Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK České kormidlo.
Dobry den,
zajima me, zda v pokynech dostaneme mapku s vyznacenim trasy, ci nam ji
pruvodce rozda az v den zajezdu?
Pruvodce nas provede Bratislavou, jak bude zajisteno, abychom ho vsichni
slyseli?
Je jiz nyni jasne, kde bude misto srazu pred odjezdem z Bratislavy zpet
domu?
Pokud ano, na jakem miste- adrese?
Kolik km cca nachodime pri prohlidce mesta s pruvodcem?
Je autobus vybaveny funkcni toaletou, nebo je zajistena pauza na wc
pro ceste?
Slevomat.cz
Dobrý den :) Pro všechny tyto informace je potřeba kontaktovat CK, která
zájezd pořádá :) Kancelář můžete kontaktovat na
tel.+420 511 444 355 či e-mailu brno@ceskekormidlo.cz,
kde Vám upřesní odpovědi na Vaše otázky :) Pěkný den
Libuse N.
Dobry den,
jak dlouho vam trva odpoved na email, kdyz jste si ho precetli brzy rano?
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše a psala jste email nám jako Slevomatu nebo myslíte
přímo cestovní kancelář ? :) Pěkný den, Lukáš :)
Libuše N.
Myslím email do CK České kormidlo. Slevomat mi na email odpovídá
téměř vždy obratem. Děkuji zástupci Slevomatu za zájem přeji
hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den Libuše,
rychlost odpovědi CK se odvíjí od jejich vytížení. Nejlepší možností,
jak urychlit komunikaci, je kontaktovat CK ještě přes mobilní telefon na
tel. +420 511 444 355. Hezký den, Gabča. :)
Anezka
Prohlídka „z“ průvodcem..no Slevomate ,co ta gramatika?
Slevomat.cz
Dobrý den, Anežko :) Děkujeme za upozornění na chybičku, která se
občas bohužel vyskytne. Nyní je vše opraveno a Vám ještě jednou
děkujeme! :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
zajima me, zda v pokynech dostaneme mapku s vyznacenim trasy, ci nam ji
pruvodce rozda az v den zajezdu?
Pruvodce nas provede Bratislavou, jak bude zajisteno, abychom ho vsichni slyseli?
Je jiz nyni jasne, kde bude misto srazu pred odjezdem z Bratislavy zpet domu?
Pokud ano, na jakem miste- adrese?
Kolik km cca nachodime pri prohlidce mesta s pruvodcem?
Je autobus vybaveny funkcni toaletou, nebo je zajistena pauza na wc pro ceste?
Dobrý den :) Pro všechny tyto informace je potřeba kontaktovat CK, která zájezd pořádá :) Kancelář můžete kontaktovat na tel.+420 511 444 355 či e-mailu brno@ceskekormidlo.cz, kde Vám upřesní odpovědi na Vaše otázky :) Pěkný den