Léto nebo podzim v krásném novém resortu: snídaně či polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den když mame kartu na benefity a jsme dva jedeme na welnes můžeme na místě platit oběma kartama a zbytek doplatit hotově dekuji za info jedna se o Lake Hill Resort & Spa v polsku
Dobrý den, Vladimíre :) Wellness je v ceně voucheru. :) Pokud chcete zakoupit voucher přes Slevomat a zaplatit ho benefity z Vašich karet, je nejprve nutné benefity převést na jeden účet, který na Slevomatu máte. Poté můžete voucher zakoupit a zbytek částky doplatit například platební kartou. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, plánujete, prosím, zveřejnit termíny i pro následující rok? Popř. kdy zhruba ? Rád bych využil pobyt jako dárek k vánocům, takže aktuální termíny si zvolit nemohu. Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den, Antoníne :) Prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Týna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v kolik je možný nástup v den příjezdu? Děkuji.
Dobrý den, Vanesso :) Nástup je možný od 15:00 :) Pěkný den, Týna
Dobrý den.
Nejde mi to zarezervovat 4.10–6.10.2019.
Děkuji. Eva
Dobrý den, Evo :) Je mi líto, ale tento termín je již obsazen. Z tohoto důvodu ho ani nemůžete v online rezervačním kalendáři zvolit. Pěkný den, Týna
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na možnost objednat pobyt pro
2 dospělé, 2 děti (6 a 8 let) + mimino (vlastní cestovní postýlku
máme). V nabídce není možné zadat 3 děti – bude možné koupit
voucher pro 2+2 + 1 s tím, že to mimino bude s námi bez nároku na lůžko
a stravu? jsou pokoje dostatečně velké aby se tam dlaa rozložit postýlka
?
Konkrétně nám jde o 4 dny (3 noci) v kdykoli v rozmezí 25–30.10.
Děkuji, za odpověď, Jan Juřica
Dobrý den Jane :) Pokud na nabídky nelze navolit Vaše požadavky, kontaktujte prosím přímo hotel, zda je možné Vám vyjít vstříc :) Kontaktovat jej můžete na tel.+48 724 888 800 či e-mailu rezerwacja@lakehill.pl :) Vše probíhá v cizím jazyce, pokud by to pro Vás byla překážka, rádi Vám s tím pomůžeme na pomoc@slevomat.cz :) Pěkný den, Týna
Dobrý den chci se zeptat zda se da uplatnit Edenred Benefits Card
Dobrý den, Vladimire :) Ano, na veškeré nabídky z kategorie cestování můžete své body využít. Benefity si k nám můžete snadno převést na stránce https://www.slevomat.cz/benefity. Stačí zvolit svou benefitní bránu, vyplnit počet bodů, e-mail a kategorii, na kterou si přejete kredity uplatnit. Doporučuji projít si nabídky, které do dané kategorie spadají, ať máte jistotu, že tam najdete i váš vyvolený zážitek :-). Jakmile převod dokončíte, kredity naleznete ve svém profilu na Slevomatu. Uplatníte je snadno na stránce s výběrem způsobu platby zaškrtnutím políčka “Uplatnit XY kreditů”. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, je možné si na termín 18.-20.10 objednat 2 x voucher pro 2 osoby?
Krásný den, Vando :) Dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v nabídce u Vámi zvolené varianty v online rezervačním kalendáři :) V tuto chvíli vidím tento termín volný. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, jak jsem již jednou psala, ráda bych se optala na víkendovou kapacitu pokojů v měsíci říjen. Máme zájem si koupit voucher, jsme dva dospělí. Bohužel, nabízí nám to při zadání termínu pouze pokoj Suite 2+1. Díky tomuto pokoji je voucher dražší o 1 600Kč. Opravdu zde není možnost v měsíci říjen získat jiný pokoj? Protože na webových stránkách hotelu jsou všechny pokoje ještě stále volné (měsíc říjen, přesněji 11.-13.10., 18.-20.10.) Když jsem psala do hotelu o informaci, nereagují. Děkuji.
Krásný den, Terezo :) Je mi líto, ale pokoje uvolněné pro tuto nabídku vidíte dostupné v online kalendáři u nabídky. Pěkný den, Týna :)
Dobry den, chtela bych se ubytovat od 20.9.-22.9. bohuzel mi termin nejde zvolit, je plno? Dekuji.
