístky koupit na místě, jelikož na pokladnách jsou ještě vždy lístky k dispozici. Lístky k on-line prodeji se doplňují průběžně, jelikož se rozmohl organizovaný obchod překupníků, kteří vstupenky zkupují a na místě je prodávají ji za 3násobnou cenu.
Můžeme se 100% garancí a čistým svědomím prohlásit, že všichni naši klienti, kteří měli zájem, si lístky na místě koupili, a věřte máme s tímto bohaté zkušenosti.
Taktéž chceme uvést na pravou míru Vaše lživé tvrzení ohledně front do jednotlivých památek. Vážená paní Zoubková, asi jste nepostřehla, že do fronty se musí postavit každý, kdo chce danou památku navštívit! Bez ohledu na to, jestli má koupenou vstupenku předem on-line, či si ji koupí až na místě. Tyto fronty jsou na bezpečnostní kontroly, které jsou podobné jako na letištích a to z důvodu ochrany všech návštěvníků z případného ohrožení před terorizmem. Po absolvování bezpečnostní kontroly již ti návštěvníci, co mají lístky koupené, nestojí fronty u pokladen! Takže prosíme nelžete, že klienti stáli několik hodin ve frontách!!! Program zájezdu máme připraven tak, aby jsme u památek byli v čase, kdy se zde ještě nenachází velké davy,
Chceme Vás ujistit, že ubytování odpovídá ceně, za kterou jste zájezd zakoupila.
Jednalo se o hotel ***, který plně koresponduje s kategorií a poskytnutými službami. Pokoje jsou čisté s pohodlnými postelemi vybavené vším potřebným. Jak jistě víte, Paříž je velká aglomerace s 12 miliony obyvatel, tedy více než má celá ČR, a nelze tedy předpokládat, že za cenu, za kterou se zájezd prodává budete bydlet přímo v centru např. u Eiffelovy věže. Uvedený hotel se nalézá v okrajové části města. Ráno nám příjezd autokarem od hotelu k Tour Eiffel trvá přibližně 35 minut. Foto pokojů můžete shlédnout ve fotogalerii.
Vážená paní Zoubková, celé Vaše hodnocení působí jako vyvrcholení Vašich emocí za to, že jste si všechny vstupenky koupila jinak než bylo doporučeno. Bez konzultace s naší CK a to dokonce na jiné dny než bylo uvedeno v programu a v pokynech k odjezdu, což vůbec nekorespondovalo s programem zájezdu. Bohužel za Vaši chybu nemůže nést zodpovědnost CK ani průvodce! Byla to pouze Vaše chyba! Ostatní účastníci zájezdu, kteří se řídili našimi pokyny, problémy, které popisujete neměli.
Vážená paní Zoubková, věříme, že jste si zájezd do Paříže koupila proto, abyste tuto metropoli nejen poznala, ale také se dozvěděla co možná nejvíce zajímavých informací. Překvapuje nás, že výklad poskytovaný průvodcem Vás obtěžoval. Informace poskytované průvodcem jsou podávány vždy poutavou formou a vylíčeny zajímavými příběhy, které naopak ostatní účastníci zájezdu vždy oceňují. Informace jsou poskytovány nejen z oblasti historie, ale také současného života. Rozhodně se nejednalo o smršť historických faktů z dějin Francie, jak opět lživě uvádíte! Jestli jste stihla, či nestihla "pobrat" poskytované informace a v jaké míře, svědčí jen o Vaší intelektuální úrovni. Nicméně pokud Vás výklady nezajímaly, nemuseli jste poslouchat. Dokonce jste se mohli kdykoliv od skupiny odpojit a realizovat program dle svých zájmů.
Abychom to celé shrnuli:
CK poskytla ohledně zájezdu komplexní informace jak na Slevomatu, tak na svých webových stránkách. Průvodce realizoval program dle předem daného programu. To že jste si vstupenky zakoupili jinak, než bylo doporučeno a svévolně přehodili na jiné dny bez konzultace s naší CK je pouze Vaše blbost.
