Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný termín
29.12.-1.1.2019. Jsme 2 dospělí a dítě 8 let. Děkuji.
Penzion Relax Martina
Dobrý den, bohužel v tomto termínu nelze kupon využít.
Pěkný večer
Martina Kofroňová
Lenka Koudelková
Dobrý den, je možnost využití pobytu ve dnech 25.-27.10. nebo
28.-30.10. Děkuji Koudelková
Penzion Relax Martina
Dobrý den, dostupný termín je 28–30.10.
Pěkný den
R.Kofroň
Lucie Ševčíková
Dobrý den,prosím možnost ubytování pro tři dospělé a sedmileté
dítě v termínu 26–30.10. je k dispozici?Děkuji Ševčíková
Penzion Relax Martina
Dobrý den, dostupný termín je, bohužel až od 28.10.
Penzion Relax Martina
Nikola Vagnerova
Dobrý den, platbu odešlu zítra. Vágnerová
Slevomat.cz
Krásný den, paní Vágnerová :) Doufám tedy, že vše proběhlo
v pořádku :) Pokud bychom Vám mohli nějak pomoci, obraťte se na naše
zákaznické oddělení na tel. 222 745 354 nebo e-mailu: podpora@slevomat.cz :)
Pěkný den, Týna :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný termín 29.12.-1.1.2019. Jsme 2 dospělí a dítě 8 let. Děkuji.
Dobrý den, bohužel v tomto termínu nelze kupon využít.
Pěkný večer
Martina Kofroňová