Krásný den, Radko :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Týna :)
Dobry den, jiz nejsou voone terminy?Nedovoli mi to vubec ani zobrazit terminy, dekuji Nikol
Krásný den :) Termíny jsem kontrolovala a lze vybrat až do konce platnosti voucherů, neměl by být žádný problém :) Přeji hezký den, Týna :)
Dobrý den, více než 2 dětí s sebou mít nemůžeme?
Systém nedovolí vybrat 3, a pak pokud u jednoho uvedu věk 7, tak do druhí
„nesmí“ být starší než 4 roky… Co je to za divná selekce
klientely?
Krásný den, Dario :) I u této nabídky jsou pokoje situované maximálně pro 3 osoby. Je možnost pouze jedné přistýlky, proto druhé dítě musí být mladší, je bez nároku na lůžko. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, ráda bych se optala na víkendovou kapacitu pokojů v měsíci říjen. Máme zájem si koupit voucher, jsme dva dospělí. Bohužel, nabízí nám to při zadání termínu pouze pokoj Suite 2+1. Díky tomuto pokoji je voucher dražší o 1 600Kč. Opravdu zde není možnost v měsíci říjen získat jiný pokoj? Děkuji.
Dobrý den, Terezo, pokud se v online kalendáři nezobrazuje jiná varianta, jsou dvoulůžkové pokoje bohužel již obsazené. Můžete se zkusit podívat ještě po jiném termínu, kde jsou dvoulůžkové pokoje stále volné. Krásný den, Míša :)
Měl bych prosim dotaz, jezdí se na jezeře wakeboarding (vodní sport)? Díky
Dobrý den, Jane, jezero slouží jako nádrž na pitnou vodu a to je důvod, proč je obklopen plotem a nemůžete se v něm vykoupat ani se přiblížit k jeho břehům, neprovozují se na něm teda ani žádné sporty. Krásný den, Míša :)
dobrý den,
v případě,že vezmem pejska je možné sním chodit všude po resortu vč.
večeře a wellness ?
Dobrý den, Markéto :) Do hotelové restaurace ani wellness pejska bohužel vzít nemůžete. V takových chvílích na Vás může počkat na pokoji. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, vybrali jsme si balíček s polopenzí, který zahrnuje servírovanou večeři. Výše jsem se u jednoho z dotazů dočetla, že jsou servírované večeře pouze do 18. Hod, to vidím jako problém. Znamená to tedy, že pokud bychom se rozhodli jít na večeři později, žádnou bychom již nedostali ? Děkuji
Dobrý den, Barboro, jak píšete, servírované večeře jsou v hotelu pouze do 18:00. Můžete kontaktovat přímo hotel a ohledně polopenze s variantou bufetu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chci si koupit pobyt ve Vašem hotelu. Jsme Vegetariáni, je strava v tomto hotelu přizpůsobená i vegetariánům?
Dobrý den, Moniko, ohledně přizpůsobení jídelníčku je třeba kontaktovat přímo hotel na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Komunikace probíhá v anglickém jazyce, pokud budete potřebovat pomoc, obraťte se na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli by šel wellness zakoupit od středy do soboty tudíž 3 dny všední a 1 den víkendový a pokud ano, da se to platit přes vás kreditama, které mám pro slevomat z práce?Předem díky za odpověď :-)
Dobrý den, Evo, v tomto případě zvolte variantu „Podzimní pobyt s polopenzí (kdykoli)“ a můžete tak využít všedních i víkendových dní. :) Bohužel nevím, jaké kredity od zaměstnavatele přesně myslíte? Papírové poukázky, body v některém z benefitních programů, které máte na benefitním účtě, nebo si chcete nechat pobyt zaměstnavatelem proplatit přes pro forma fakturu (příspěvek FKSP)? Děkuji a přeji pěkný den, Míša :)
Dobry den, meli bychom zajem o ubytovani ve Vasem hotelu. Je mozne prijet se stenetem? dekuju
Dobrý den, Míšo, štěňátko můžete vzít klidně s sebou. :) Za domácího mazlíčka v hotelu připlatíte 120 PLN/noc. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,chci se zeptat jestli je možné do faktury napsat jine jméno napr. Mého zaměstnavatele..dekuji za odpověď
Dobrý den, Markéto, fakturu na pobyt vystavuje přímo hotel, je tedy potřeba se domluvit přímo s ním na emailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Pokud chcete vystavit proforma fakturu a využít příspěvek zaměstnavatele, je nutné, aby částka, na kterou hotel vystaví, byla v českých korunách. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, jak je možné, že hotel nereaguje na e-mail ani nezvedá telefon ? To poněkud hazardují s tím, co nabízejí, protože mohou mít klidně 7 hvězdiček, ale pokud nebudou reagovat na klienty, tak se dlouho na trhu neudrží.. Chtěla jsem si ověřit zda-li je možné přijet s velkým psem (německá doga) ? Děkuji