Vaše požadavky nebyly v souladu s programem zájezdu, proto průvodce nemohl tento Vám přizpůsobit.
Team CK WISNAR
výborné znalosti průvodce
Kromě doplatku za dopravdu, viz dále, bylo vše v pořádku (komunikace, doprava, průvodce).
Před zájezdem jsem kvůli navýšení cen pohonných hmot byla požádána o doplatek 200Kč.
Fajn řidiči, pohodová cesta, ubytování, polopenze :-)
Zájezd neodpovídal programu, který jsme si zaplatily, katastrofální organizace paní průvodkyně. Zájezd reklamujeme a požadujeme kompenzaci.
Dobrý den,
chceme Vás ujistit, že jste viděli vše, jak bylo publikováno v našem programu.
Bohužel během zájezdu došlo v Barceloně k poruše autokaru, a tak byly přesuny na ubytování do letoviska realizovány příměstským vlakem. Průvodkyně vzniklou situaci vyřešila velmi profesionálně, na náhradní dopravu všem zakoupila lístky. Omlouváme se za tento menší diskomfort při přepravě, ale bohužel poruchu nového autobusu, která se stala nelze nijak ovlivnit, je to vyšší moc. Důležité je najít rychlé náhradní řešení, což se v tomto případě stalo. Cestu zpět do ČR jste již absolvovali opraveným autokarem se vším komfortem.
Naše CK vyslala na zájezd 2 své zástupce, profesionální průvodkyni, která pracuje v oboru více než 30 let a má tedy bohaté zkušenosti, a také mladší kolegyni, která v Barceloně přímo žije čímž byla profesionalita průvodcovských služeb ještě zdokonalena.
Vstupy do objektů nebyly v ceně zájezdu, program počítá s exteriéry památek, jelikož ne všichni mají zájem o placené vstupy. Na návštěvu interiérů měli účastníci dostatek času v rámci osobního volna, a to předposlední den zájezdu, mohli tedy navštívit vše, o co jevili zájem. Mohla jste tak, učinit i Vy :)
Jsme rádi, že kladně hodnotíce práci našich řidičů, ubytování v hotelu u moře v letovisku Lloret de Mar a polopenzi formou bufetu.
Zdraví team CK WISNAR
Zájezd má opravdu nabitý program, ale je to až moc – je to na úkor pořádné pauzy na oběd (některý den tato pauza chyběla úplně) a občas to bylo jako na dostihách (den, kdy byla Invalidovna, by to chtělo program ubrat tak o 20 %, v tomto případě už se nám to pak vše slívalo, bylo toho moc). Nejhorší je hotel, ale i tak bych ho hodnotila známkou 3-. Dal se, pokoj byl sice malý, ale čistý, horší bylo, že na některých pokojích nefungovala pořádně vzduchotechnika a poslední den nešla klimatizace už nikomu. V 15poschoďové budově, ve které nejsou otevřít okna, je to dost nepříjemné. Check-in trval neuvěřitelnou hodinu a půl a celou tu dobu jsme seděli na recepci, a to ještě někteří museli stát. Denně někomu nefungovala karta od pokoje. I tak se to ale dalo vydržet, na přespání ten hotel stačí, snídaně byly taky obstojné. Všude se jezdilo docela daleko metrem, ale to mi nevadilo, jsem zvyklá, a hlavně když člověk pochopil ten systém, mohl si kamkoliv za pár korun sám dojet. Celkově se nám zájezd líbil, ale vzhledem k tomu, že denně jsme nachodili i 18 km, není to vhodné pro seniory s omezenou schopností pohybu a také to není vůbec vhodné pro malé děti. Kdybychom mohli něco změnit, určitě bych chtěli mít rozchod v 7. pařížském obvodu kolem Eifffelovky, abychom