Otevřené vouchery: Informace a rezervace na tel. +48 182 620 606 nebo na e‑mailu recepcja@hotelpiwniczna.pl (angličtina, polština).
Pro rezervaci je nutné uvést kód voucheru.
Rezervaci proveďte v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud je to pro vás problém, zašlete název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Důležité: V pokojích typu Double pro 2 osoby není možnost přistýlky, v apartmánech Suite Normal Standard je možnost 1 přistýlky, v apartmánech vyššího standardu Suite Higher Standard je možnost max. 2 přistýlek. Pokoje se odlišují stylem, vybavením i výhledem – část pokojů je situována v podkroví, některé pokoje mají balkon, v některých koupelnách je vana, v jiných sprchový kout. Dostupnost preferovaného pokoje si prověřte při rezervaci.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce a s polopenzí: 150 PLN/noc s polopenzí
Dítě starší 12 let nebo dospělá osoba na přistýlce a s polopenzí: 210 PLN/noc s polopenzí
Důležité:
V pokojích typu Double (postel 140 × 200 cm) pro 2 osoby není možnost přistýlky.
Přistýlka je možná v apartmánech Suite Normal Standard (možnost 1 přistýlky) a v apartmánech vyššího standardu Suite Higher Standard (možnost max. 2 přistýlek). Doplatky za pobyt v apartmánu řeší hotel individuálně podle termínu rezervace a dostupnosti apartmánu.
Dostupnost preferovaného pokoje si ověřte při rezervaci.
Upozornění: Do bezplavkových zón ve wellness je vstup povolen pouze osobám od 18 let s výjimkou dětských saunových seancí, které hotel organizuje ve vybraných dnech v čase 14:00–16:00.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Chci se zeptat jestli by to. Šlo stornovat vybrala jsem to špatně
Slevomat.cz
Dobrý den Michaelo,
je možné provést storno. Ozvěte se nám prosím na zákaznickou linku
+420 222 745 354 nebo na e-mail podpora@slevomat.cz.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chci se zeptat jestli by to. Šlo stornovat vybrala jsem to špatně
Dobrý den Michaelo,
je možné provést storno. Ozvěte se nám prosím na zákaznickou linku +420 222 745 354 nebo na e-mail podpora@slevomat.cz. Hezký den, Gabča. :)