Dobrý den, Kristýno, mrzí mě, že jste se do hotelu nedovolala. Prosím, zkuste to ještě jednou. Je možné, že v čase, ve který jste volala byli na recepci vytíženi. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den, Míša :)
Dobrý den, má dotaz. Bylo by možné ubytování pro dva od 18–23.8.? Děkuji
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín, zvolit počet osob a děti s jejich věkem, klik na pokračovat a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, uz jsme byli v tomto resortu 2krát a moc spokojeni,chtěli bychom zda je možné ke 2dospěl.os ubytovat 3děti ve věku 10,12,16let,zda by měli svůj pokoj…nebo možnost rodinného apartmánu pro 5os.Děkuji
Dobrý den, Blanko, ve Vašem případě je již nutné obsadit dva pokoje. Krásný den, Míša :)
Dobrý den. Prosím o info, zda je možné při variantě letní pobyt se snídaní přikoupit polopenzi, resp. zda je večer k dispozici restaurace? Díky za odpověď, Alena
Dobrý den, Aleno, přikoupit polopenzi je možné. :) V případě zájmu kontaktujte přímo hotel na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat vkolik hodin je nastup na hotel a vkolik hodin se hotel opousti?🙂Dekuji
Dobrý den, Kristýno, tyto informace najdete u nabídky v sekci „o podniku“. :) Nástup na hotel je od 15:00 a hotel je nutné opustit do 11:00. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda nám hotel vystaví ubytování přes Slevomat na
fakturu?
Děkuji.
S pozdravem,
Dospělová Adéla
Dobrý den, Adélo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,mám v plánu přijet bez auta a dopravit se k vám přímo do
hotelu.Je možná dostupnost například autobus apod.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Žaneto, nejbližší autobusová zastávka se jmenuje Marczyce a je vzdálená cca 1 km od hotelu. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den, od kolika do kolika jsou podávány večeře? U několika polských pobytů jsem se dočetla, že jsou večeře již od 16hod a to je za nás problém, tak aby to tak nebylo i zde. Děkuji, Tereza
Dobrý den, Terezo, servírované večeře jsou do 18 hodin. Od 18 hodin jsou večeře formou bufetu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt ve vašem hotelu. Na podzim, s polopenzí. Jenže
bych to chtěla jako dárek ke svatbě mé sestry a tudíž nevím, který
termín by volili. Jak to mohu zakoupit přes Slevomat, když neznám
termín?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Petra Šafářová
Dobrý den, Petro, bohužel, pobyt v tomto hotelu je přes Slevomat možné zakoupit jen přímo s termínem. Můžete buď tedy zakoupit pobyt s termínem, kdy je možné termín případně jednou změnit (podmínky naleznete u nabídky v sekci „storno podmínky“ nebo se podívat po nabídkách, které umožňují zakoupit voucher bez termínu (zde: https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Bhledam-darek%5D=ano&filtry%5Btermin%5D=%7C%7C1-21%7C&list=1#nabidky ) a novomanželé si tak termín vyberou v klidu sami. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,měli bychom vážný zájem o pobyt v pokoji s výhledem na
jezero s polopenzí v Lake Hill v Polských Krkonoších.Nedari se nám
vytvořit rezervace. Mohli by jsme Vas poprosit o prověření terminu od
2.9.do 5.9. Nebo jakýkoliv 3 noci v tomto týdnu,ale opravdu trvame na
lepším pokoji s výhledem. S příplatkem samozřejmě souhlasíme. Moc Vám
děkujeme za info. S pozdravem Veronika Mörwick
724589394
Dobrý den, Veroniko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Nejbližší volný termín je 6.9. – 8.9. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu („Letní pobyt se snídaní (víkend)“ nebo „Podzimní
pobyt s polopenzí (kdykoli)“), poté zadat počet osob a kliknout na
pokračovat. Před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy
podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :)
Ohledně rezervace lepšího pokoje s výhledem je třeba kontaktovat přímo
hotel na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl
nebo telefonu +48 724 888 800. Komunikace probíhá v cizím jazyce,
pokdu budete potřebovat pomoc, prosím, obraťte se na na e‑mail pomoc@slevomat.cz, kde Vám
rádi pomůžeme. Pěkný den, Míša :)
Hezký den,
ráda bych se zeptala, jak je to během cesty z ČR do Polska s mýtným.