si mohli prohlédnout všechny ty krásné obchůdky a sednout si do některé z krásných tradičních kaváren, naopak úplně bychom oželeli volno kolem moderního kulturního centra (budova, která má veškeré schody i vedení venku), tam nám to nepřišlo vůbec jako hezká lokalita – bylo tam navíc strašně lidí a velký hluk. Nedoporučuji plavbu po Seině, z mého pohledu to bylo k ničemu, člověk vidí ze 3/4 jen koryto řeky s náplavkami a Eiffelovku, u které byl ten den osobně. Plavba je všechno, jen ne romantická, na palubě bylo snad 200 turistů a vytvářeli takový hluk, že nebyl slyšet ani reprodukovaný výklad v angličtině. Naopak velmi doporučuji návštěvu Montparnassu, to byl opravdu zážitek, stejně jako návštěva Eiffelovky až do 3. patra. Pokud má někdo strach z výšek, nemusí se bát, Montparnass i Eiffelovka mají nahoře zábrany a lze u obojího zůstat v krytém patře a dívat se z okna. Celkově se nám zájezd líbil a děkujeme panu průvodci za vyčerpávající a hlavně zajímavý výklad k památkám a za organizaci. Ještě bych přidala jedno upozornění – jelikož budete cestovat MHD, pozor na kapsáře. Jakmile někde vznikne tlačenice, okamžitě nepozorovaně bleskurychle okrádají, jednoho cestujícícho z naší skupiny okradli v autobuse a druhá cestující měla otevřený batoh při nastupování do autobusu na letiště, naštěstí v něm nic neměla.
Ubytování je opravdu slabé, ale dá se přežít. Program zájezdu je našlapaný tak, že je to až moc, chtělo by to více volna např. na oběd (ne v rychlosti někde po cestě loutat bagetu apod.). Chápu, že nám toho pan průvodce chtěl ukázat co nejvíc, ale někdy méně je více, člověk si to taky chce užít, což při vyšší rychlosti přesunu od památky k památce stejně úplně nejde, raději něco vynechat a posunovat se pohodlným tempem.
Dobrý den,
děkuji za Vaše názory ohledně leteckého zájezdu do Paříže. Velmi mě těší, že se Vám zájezd celkově líbil, a že oceňujete organizaci zájezdu a práci průvodce i poutavý a zajímavý výklad 😊
Dovolte abych z pozice průvodce, který tento zájezd doprovázel zaujal své stanovisko k jednotlivým informacím, které zde zmiňujete.
Zájezd má opravdu bohatý program, a věřím, že jste si jej i z tohoto důvodu koupili. Je sestaven na základě dlouholetých zkušeností a reálných možností co lze uskutečnit. Není pravdivé Vaše tvrzení, že by nebyl čas na osobní volno, který mohli klienti využít dle svých zájmů a preferencí. A není taktéž pravda, že bychom denně nachodili 18 km. Pěších procházek je v programu dost, a věřím, že do Paříže jste jeli proto, abyste tuto metropoli poznali.
První den po příletu a ubytování bylo v programu Champs Elysées, byly k dispozici 2hodiny osobního volna i s doporučením, jak trávit volný čas a kde se občerstvit.
Druhý den dopoledne jste měli 1,5 hodiny volna v oblasti La Defence, kde byla příležitost poobědvat nebo se občerstvit dle svých představ, jelikož zde bylo k dispozici velké nákupní centrum s velkým počtem kaváren, restaurací, pekárniček.
Odpoledne jste měli volno 4 hodiny od 12.30 do 16.30 v oblasti Louvre. V tomto čase jste mohli navštívit jak Louvre, tak i restaurace přímo v muzeu nebo přilehlých ulicích.
