Božský wellness s až 10 zážitky: středomořská, pivní i čokoládová péče pro pár

4 900 Kč od 2 789 Vybrat variantu

Hodnocení podniku Rožnovské pivní lázně

4,7/5 (2 237 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Habera8

Vše v pořádku

9. 10. 2019
Wendy

vše úplně super, prostředí nádherné atmosferické, personál nejmilejší, procedury neměly chybu :) určitě přijedeme zase. :)

Nelíbílo se nám ubytování na Ranči Bučiska kvůli neprofesionálnímu chování jedné z personálu. Jinak Ranč sám o sobě je hezký.

8. 10. 2019
Roman

O tom je život, alespoň občas a chvíli zapomenout na vše,
užívat i si a býti hýčkán :-)

8. 10. 2019
Jakubsles

Všechno

7. 10. 2019
Pajkakkk

Voucher jsem dostala jako dárek. Od objednávání termínu až po odjezd z Rožnova jsem byla se službami nadmíru spokojena. Neměla jsem žádný problém při domluvě termínu, procedur, jídla. Setkala jsem se vždy se vstřícnosti a úsměvem. Děkuji.

Tady nemám co napsat :-)

6. 10. 2019
Michaela

Profesionální domluva termínu, ochota a vstřícnost personálu. Čistota a příjemné prostředí.

Jen malá výtka a to že k večeři nebylo v ceně aspoň malé pivko. Voucher byl dárek tak to mohlo být dokonalé.

6. 10. 2019
Anonym

Milý personál, vše bylo v pořádku .

Obsluha v kavárně trochu slabší .

4. 10. 2019
Eva

na welness pobytu se mi líbilo vše, od procedur, přes hodně milý personál až po jídlo. vše splnilo má očekávání a byla jsem jako v bavlnce

3. 10. 2019
Petr

Líbilo se nám všechno :-)

3. 10. 2019
Miskakra

Procedury byly pro mne příjemné, koleno bylo výborné.

Babičce nevyhovovaly některé procedury a nedaly se vyměnit. Také jsme se delší dobu domlouvaly na termínu.

2. 10. 2019
Simovamagda

Oba dva dny se mi líbily . Se službami jsem byla spokojená.

1. 10. 2019
Anonym

Procedura

Ubytování, hluk z ventilátoru v konírně.

Vyjádření partnera
Rožnovské pivní lázně Před 12 dny

Dobrý večer,
děkujeme za milé hodnocení pivních lázní. Bohužel ubytování na Ranči s pivními lázněmi nikterak nesouvisí a nechápeme, proč jste nereagovala přímo na místě. Příště doporučujeme ubytování v našem nové design hotelu přímo v pivovaru.
A protože jsme Vaši připomínku předali Ranči, už víme, co Vás tak rušilo. Ventilátor z koupelny.
S úctou vedení RPL

30. 9. 2019
Michaela

Byli jsem spokojeni úplně se vším. Ochota, příjemný personál jak na recepci, tak v lázních i restauraci/kavárně. Vřele doporučuji.

30. 9. 2019
Sivulka4

Krasne prostredi, procedury byly super 😊

Zapomeli na nas s tim cokoladovym prekvapenim(zmrzka s cokoladou), museli jsme se pripomenout znovu a nez nam to donesli, tak uz jsme bohuzel nestilhli ochutnavku pralinek a jeste jsme to museli nahltat, protoze uz si nas prisli vyzvednout na procedury…

24. 9. 2019
Lenicka

Krásné prostředí, úžasné procedury, milý personál, super jídlo.

24. 9. 2019
Petra

Paní na recepci, předpokládám stálá zaměstnankyně, jelikož její informace byly celistvé.
Obsluha v lázních, obsluha v restauraci Albert Málek. Jídlo ve všech restauracích výborné.
Čisté ubytování v hotelu Bečva. Jen nás zklamalo, že v tomto hotelu nejsou snídaně formou rautu, tudíž doporučujeme jiný hotel.
U procedur se o nás personál vzorně staral, opravdu dostatečně nabízel pití, byl všímavý.
Skanzen, jen škoda, že až na pokladně jsme zjistily, že jsme měly dostat na recepci poukaz na vstup.
Myslíme si, že přijedeme znovu, tuto první návštěvu bereme jako zkušenost pro příště. Již budeme vědět, co nás čeká, co kde objednat.
Spíše než pivní lázně, bychom to nazvaly klimatické lázně v pivovaru.
Ve všech prostorách to velice krásně vonělo, bylo to velice příjmné. Ocenily jsme, že jdou vůně i zakoupit na recepci.

Nutnost objednání termínu e‑mailem, zdlouhavá komunikace. Zamyslela bych se nad systémem objednávek, určitě by to šlo udělat lépe. Opravdu je nutné zasílat informace ve více emailech, poté je vše nepřehledné a zatěžující.
Personál na recepci, nejspíše brigádník, z důvodu zmatečných a neúplných informací.
V hotelu Bečva extrémně tvrdé matrace, v pokoji je menší kuchyňka, bohužel chybí houbička, popř. jar.
Z procedur máme smíšené pocity. Procedury jsme měly, bylo jich 17, jak bylo uvedeno. Jen počítat s tím, že je v lázních vysoký počet hostů, pro někoho kdo si relaxaci spojuje s klidem a soukromím, není toto místo příliš vhodné. Mimo námi zakoupenou masáž navíc mimo balíček, na nás po celou dobu procedur (kromě nanesení jedné masky na obličej, a rozetření oleje na záda) nikdo nesáhnul. Vše ostatní přístrojově.
Pokud někdo napíše na voucher, pivní kosmetika, tak by se toho měl držet, protože ji potom očekávám. Místo ní jsme dostali koupelovou sůl. Až po našem doptání, nám bylo řečeno, že není na skladě.
Po přečtení recenzí, nemáme potřebu psát managementu, co a kde zlepšit, protože je zřejmě spokojen, tak jak je to nastaveno.

24. 9. 2019
Marcela

Vše , není co vytknout :_)

23. 9. 2019
Petra

Ubytování, procedůry, jídlo, obsluha a vůbec všecko bylo úžasné. :) Doporučujeme navštívit i Albert Málek restaurant – dokonalost sama. ;) Byli jsme poprvé, ale určitě ne naposled.

21. 9. 2019
Pavla

Líbilo se mi vše

20. 9. 2019
Jarunka0507

Bylo to báječné!

17. 9. 2019
4 900 Kč
od 2 789