4* relax v Hluboké nad Vltavou pro páry či rodiny: bohaté snídaně i posilovna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte s dostatečným předstihem na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200.
- Větší pokoj s max. 2 přistýlkami vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc – ohledně dostupnosti větších pokojů kontaktujte přímo recepci.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Doplatek za děti na přistýlce:
- Do 11,9 let: 300 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 190 Kč/noc)
- Od 12 let: 600 Kč / noc vč. snídaně (polopenze 380 Kč/noc)
- Na vyžádání lze zdarma zapůjčit dětskou postýlku vč. ložního prádla.
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 75 Kč/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, tak se nám situace obrátila v dobré a dorazíme. Tedy můj poslední komentář už neplatí a těším se :)
Dobrý den, máme koupen pobyt https://www.slevomat.cz/akce/1490284-4-relax-v-hluboke-dobre-jidlo-i-posilovna#obsah tedy s polopenzí na St 14. 8. – Pá 16. 8. 2019 3 dny (2 noci) za 4100 Kč. Bohužel máme vážné zdravotní problémy v rodině, které neumožní nástup. Je tu prosím někdo, kdo by si od nás tento krásný pobyt koupil? Moc by nám to pomohlo. Děkujeme velice. Tomáš
Dobrý den, jsem moc ráda, že si nakonec můžete dovolenou užít. Krásný den, Simča :)
Dobrý den,
v tipech na výlety je uvedena ciklosteska, je možné si u Vás zapůjčit
kola? Nebo někde v blízkém okolí? Jsme 2 dospělí, 1 dítě 9 let.
Předem díky za infomraci. Lenka
Dobrý den, Lenko, Parkhotel Hluboká nad Vltavou má vlastní půjčovnu kol, které Vám za poplatek rádi zapůjčí. Krásný den, Míša :)
Dobrý den.chtela bych ject s přítelem a 3detmi,věk 5,6a10let s polopenzi v jednom pokoji.prosim kolik by nás to stalo celkem?dekuji v termínu od 15.7 do 21.7
Dobrý den, Lenko, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Dobrý den. Chtěla bych jet se synem 6 let. Tedy 1 dospělá osoba a 1 dítě. Platím tedy částku za 2 dospělé? Nebo je možná sleva? Děkuju.
Dobrý den, Veroniko, cena voucheru za 2 osoby je stále stejná =) Hezký den, Simča
máte něco i pro jednotlivce
Dobrý den, Jitko, tato nabídka je koncipována pouze pro dvě osoby. :( Pěkný den, Honza
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda-li mámte volnou v termínu od 2. 9. do
6.9.2019.
Děkuji za informaci
Dobrý den, Lenko, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Je moznost pristylka pro naši18 letu slečnu? Byli by jsme tedy 3 dospěláci😊
Dobrý den, Evo, větší pokoj s přistýlkou vč. minerálky (0,75 l) a kávy (espresso coffee set) je možný za doplatek 500 Kč/pokoj/noc. Ohledně dostupnosti větších pokojů a případného dokoupení snídané pro slečnu kontaktujte přímo recepci na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Krásný den, Míša :)
mohu zaplatit fakturou od firmi
Dobrý den, Milane, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
dobry den mohu si vzít pejska na vikend
Dobrý den,
pejska si k nám vzít můžete, ale za poplatek 300 Kč/noc.
Přeji hezký den
Dobrý den, prosím je možné ubytovaní 3 dospělí, 2 děti (2 a 7 let) i případně za příplatek? Děkuji.
Dobrý den, Petro.
Dobrý den máte prosím volný pokoj v termínu 25_28.8.Dekuji Dvořáčková
Dobrý den, Kamilo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na e‑mailu recepce@parkhotel-hluboka.cz nebo tel. 387 006 200. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné v hotelu uschovat 2 kola? Děkuji Šárka
Dobrý den, Šárko, ano hotel je vybaven kolárnou. Hezký den, Simča :)