Třetí den dopoledne bylo volno na návštěvu Eiffelovy věže a poté společná procházka uličkami Vámi zmiňovaného 7.obvodu k Invalidovně. Tato oblast není v programu zájezdu, ale chtěl jsem klientům ukázat, že i ve 12.milionové metropoli žijí lidé poklidným způsobem života jako v malém městečku, které má svůj půvab a šarm. Jsem rád, že se Vám procházka líbila 😊. V odpoledních hodinách bylo další osobní volno v oblasti Forum des Halles a kostela St. Eustach a jeho přilehlých uliček s pěší zónou se spoustou restaurací, hospůdek i kavárniček (uvádíte nesprávně, že u kulturního centra G.Pompidou). Myslím, že cca 2,5 hodiny, které zde byly k dispozici na pozdní oběd byly dostačující a si každý si mohl vybrat restauraci či kavárničku dle svých představ.
Čtvrtý den bylo celé dopoledne věnované oblasti Mont Martre, s tím, že zde bylo k dispozici také osobní volno cca 2,5 hodiny k procházkám kouzelnými uličkami kolem basiliky SacréCoeur a Place de la Tertre tedy „Náměstí Malírů“. Mohli jste si užívat atmosféru těchto malebných míst včetně romantických kavárniček, bister či restaurací. Odpoledne přesun na letiště a odlet.
Z mého pohledu průvodce myslím, že během tohoto 4denního leteckého zájezdu do Paříže, bylo celkově dostatek osobního volna a klienti rozhodně hladem netrpěli, jelikož příležitostí k občerstvení i posezení bylo dostatek. Každopádně každý klient je jiný, má jiné představy, zájmy i potřeby, a proto se mohl každý od skupiny kdykoli odpojit a realizovat program dle svých priorit. O této možnosti jsem každého osobně informoval. Mnozí z klientů tuto možnost během zájezdu využili.
Ubytování bylo zajištěno v hotelu IBIS***, který je umístěn v dosahu metra, a tak přesuny do historického centra byly realizovány tímto způsobem. Paříž se svými 12 miliony obyvatel je rozlehlá, a tak i vzdálenosti jsou zde větší. Hotel je umístěn v budově typu tower, kdy naše skupina bydlela od 10 patra výše. Pokoje jsou malé, ale útulné a čisté, vybavené pohodlnou postelí a vším potřebným. Okna nelze otevřít z bezpečnostních důvodů. Hotel prošel nedávno celkovou rekonstrukcí, takže je zde všechno nové.
Snídaně byly bohaté a byly podávány v moderní hotelové restauraci formou bufetu. K dispozici bylo: čerstvé bagety, teplé croissanty a pain chocolate (čokoládové rolky), toustový chléb, palačinky, sladké francouzské pečivo Magdalena, 2 druhy šunky, 2 druhy sýra, máslo, vajíčka, ovocný kompot, čerstvé ovoce, 4 druhy výběrového džemu Bon mama, med, nutela, cereálie, mléko, několik druhů kávy a čaje, 2 druhy ovocného džusu a čerstvá pomerančová šťáva, kterou si každý mohl připravit sám na přístroji typu press. Myslím, že si každý mohl vybrat dle svého gusta a najíst se dosyta.
Personál hotelu byl vstřícný až do doby, kdy došlo k incidentu několika našich klientů s obsluhou v jídelně a musela přivolána hotelová ochranka.
Co se týče okradení jednoho z klientů, mohu jen konstatovat, že tento pán byl okraden pro svou lehkovážnost. Peněženku s doklady nosil v kapse kraťasů. Na začátku zájezdu jsem jako vždy všechny upozornil, ať si své věci dobře hlídají, jelikož se krade od Prahy až po Řím, všude se najdou živly, které využijí každou příležitost, jak si přilepšit… Všechno zlé je však k něčemu dobré, ostatní účastníci zájezdu si pak lépe hlídali své osobní věci. Okradenému jsem pomohl vyřídit náhradní doklad, aby mohl v neděli odletět zpět do ČR. V době incidentu byla sobota, ambasáda zavřená, otvírali až v pondělí. A tak jsem ve svém volnu, kdy jsem se chtěl najíst (jsem taky jenom člověk), musel hledat 2 km vzdálenou policejní prefekturu a vše za pána vyřídit. Byl totiž tak v šoku, že nebyl schopen ničeho, ani podepsat dokument.