Velice děkuji
Dobrý den, Terezo, mýtné, které je vybíráno přímo podle ujetých úseků v mýtných branách. Mýtné lze vždy zaplatit ve třech různých měnách a je to zlotý, euro a dolar. V mýtných branách jsou akceptovány ve většině i kreditní karty a samozřejmě i běžné platební karty. Krásný den, Míša :)
Mame 3 deti a nejdou mi 3 deti vybrat. Lze, aby jeli 2 dospeli a 3 deti?
Dobrý den, Lenko, na pokojích je možná pouze jedna přistýlka. Druhému dítěti mohou být maximálně 4 roky a je v ceně voucheru bez nároku na lůžko a stravu. Ve Vašem případě by bylo třeba zakoupit 2 vouchery na dva pokoje. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, mohou do bazénů, vyrivek i děti s koupací plenou?
Dobrý den, hotel má i speciální bazén přímo pro děti. :) Malé děti do bazénu smí jen s koupací plenou. Krásný den, Míša :)
Je možné na 2–3noci koncem září. Děkuji
Dobrý den, Jitko, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí zvolit počet dospělých a případně dětí, kliknout na pokračovat a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Dobrý den,
pokud zvolím variantu s polopenzí, z kolika jídel si mohu vybrat nebo je
pouze jedna varianta jídla?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Nelo, můžete si vybrat z jídel, které má restaurace na menu. Krásný den, Míša :)
Ráda bych asi tak v polovině září na 3 noci pro 2 osoby. Kterýkoliv den nástup – polopenze. Děkuji
Dobrý den, paní Silovská, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí zvolit počet osob, poté kliknout na tlačítko „pokračovat“ a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobry den, je mozne nejak sehnat jidelni listek z hotelove restaurace?
Nechci polopenzi, protoze si radsi vybiram z jidelniho listku.
Dekuji
Dobrý den, Honzo, jídelní lístek bohužel restaurace nemá ani na webových stránkách. Autorem neotřelých pokrmů v restauraci je mnohokrát oceňovaný, mladý, cílevědomý a odvážný šéf kuchyně Jarosław Kin. :) Jeho nevšední a objevitelské pokrmy mezinárodní a regionální kuchyně vznikají v souladu s filozofií slow food, na bázi surovin od místních farmářů. Nové pojetí známých chutí, ekologické suroviny a čerstvé ryby z okolních rybníků jsou jen některé důvody, proč ochutnat neobvyklé pokrmy připravené pro naše hosty. Jejich chuť podtrhnou nápoje nejvyšší kvality, kterými je naše restaurace proslulá. Věřím, že si z nabídky hotelové restaurace vyberete přímo na místě. Krásný den, Míša :)
Dobry den, je mozne dokoupit polopenzi?
DĚKUJI
Dobrý den, Jitko, ohledně polopenze se musíte informovat přímo v hotelu =) na emailu: rezerwacja@lakehill.pl či na telefonním čísle +48 724 888 800. Pokud máte potíže s komunikací v cizím jazyce, kontaktujte nás na e‑mail pomoc@slevomat.cz. hezký den, Simča :)
120 zlotých za psa a noc je myšleno vazne?
Dobrý den, Mirku, ano opravdu je tomu tak, pobyt pro domácího mazlíčka stojí 120 PLN/noc. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možná vegetariánská alternativa večeří? Děkuji za odpověď. ŽP
Dobrý den, Žaneto :) Možné to určitě, jen je potřeba se předem domluvit přímo s hotelem na emailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Krásný den, Míša :)