Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu info@martinak.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Dotazy, informace: na tel. +420 731 682 395 či +420 607 066 772.
Recepci je třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je nutné hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky. V případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, rádi bychom jeli s 4měsíčním miminkem, ale přijde nám
zvláštní, že se za něj účtuje jako za 3. dospělou osobu – je to
opravdu tak? Prosím jak objednat pobyt, aby byla cena adekvátní? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo :) Cena za dítě se Vám automaticky vypočítá
v košíku, bohužel objednávku jinak zadat nelze. Pěkný den
Monika
Dobrý den, prosím, kdy vyprší lhůta této nabídky.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) Doba vystavení nabídky není pevně stanovena a
odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den, Míša :)
Monika
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt pro dva v termínu pa-ne
22.11.-24.11. Bylo by ale možné přijet již ve čtvrtek 21.11.2019, jaký by
byl příplatek?
Děkuji Kaiserová
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) Nejrychlejší způsob, jak zjistit, zda má hotel
v tomto termínu je obrátit se přímo na něj na tel.
+420 731 682 395 či +420 607 066 772. Cena voucheru pro dvě osoby na
4 dny by byla 6 490 Kč. krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom jeli s 4měsíčním miminkem, ale přijde nám zvláštní, že se za něj účtuje jako za 3. dospělou osobu – je to opravdu tak? Prosím jak objednat pobyt, aby byla cena adekvátní? Děkuji
Dobrý den, Michaelo :) Cena za dítě se Vám automaticky vypočítá v košíku, bohužel objednávku jinak zadat nelze. Pěkný den