Ještě jednou děkuji za Vaše názory, ať jsou jakékoliv. Každý si nyní může představit jak zájezd probíhal. Nejlepší je však vše poznat na vlastní oči a prožít vlastní zážitky. Proto se těším na další klienty, které budu moci mým milovaným městem provázet. Au revoir á Paris!
Zdraví průvodce Petr

Velice slabý hotel, podprůměrný personál a podprůměrná kvalita služeb.
Děkujeme za názor. Jednalo se o hotel IBIS***, který naše CK využila poprvé. Hotel prošel před nedávnem celkovou rekonstrukcí. Nový nábytek, pohodlné postele, vše čisté včetně koberců. Pokoje malé a ale útulné, vybavené vším potřebným. Koupelna čistá, denně výměna ručníků, vybavena také vysoušečem vlasů.
Snídaně byly bohaté a byly podávány v moderní hotelové restauraci formou bufetu. K dispozici bylo: čerstvé bagety, teplé croissanty a pain chocolate (čokoládové rolky), toustový chléb, palačinky, sladké francouzské pečivo Magdalena, 2 druhy šunky, 2 druhy sýra, máslo, vajíčka, ovocný kompot, čerstvé ovoce, 4 druhy výběrového džemu Bon mama, med, nutela, cereálie, mléko, několik druhů kávy a čaje, 2 druhy ovocného džusu a čerstvá pomerančová šťáva, kterou si každý mohl připravit sám na přístroji typu press.
Pohodlný autobus, bylo dostatek místa na nohy. Skvělý výběr filmů po cestě. Do parku jsme přijeli hned na otevíračku
Průvodce vybíral peníze na lodě až po tom, co jsme zastavili u parku takže nás tím dost zdržel-mohl vybírat klidně po cestě jako to dělají ostatní. Velmi málo času na prohlídku města. Nikoho by nezabil tam být o hodinu déle. Prošli jsme se k lodím, na lodi byli hodinu a hned zas spěchali na bus. Nebyl ani čas se stavit pro nějaké suvenýry. Průvodce šel velmi rychle takže jsme mu často pořádně nestíhali. Když jsme odjížděli z města tak byla přestávka na WC až po 3 a půl hodinách a do té doby jsme se ani nemohli opláchnout po celém dni na wc.

ubytování
Kvetinový park, tulipanové polia Amsterdam
veľké davy ludí, dlhé čakanie na prievod ktorý meškal a keď už začal tak chodil dost trhavo a a bolo potrebné niekedy čakat x minút kým sa zjaví další voz plus robil veľmi dlhé pauzy.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Slavné květinové korso je velmi populární a oblíbenou akcí, která se pořádá na jaře u města Lisse, a každoročně je zde velký počet návštěvníků, kteří chtějí shlédnout alegorické vozy s květinovými kreacemi.
Team CK WISNAR
Perfektní výlet. Pohodová cesta pod vedením zkušených řidičů. Průvodce příjemný, pohotový, dostali jsme dostatečné množství informací. Mohu jenom doporučit.
Díky za milé hodnocení.

Znalosti průvodce opravdu nadprůměrné, bohužel vše odříkáno jako robotem.
Program je opravdu naplněný památky, výkladem atd, Paříž má co nabídnout.
Trpělivost a přístup řidičů super !
K ceně je nutné si přičíst poplatek v Paříži, který uhradit musíte, další poplatek byl za snídani (ten byl volitelný), která první den byla vybraná od druhého zájezdu. Nebylo nic od talířů, skleniček až po jídlo.. Na doplnění jsme čekat nemohli, protože odjížděl autobus do centra Paříže.
Další poplatek přišel před odjezdem, díky zvýšení pohonných hmot.
Zbytečný doprovod průvodce, který mu nejen kecal co výkladu, ale taky byl nepříjemný na některé účastníky.
Od tohoto zájezdu nečekejte odpočinek, je to spíše takový školní výlet plný chození. První den po noci v autobuse 20 000 kroků a druhý den 19 000. Každý den zabralo přibližně 1–2 hodiny čekání ve frontách.
Ubytování bylo čisté, ale možná zbytečné daleko od centra.
Pokud chcete Paříž dát jako dárek, určitě volte dopravu letecky, nebo sportovně založeného, či minimálně náročného obdarovného.
Dobrý den,
díky, že oceňujete znalosti průvodce a program zájezdu.
Předpokládáme, že jste si zájezd do Paříže koupili proto, že jste chtěli shlédnout to co bylo v programu. Jedná se o poznávací zájezd, je tedy předpoklad, že se zde chodí a poznává. Kdo chtěl se mohl od skupiny kdykoli odpojit a mít svůj individuální program. Ti, kteří si lístky koupili předem dle doporučení CK ve frontách nestáli :). Musíme však uvést na pravou míru, že se rozhodně nechodilo celé dny jak lživě uvádíte!!! První den v Paříži jste měli volno od 13.00. Druhý den se jezdilo celý den autobusem, tj nechodilo se pěšky téměř vůbec. Třetí den ve Versailles byl velmi kouzelný a pohodový - procházky v kvetoucích zahradách, prohlídka zámku, místní trh, restaurace, kavárničky, cukrárny - vše na pohodičku :) a k tomu krásné slunečné počasíčko :).
Ubytování odpovídalo ceně zájezdu, v centru Paříže se za cenu, za kterou jste zájezd pořídili bohužel neubytujete.
Co se týče snídaní první den se do restaurace nahrnula jiná česká skupina, která nerespektovala čas rezervovaný pro skupinu CK WISNAR a tak personál hotelu nestíhal. Omlouváme se, ale CK opravdu nemá jak korigovat jiné české skupiny, které nerespektují pravidla. Náš průvodce doporučil našim klientům další den jinou strategii, která se vyplatila :)
Zdraví team CK WISNAR
Pruvodce mel skvěle znalosti.
Na prvni snidani nebylo dostatek čistého nadobi ani dostatek jidla. Personal nestihal. Katastrofa. Druhy den uz to bylo dobry, protoze jsme sli na snidani dříve.
Děkujeme za hodnocení,
první den se do restaurace nahrnula jiná česká skupina, která nerespektovala čas rezervovaný pro skupinu CK WISNAR a tak personál hotelu nestíhal. Omlouváme se, ale CK opravdu nemá jak korigovat jiné české skupiny, které nerespektují pravidla. Náš průvodce doporučil našim klientům další den jinou strategii, která se vyplatila :)
Zdraví team CK WISNAR
náplň zájezdu
Průvodce – nebral ohledy
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
Nezmiňujete na co nebral průvodce ohledy, pokud však máte na mysli, že někteří klienti si zakoupili vstupy, na jiný čas, který nekorespondoval s programem zájezdu, bylo nutné pro ostatní dodržet původní program. Nelze brát zodpovědné účastníky zájezdu jako rukojmí, aby se vyhovělo pár nezodpovědným jednotlivcům.
Zdraví team CK WISNAR
Veliké znalosti průvodce, rady a vstřícnost…a samozřejmě profesionalita řidičů autobusu v ulicích Paříže

Nabitý program, znalý průvodce a fajn ubytování :)

Pohodlný autobus, pestrý program, znalý průvodce a super pivní fontána v místě ubytování :)

Opravdu nabitý a dobře zorganizovaný program, cesta busem v pohodě.
Trochu neosobní průvodce i páni řidiči – obvykle se i řidiči představí a průvodce o sobě něco málo řekne (příp. i o své manželce, která nás celou dobu také provázela). Jinak ale výklad rozhodně na úrovni.
Děkujeme za hodnocení, jsme rádi , že se Vám program i výklad zájezdu líbil.
Průvodce se Vám představil jménem a snažil se o to, aby celý zájezd proběhl organizačně na vysoké úrovni.
Team CK WISNAR
